PDA

View Full Version : Hoe zien ze eruit?

beernd
5th July 2008, 12:39
Hoe vinden jullie dat ze eruit zien? ze zijn nu 7 weken en 80 cm...

Sammy
5th July 2008, 14:19
Helemaal perfect, niks aan doen!

Succes man, maar zo te zien heb je dat niet nodig :lol:

Smokey
5th July 2008, 16:00
Wow lekker struikje heb je daar.
Welke soort is het en gebruik je al voeding?

Dit hoort trouwens in de buitenkweek sectie.

Peace

beernd
5th July 2008, 16:28
Ja mooie bosjes he, het is K2 en voedt ze al vanaf het begin met B'cuzz. maar groot genoeg dus voor hun leeftijd?

5th July 2008, 16:34
Ja die ziet er enorm gezond uit!
Komt daar niets te kort en heeft voor 7weken leeftijd een hele mooie lengte :)

Goe bezig man :)

beernd
5th July 2008, 16:39
ok dan thanx, zal jullie op de hoogte houden met elke week een fototje ofzo :) hoe groot kan K2 worden denk je?

laurens_enzu
5th July 2008, 16:41
hangt ervanaf hoe lang ze 18uur licht per dag krijgen.
hoe vroeger je begint met het planten hoe groter ze zullen worden ;)

beernd
17th August 2008, 10:44
Hier weer een paar pics, ze zijn nu 13 weken en wat groter dan 1 meter.. *dope* *afro*

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3448BREV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FKAHWJDZ.jpg

midnight fantasy
17th August 2008, 11:19
ziet er goed uit man.
beginnen al mooie struikjes te worden

:hpj:

ashdra
17th August 2008, 13:27
ze zien er qua vorm goed uit man!
alleen wel wat lichtjes van kleur, beetje bemesting zou ze goed doen!

Ga zo door! :D

Fridge
17th August 2008, 15:03
Toffe planten heb je! K3 euhhhhhh... foutje.... K2 RULEZ!

Keep it up!

Grtz!

beernd
17th August 2008, 17:28
ze zien er qua vorm goed uit man!
alleen wel wat lichtjes van kleur, beetje bemesting zou ze goed doen!

Ga zo door! :D

Aan welke bemesting zat je te denken, geef ze al een beetje Bcuzz voeding om de dag..

ashdra
18th August 2008, 11:04
ik zou een andere dosis nemen f andere voedding.

succes ermee!! :cowb:

Sicatriz
18th August 2008, 11:13
Ashdra, ik gebruik voeding van plagron, 'grow' voor groei en 'bloom' voor bloei (duh) :D

Wat ik niet begrijp is; waarom is het ene plantje diep donker groen en het andere wat flets groen?
ze krijgen allemaal dezelfde voeding, zit ook nog een beetje 'preventief concentraat' bij, ook van plagron, dit zou de plant wat sterker maken volgens de growshop.

in principe zouden ze toch ongeveer hetzelfde moeten uitzien dan, niet?

ashdra
18th August 2008, 11:18
ja klopt , ziet er wazig uit. Ik heb hetzelfde wel eens gehad, en vond het ook maar erg vreemd.

Het beste antwoord wat ik toen tegen kwam, is dat sommige soortjes, dus andere ouder kunnen hebben, en dus tch andere genen. Dus net als bij ons, kids zijn ook geen tweelingen allemaal, maar zusjes en broertjes.

Wat me ook niet vreemd lijkt, is dat sommige zaden, vooral de binne gekweekte. Niet allemaal eerlijk veel licht krijgen. Er zal altijd een deel van de zaden wat minder bedeeld zijn in ruimte, en licht, waardoor ze minder net wat minder rijp zijn. Dit kan verschil geven in groei. Als je zaden laat ontkiemen zie je ook altijd de sterke/wakkerste plantjes het eerst ontkiemen.

Je kan er niet zo veel aan doen. Maar gewoon onthouden, welk zaad het is en waar het vandaan komt. Dan registreer je voor jezelf hoe het zaad je beviel. En volgende keer beter hopen!!

Het is ook wel raadzaam om 2 of 3x zoveel plantjes te zaaien/stekken dan je wilt hebben. Vooral bij zaaien zeg maar. Dan kun je de allersterkste er uit selecteren. En de rest weg mikken. Zo kiest men de meest potentiele winaars uit! *dope*

succes man!! :rasta:

Fridge
18th August 2008, 14:31
Yo Beernd,

Las in het forum over magnesium tekort : (dank aan xav)

Dit staat op een ander forum over paarse verkleuring in de steel en bladeren:

Die paarse verkleuring, waar jij het onlangs over had, is i.d.d. een magnesium tekort.
Kan je verhelpen door naar de DA drogist te gaan en een potje Magnesium Sulfaat te kopen.
Geef je plant ca. 15gr van dit zout opgelost in water.
Binnen 24 uur zie je resultaat.

Succes he!

beernd
18th August 2008, 17:55
Hey Fridge ja bedankt voor de info! heb vanmorgen even magnesiumsulfaat gehaald bij intratuin (bij DA nergens te vinden) en ff 100 gram verdeeld over 5 plantjes in 10 liter :)

Hope it goes well! ohja en ook ff cannaboost gehaald ;) gebruik jij die ook en hoeveel op 10 liter water?
grzz

Fridge
19th August 2008, 10:48
Ok dan, gelukkig dat je bij intratuin hebt kunnen halen! Komt vast goed! Ben erg benieuwd of het werkt!

Die cannabooster heb ik inderdaad ook, heb er nog niets mee gedaan omdat mijn planten nog niet in bloei staan.
Daar ga ik pas mee beginnen als de bloeifase is aangebroken. Trouwens op de site van Canna staat een prima voedingsschema die je kan gebruiken. Je kan eventueel ook kijken in mijn topic, daar staat de link ook in!

Trouwens mooi K**, denk dat mn planten het mozaiek virus hebben, heb allemaal gekke plekken, bladeren die aan het kromtrekken zijn en doffe bladeren, niet goed! BAH!

ashdra
19th August 2008, 11:33
ohjeee... heb je pics? :rey:

je zou best eens gelijk kunnen hebben heerst nog al..

beernd
21st August 2008, 10:35
WTF? het mozaiek virus?? dat meen je niet klinkt niet best... heb je foto's? ben erg benieuwd, is er wat aan te doen denk je??
hoop t wel voor je man!

Smokey
21st August 2008, 14:29
Jij hebt geen Mozaiek virus hoor denk ik Beernd, ashdra is tegen Fridge bezig.

Hier wat info over het Mozaiek Virus.

Verspreiding

Een aantasting door mozaiekvirus treedt vooral 's zomers en in de herfst op wanneer veel gevleugelde bladluizen voorkomen. Bladluizen brengen het virus zeer makkelijk over. Bij werkzaamheden in het gewas kan de mens het virus in geringe mate verspreiden. Een verspreiding via zaad of grond is niet mogelijk. Het virus heeft veel dragers, waaronder sla en onkruiden. Hierin kan het virus overblijven. Het virus komt ook voor in diverse andere planten zoals, tabaksplanten, komkommers, tomaten enz... Kruisbesmetting is mogelijk (hennep naar tomaat en visa-versa).

Op het moment dat het virus eenmaal in de plant zit is het er niet meer uit te halen, klonen van deze plant zullen dus het virus ook met zich meedragen.

Effecten op de plant

De effecten op de plant zijn zeer divers, de plant zal nooit zijn volle kracht kunnen benutten omdat door de staat van de bladeren minder fotosynthese kan geschieden. Het mozaiekvirus bestaat uit kleine staafjes van ongeveer 700 nanometer lang. Het virus behoort tot de groep van potyvirussen.
De plant zal nooit een topper kunnen worden dat is één ding dat vast staat, overal zal de plant enigszins in achter blijven.

Bestrijding

Zoals al eerder gezegd een oplossing is er niet als het er eenmaal in zit gaat het niet meer weg. Wel zijn de omgevingsfactoren van belang, een plant die constant een omgevingstemperatuur van 21 graden Celcius of hoger krijg zal minder last hebben van het virus. Je temperatuur op 21+ houden is dus een must.

Opbrengst

De grote vraag is natuurlijk kost het mij opbrengt. Het antwoord hierop is JA
Omdat je plant een virus heeft, minder blad aanmaakt enz, zal deze ook minder opleveren. Als jij de temperatuur op 21+ houdt valt de schade nog wel mee, maar buitenplanten zullen hier veel meer last van hebben omdat het is ons koude landje veel te weinig 21 graden of warmer is.

Peace

Fridge
21st August 2008, 15:04
Ik zal er binnenkort eens even een paar foto's van maken, ziet er echt vreemd uit en het breid zich ook uit...

Grtz!

beernd
6th September 2008, 13:49
Zo mensen de topjes beginnen te groeien, er komen al ienieminie topjes tussen de blaadjes *dope* :loveweed:
Zal morgen ff paar fotos erop zetten als wat minder waait!

ijscoman1
6th September 2008, 13:56
wow man mooie planten. Zien er erg goed uit en ben benieuwd wat daar af komt :loveweed:

Ik blijf deze volgen! succes

:weedy:

Smokey
6th September 2008, 16:12
beernd kijk uit met fotos uit je album te verwijderen, als je deze fotos uit je album verwijdert kunnen wij ze op het forum ook niet meer zien.

Check je eerste post

Peace

beernd
7th September 2008, 11:17
Ja das ook wel slim..Sorry.
Hier weer een paar pics van heden, nu 16 weekjes jong en grootste is 1.30 meter!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FWGVJQS4-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-R3UUQFK4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BTC4ZKQP.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O6FFCW4C.jpg

*peace*

Cannab0y
7th September 2008, 13:29
De topjes beginnen zich stilletjes aan te vormen :P Ziet er goed uit!

Greetz

Fridge
7th September 2008, 16:04
Netjes hoor! Ze zien er gezond groen uit!
Wel grappig, jouw K2 en mijn K2 zijn net zover in de bloeifase, wel grappig man om dat te zien!

Gaan we straks kijken wie de meeste opbrengst heeft! :mrgreen:
Ik heb trouwens mn topic ook geupdate met foto's, check it out!

Succes!

beernd
7th September 2008, 20:55
Thanx! ga ook elke dag even met ze praten , haha :stoned:

Fridge
7th September 2008, 21:21
Gewoon lieve woordjes tegen ze zeggen, dan komt het echt goed! :o

beernd
11th September 2008, 17:20
Luitjes! mn bosjes zijn nu wel erg dichtgegroeide bosjes geworden, hoe kan ik ze toppen, nog een paar tips hier voor??

laurens_enzu
11th September 2008, 17:24
toppen gaat niet meer tijdens de bloei.
je kan wel wat bladeren wegknippen zo de grootste fzo zodat de toppen wat meer licht krijgen ;)
de takken zullen nog wel groeien maar gene nieuwe bladeren meer gwn uitgerekter dus dan gaat het bossige ook ene beetje weg ;)
grtz

beernd
11th September 2008, 18:04
Ok! maar ook weer niet teveel wegknippen he, kan geen kwaad als ik de grootste bladeren eraf hak? :)

laurens_enzu
11th September 2008, 18:18
normaal is dit niet erg ik dacht dat je toch een kwart mocht wegknippen hoor.
grtz

beernd
11th September 2008, 18:22
en dan aan de dikke stengel of gewoon aan de helft van het blaadje? en dan dichtknijpen toch zodat ie goed dicht gaat zitten (de wond heelt)
ga zo ff pics maken.. *peace*

laurens_enzu
11th September 2008, 18:28
ja gwn heel het blad erafmet de stengel erbij anders heb je zo'n stokjes is ook niet echt een zicht :D

beernd
11th September 2008, 18:52
Hee iedereen, hier weer een update, kan er geen genoeg van krijgen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-W6NQDQ6U.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JI4UKR6Y.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JTYKMQ3E-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8A8TKHMH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UULAFFMK.jpg

vragen opmerkingen complimentjes tips en dergelijke zijn welkom :cowb: *peace*

Weedy
11th September 2008, 19:08
Dat noem ik nou 'n echte struik! :D :loveweed:

laurens_enzu
11th September 2008, 19:31
ziet er zeer goed uit!!!
goed bezig zo voortdoen ;)
grtz

DaTom-p
11th September 2008, 20:23
Nice! De bloei begint er in te komen! :loveweed:

Grtzzzz

beernd
16th September 2008, 18:25
Hallo! weer even een update van me meisjes. Heb een paar blaadjes weggeknipt zodat ze meer licht krijgen, kan geen kwaad toch?? heb het voor de zekerheid maar bij 1 plant gedaan voor t geval dat.. :mrgreen: Hoe lang duurt t nog ongeveer dat ze gaar zijn??
Veel kijkplezier :spliff:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KR7MUOZ3.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VPRLGGXG.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VDXLAJ4A.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-S6N7DRJX.jpg

laurens_enzu
16th September 2008, 18:29
je moet naar de kristellen kijken (trichomes) zoek maar op in de zoekfunctie en je zal wel wat vinden:d
maar nrml is het ,nog een 5 tot 6tal weken ;)
grtz

beernd
16th September 2008, 18:38
Allright dan! maare goed uitgedunt die handel?? of gaat ie er stressig van worden

laurens_enzu
16th September 2008, 18:56
nee hoor is goed zo mag zelfs wat meer af als je wil maar ook weer niet te veel he ;)
grtz

beernd
18th September 2008, 14:11
Eey, viel me vandaag wat op.. de topjes zien er wat paarsig uit kan iemand mij vertellen wat het is?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C8K86BH8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SPPIAMDU.jpg

Vanaaf verder met bladeren verwijderen, liggen nu allemaal mensen op de loer :evil:

beernd
18th September 2008, 14:20
dit is een betere

beernd
18th September 2008, 14:21
nog een

DaTom-p
18th September 2008, 15:34
Zit waarschijnlijk in de genen van de plant. Is doodnormaal ;)

Grtzzzz

beernd
22nd September 2008, 12:00
He mede kwekers.

Nog een vraagske, wanneer moet ik eigenlijk stoppen met voeden? :spliff:

MarcoPM
22nd September 2008, 16:05
Het beste is om 1 a 1,5 week voor het oogsten te stoppen met voeden, en tot het oogsten alleen maar water te geven. Dit water mag ook suikerwater zijn, dit zorgt blijkbaar (weet het niet uit ervaring, maar lijkt me logisch) voor een zoetere smaak.
Mocht je oogsten zonder dat je bent gestopt met voeding geven, kan je wiet ook naar de voeding smaken, en dat is zeker niet lekker.

beernd
22nd September 2008, 19:28
He bedankt en hoe weet ik wanneer ik kan oogsten dan? wat is de bloeiduur van deze K2?
heb ze 16 mei geplant dus staan ze 14 weken nu. Grzz *peace*

laurens_enzu
22nd September 2008, 19:40
zoek eens bij de zoekfunctie onder ''trichomes'' dit zijn de kristalen als deze amber kleurig zijn mag je oogsten.
grtz

GEORGE
22nd September 2008, 19:48
bloeitijd van k2 is 7a 8 weken

beernd
22nd September 2008, 19:49
T is buitenwiet ;)

beernd
22nd September 2008, 19:51
Die trichomes dan wel met een vergrootglas bekijken? dus als ze milky zijn duurt t nog ongeveer 2 weken voordat ze amber kleuren.

Fridge
22nd September 2008, 21:18
Hey Beernd,

Planten zien er goed uit man! Gaat lekker!
Mijne gaan ook erg goed, volop topontwikkeling! Je kan echt goed zien dat het dezelfde soort is!

Succes en ik volg je!

Grtz!

:spliff:

beernd
24th September 2008, 16:41
Hier weer ff paar pics van me meisies, lekker compacte toppen. heb ook ff PK13-14 aangeschaft volgende week weekje verwennen!
was bij de growshop die zeiden dat er wel 400gr per plant af kon komen als je lekker dikke toppen hebt. :swn: :swn: :rasta:

Cannab0y
24th September 2008, 16:45
Van welk merk heb je die PK 13-14 gekocht? Bio Nova? Die gebruik ik namelijk zelf en het helpt echt wel :P

Je planten zien er goed uit, doe zo voort ;)

Greetz

beernd
24th September 2008, 16:57
Hey deze heb ik gehaald van canna

beernd
27th September 2008, 15:43
Nog een pic, heerlijk weer nog, vanaf dinsdag wordt t minder dus afdak bouwen ....

Weedy
27th September 2008, 15:48
Huge struik man! Super ! :D

beernd
28th September 2008, 20:14
Ja he, zo groot zijn ze niet geworden kwa hoogte iets van 1.60m. maar wel vol toppen! heb vannacht al gedroomd dak aan t knippen was en twee doosjes vol had :D, kan niet wachten tot t zover is en ben heel benieuwd wat ik eraf haal. nu alleen een afdak maken voor t slechte weer aankomende week :(

ben vandaag ook begonnen met PK13-14, 15 ml op 10 liter is echt weinig he? is dat zon geconcentreerd spul dan?
*peace*

markster
28th September 2008, 20:18
ja pk 13/14 is heftig spul zeker rustig opbouwen en niet te lang meegeven .doe t zelf maar een week en dat is genoeg! andere mensen hier geven t de hele bloei mee ik raad t je niet aan *dope*

darkiess
28th September 2008, 20:57
zien er lekker uit hoor :D

beernd
29th September 2008, 13:18
Ok dan Thanx man.! zijn er hier ook mensen die de plantjes gewoon in de regen laten staan? kan je toch toprot van krijgen?

Fridge
29th September 2008, 14:19
Kans op toprot is inderdaad groter als je ze niet overkapt. Als je ze niet overkapt is het belangrijk om ze goed uit te schudden na een regenbui en vooral elke dag blijven controleren op toprot!

Ik ga in ieder geval wel even wat in elkaar knutselen voor de aankomende weken!

Succes!

Grtz

beernd
29th September 2008, 14:29
Hey Fridge! hoe is t met jou planten? Heb ze net onder doorzichtige golfplaten gezet, zit alleen te bedenken of ze nu genoeg licht hebben. En spinnen, kunnen die kwaad? nog een paar weekies man! en dan :swn: :spliff: :stoned: :blf:

beernd
30th September 2008, 16:16
Eeey lui, wat als ik ze nu binnen onder tl lampen zet, is da mogelijk? of weten ze dan niet waar ze t zoeken moeten. nu met dit weer kunnen ze niet buiten dus. :loveweed:

Robba
30th September 2008, 16:18
Die van mij staan nu ook in de schuur met een paar tl lampen erboven , beter dan dat ze buiten kapot regenen of waaien denk ik . Zeker in dit stadium waarin de meeste nu zitten.

Grtz

beernd
30th September 2008, 16:26
He Robba, ja dat bedoel ik dus, in toprot of schimmel heb ik helemaal geen zin in! dus dan maar overdag de lampies aan. Maar ze staan in volle bloei, geeft dat geen stres dan? :hpj:

Robba
30th September 2008, 16:30
Misschien wel maar ja als dat het ergste is.

Beter dan dat ze kapot waaien toch?

Grtz

beernd
30th September 2008, 16:33
ja dan maar wat later oogsten als ze stil gaan staan ;) hoeveel watt tl lampen heb jij erboven

Robba
30th September 2008, 16:35
4 tl balkjes heb niks anders :)

Grtz

beernd
1st October 2008, 18:31
Hier me dames onder de lamp! zitten echt lange toppen aan, zo'n20-25 cm. krijgen nu 12 uur licht en 12 uur donker.

leo
2nd October 2008, 23:35
ziet er goed uit man keep it up

beernd
5th October 2008, 15:55
Thanx! groeien goed nu met die pk13-14, vandaag de laatste dag.

darkiess
5th October 2008, 19:06
lekker man :) dan ben je bijna klaaar met je oogst en dan lekker knippen laten droogen en dan kan je genieten van je eigen rokertje

leo
6th October 2008, 00:10
ben benieuwd naar het gewicht

beernd
7th October 2008, 13:04
Nou ik denk dat t nog wel een week of 2 gaat duren voordat ik kan oogsten

beernd
7th October 2008, 13:34
Hier een pic, straks ff een vergrootglas aanschaffen, nog tips waar ik die kan halen?

Fridge
9th October 2008, 23:08
Eyo Beernd,

Heb weer ff een kleine update gedaan. Flink last van schimmels en toprot gehad. Gelukkig op tijd kunnen snoeien en alle rotte shit eruit gehaald... Wel balen man!
Van het weekend wordt het heerlijk weer, kunnen ze wel ff gebruiken!

NB : Wat vind jij van het nieuwe forum? Ik vind het zwaar RUK, vorige was echt veel overzichtelijker...

CU!

beernd
12th October 2008, 14:11
HELP wat is dit???? knippen of laten staan?

Jona
12th October 2008, 14:23
Geen zorgen maken, heb effe iets voor je gerust te stellen. Zoek maar uit welk soortje het is ;)
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f33/paarse-bloemetjes-t2119.html

Greetzzz

Jona

bobo
12th October 2008, 14:28
Je planten zijn zo goed als dood. Gaat blijkbaar al een hele poos mis :-( .

Ik kan je sterk aanraden om te oogsten, er zal niets meer van bloemen bijkomen op dit moment.

Grtz

beernd
12th October 2008, 14:30
Je planten zijn zo goed als dood. Gaat blijkbaar al een hele poos mis :-( .

Ik kan je sterk aanraden om te oogsten, er zal niets meer van bloemen bijkomen op dit moment.

Grtz

he bobo, dat dacht ik ook al, het is k2 en geen purple plant of iets. dus oogsten voordat ie gaat rotten??

Jona
12th October 2008, 14:53
ow ow, die foto's had ik moeten uitvergroten (zo ook je eerste foto's waar niets van paars te merken valt), my bad :rolleyes:
Dacht dat je blaadjes gewoon paars waren, maar ze krullen aan alle kanten dus zal inderdaad wel iets grondigs mis zijn.
Hangen er uberhaupt al buds aan eigenlijk? staat precies niet zoveel aan :(
Spijtig mocht dit op een 0 opbrengst leiden :(

beernd
12th October 2008, 15:16
ik ga ze knippen zitten wel toppen aan maar niet zo dik kijk wel of het iets word

leo
12th October 2008, 15:21
zijn al je planten kapot of heb je nog meer, wel jammer hoor

beernd
12th October 2008, 15:37
Hoi, nee deze plant is van een kammeraad en zag t en dacht oe das niet goed en toen hek ff info bij jullie gezocht, hij heeft er nog 4 staan die wel goed zijn gelukkig

beernd
13th October 2008, 11:44
Vandaag weer zooi budrot eruit geknipt... lijkt wel of het er elke dag bij komt.. echt ruk.. wat raden jullie aan, knippen die handel of nog ff laten staan. de trichomes zijn milky..
Greetzzzzzz

Sammy
13th October 2008, 12:03
Ik zou alvast een deel beginnen met knippen, vooral de toppen waar toprot in voorkomt, zo doe ik het ook. En zo voorkom je ook dat je over een week de complete plant in n keer moet knippen :)

beernd
13th October 2008, 12:18
mja maar zijn ze dan al goed?

Sammy
13th October 2008, 12:22
Je zult een iets meer High effect krijgen als je nu oogst, maar het is zeker rookbaar hoor :P

Beter iets eerder oogsten, dan wat later met allemaal toprot, lijkt mij ;)

beernd
13th October 2008, 12:23
ja heb je helemaal gelijk in! gaak doen begin morgen maar met knippen dan , ben bang dat de rot de hoofdtop gaat aantasten dat wil ik echt niet, die zijn zo goed nog! ok thanx voor je info

beernd
13th October 2008, 16:21
STOM!! ik zit net te bedenken, 1week voor t oogsten moet je toch stoppen met de voeding? heb ze ff denken vrijdag voor t laatst voeding gegeven, smaakt het ruk als ik ze nu ga oogsten? of kan ik vanavond nog suikerwater geven dat t er vannacht intrekt?

bobo
13th October 2008, 16:22
Het beste is van de laatste week voor de oogst niets meer mee te geven, rook je anders allemaal op.

Grtz

beernd
13th October 2008, 17:19
Ja maar begin morgen met knippen .... ben bang dat die rot zich uitbreid

laurens_enzu
13th October 2008, 17:24
goed veel water geven geef ze bv om de paar uur een 2tal liter water
zal de voeding snel uit de bodem zijn ;)

beernd
13th October 2008, 17:28
Ok dan! das een goeie tip! Bedankt man!! heb ze net al een kilotje suiker gegeven op 10 liter water ;)

laurens_enzu
13th October 2008, 17:45
kan je ook doen :D
is dat de juiste hoeveelheid voor de zoete smaak?
grtz

beernd
13th October 2008, 18:59
Kzou t niet weten, ga ze de eerste paar uren toch nog doorspoelen met water.. en dan morgenvroeg 9 uur knipperdeknip. Vanmiddag ook al bij een kammeraad geknipt, die dooie plant, wel 2,5 uur mee bezig geweest voor die paar dingetjes die eraf kwamen :)

beernd
13th October 2008, 19:21
en nog de laatste fotos, wel te vroeg maar ja beter te vroeg dan alles verrot en niks...

laurens_enzu
13th October 2008, 19:42
ziet er toch goed uit!
zal je toch lekker voelen hoor
grtz

leo
13th October 2008, 19:50
je hebt gelijk ik ben ook al begonnen voor ze weg rotten hoor

beernd
13th October 2008, 19:53
Kijk es ff de trichomes zijn nog helemaal wit...whaaaa wordt gek

Cannab0y
14th October 2008, 00:50
Oogst eerst de grotere toppen die toprot bevatten, alsook alle kleintjes die tekenen van rot vertonen. De kleinere toppen en rotvrije toppen kan je dan nog laten hangen en laten afrijpen. De toppen met rot kan je daarna fijnknippen en alle rot verwijderen, om zo je wietje achteraf te laten drogen.

Greetz

beernd
16th October 2008, 17:34
Zo mensen ze zijn geknipt! In totaal 9 uur over gedaan en echt veeel afgehaald. In totaal nat rond de 6 kilo. Nu wachten tot ze droog zijn. Hier enkele pics wat wat topjes, zat wel hoop rot in af en toe :(

Jona
16th October 2008, 17:39
wow, zien er heel compact uit!
wat hou je meestal over? 1/5 ofzo?
Hopelijk bevalt ie je!!!!!!

Greetzzz

beernd
16th October 2008, 17:46
Ja redelijk compact, ik d8 dat je 1/5e overhield ja! ik hoop t hek een kilotje kan ik jaartje mee vooruit ;)

Smokey
16th October 2008, 19:35
Ziet er nice uit, nog ff drogen en je hebt je eigen blowtje.
Laat het je smaken :mrgreen:

Fridge
17th October 2008, 12:14
Nice man! K2 Rulez! Ik wacht tot na het weekend! Ik verwacht er nat ook een paar kilo af te halen, heb 3 hele dikke planten en 2 wat kleinere! I'll keep you updated!

westport
17th October 2008, 16:59
waw nice buds man dat beloofd in het het droog gewicht!!!
grtzzz
*peace*

laurens_enzu
17th October 2008, 17:03
zal zeker droog 1.5kilo opleveren denk ik.
grtz

beernd
18th October 2008, 11:19
Dat zal mooi zijn!

hobbyist
18th October 2008, 11:41
wooow wat een lekkere oogst :loveweed:
is die schuur waar je ze in hebt opgehangen alleen niet heel vochtig??

groet

leo
18th October 2008, 12:58
nog even en dan heb je een fijn rokertje

beernd
18th October 2008, 15:00
wooow wat een lekkere oogst :loveweed:
is die schuur waar je ze in hebt opgehangen alleen niet heel vochtig??

groet

Hoi nee dit was een tijdelijke hangplaats laat maar zeggen, ze drogen ergens anders

beernd
20th October 2008, 19:02
Hallo, is het normaal dat ze als ze aan het drogen zijn helemaal bruin worden??? heb hier een zakje wiet liggen ook K2, en is nog mooi groen van kleur (is uit de shop)
Greeetz

beernd
20th October 2008, 19:31
kijk is deze kleur normaal?
thanksss

jappie
20th October 2008, 19:38
naar mijn weten wordt zo goed als alles bruiner tijdens het droger, of die kleur normaal is durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Vaak kun je zelf wel voelen of het goed gedroogd is.
Een nog niet goed gedroogd topje voelt een beetje 'klef' aan.

Het ziet er wel goed uit moet ik zeggen, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of het ook echt goed is. Daarvoor ben ik nog te "beginnend" ;) :P

grz

Cannab0y
20th October 2008, 19:43
Ziet er zeker goed uit hoor, hoe lang zijn ze al aan het drogen?

Greetz

beernd
20th October 2008, 19:45
Oh dit is een stukje dat nu 1 week ligt, de rest hebben we donderdag opgehangen op een soort van net van plastic spul. slinkt als de neten joh! die dikke toppen is zowat niks van over, jammers!

emiel_s
21st October 2008, 09:44
ik heb nog nooit zo een zwart topje gezien hij is nog wel goed nat volgens mij ik kan niet zeggen of het wel of niet goed is

leo
21st October 2008, 12:32
mijn topjes die al droog zijn waren ook redelijk donker geworden

beernd
21st October 2008, 17:12
Hier een paar fotos hoe ze liggen te drogen en een close up van een drogende top,

bobo
21st October 2008, 17:52
Waneer mag ik komen proeven :-D . Mooi laten drogen en daarna genieten maar.

Grtz

Cannab0y
21st October 2008, 17:52
Ziet er nice uit :D

Het valt op dat het door een vrouw geknipt is, mijn vriendin knipt ook altijd fijner dan ik :D

Good job!

Greetz

beernd
21st October 2008, 17:55
Dank je, je mag altijd komen proeven hoor van de heerlijke K2 weedjes :)

leo
22nd October 2008, 11:35
Ziet er nice uit :D

Het valt op dat het door een vrouw geknipt is, mijn vriendin knipt ook altijd fijner dan ik :D

Good job!

Greetz

dat is idd een feit!!! mijn vriendin knip als een prof. of wij zijn gewoon snel tevreden :)

Wierie Wierie
22nd October 2008, 23:32
:blf:Zo dat ziet er ook al aardig uit

beernd
5th November 2008, 18:44
Hee hallo! Zo vandaag iets meer dan de helft rookklaar geknipt, en 600 gram eraf, morgen nog ongeveer 300 gram, dus bijna een kilotje rookgenot. eindverslag volgt nog

beernd
30th December 2008, 16:27
He lui

Ben ik weer, tijdje uit de running geweest. Maar het eindgewicht is 950 gram geworden,
netjes toch bijna een kilotje!
Greetz en iedereen happy newjear en tot volgend jaar!

MarcoPM
4th January 2009, 01:18
Bijna een kilo :D.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar ;).