Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Rhino

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Rhino

    Korting op 420shop
    Daar ik gezondheids problemen heb, ben ik hard op zoek achter een sterk pijnstillende soort.
    Deze soort heb ik tot nu toe gevonden die het best aansluit bij mijn klachten.

    WHITE RHINO is een sterke kruising tussen WHITE WIDOW en een sterke soort uit Canada. Dit is ook weer een van de sterkste `witte` soortjes.De Canadese vader is meer een indica dan de WHITE WIDOWS vader waardoor de plant wat voller en bossiger wordt en lager blijft. De `high`is sterk en komt hard aan. WHITE RHINO wordt vaak gebruikt voor medicinale toepasingen,vanwege zijn hoge thc gehalte.

    Mischien iemand met ervaring met deze soort qwa medische werking.

    Grtz.

    #2
    Re: White Rhino

    Ondertussen ben ik dus begonnen met de zaadjes en kan je de kweek volgen op onderstaande link.

    White Rhino

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 05:11.

    Comment


      #3
      Re: White Rhino

      Ik gebruik dat ook van de apotheekt. ik ga dit jaar snow white zetten buiten op het balkon schijnt goed te werken voor pijnstilling .

      Comment


        #4
        Re: White Rhino

        hey bobo ik hou van de white soort en heb echt al veel ww, white rhino,ice en snowwhite gezet. Mijn ervaring met white rhino is fantastisch. En inderdaad ik denk dat het wel een plant is die medisch goed werkt. Ik hoop dat u dit ook kan beleven en of dat het goed is voor uw medisch probleem.
        grtz

        Comment


          #5
          Re: White Rhino

          Heyy Bobo
          Zou je mij eems kunne vertellen hoe het gegaan is met die WHITE RHINO ?
          groentjes
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...
          X