Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eten, drinken of roken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eten, drinken of roken?

    Korting op 420shop
    Beginnersvraagje(s)

    Als het doel een langdurige pijnstilling is met een minimale hoeveelheid wiet wat is dan de beste consumptie methode?
    Smaak is van geen belang. High of stoned is niet de bedoeling.

    Bij roken gaan veel werkzame stoffen verloren.
    Bij eten/drinken worden de stoffen grotendeels door de spijsvertering afgebroken.


    Sommige mensen moeten een pilletje onder de tong laten smelten waardoor de medicatie door de huid heen het bloed intrekt. http://www.astuce.nl/html/informatie.html
    Met het bovenstaande in gedachte....
    Veel wietthee recepten is 1 gram op 1 liter water. Zou een veel geconcentreerdere thee (100ml, 1 gram) effectiver werken?
    Of zeer geconcentreerde alcohol oplossing. Dat trekt beter door de huid.

    Heeft iemand bovenstaande ideetjes al getest?

    #2
    Re: Eten, drinken of roken?

    Bij roken gaan veel werkzame stoffen verloren.
    Bij eten/drinken worden de stoffen grotendeels door de spijsvertering afgebroken.

    Last edited by Xtreme; 4 February 2011, 19:07.

    Comment


      #3
      Re: Eten, drinken of roken?

      25-50% minder klinkt heel goed. Hoe is het effect t.o.v. bijvoorbeeld thee?
      Slaat het in als een bom? Een snelle piek en daarna niets.
      Minder verbruik is prima maar heel de dag met een vaporizer rondsjouwen...
      Het is voor chronishe pijn. De wiet moet de pijn gedurende ongeveer 16 uur per dag verminderen.
      Van een flesje thee kun je zonder problemen een slokje nemen als je bv aan het winkelen bent.
      Een vaporizer is dan weer wat lastiger

      Ik heb eigenlijk een hele lijst vragen. Waarschijnlijk zijn de meeste heel moeilijk te beantwoorden.

      1] Welke inname vorm geeft het meest gelijkmatige effect?
      2] Welke inname vorm werkt het meest langdurig? (uren)
      3] Welke soort werkt het best bij chronishe pijn? (morfine tabletten werken niet)
      4] Wat is het geschatte dag verbruik? Ik wil een inschatting maken v/h aantal plantjes

      Moeilijk...

      Comment


        #4
        Re: Eten, drinken of roken?

        Verdampen werk beste voor de pijn is mijn erv..
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Eten, drinken of roken?

          Minder verbruik is prima maar heel de dag met een vaporizer rondsjouwen...

          De vapo-reiziger is heel handzaam voor onderweg. Elk jaar verblijf ik toch zo'n 50 dagen of meer vanwege mijn werk in hotels. De "reiziger" zit bij mijn toiletartikelen. Laat in tegenstelling tot sigaretten geen nare luchtjes achter. Voor de zekerheid eventueel een geparfumeerde kaars/waxinelichtje even laten branden. Nooit klachten gehad.

          Comment

          Bezig...
          X