Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vapir Verdampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vapir Verdampen

    Korting op 420shop
    Hallo

    Sinds een weekje ben ik in bezit van een verdamper vapir air




    De Vapir Classic koord Vaporizer maakt gebruik van warmte om kruiden te halen een pure en smaakvolle damp van je favoriete aromatherapie zonder schadelijke rook.
    De Vapir Classic koord Vaporizer is ontworpen om essentie halen ten volle van uw kruiden aromatherapie sessie zonder rook, waardoor u te stoppen met roken en gemakkelijk natuurlijk! KENMERKEN
    1 Vapir Classic koord Vaporizer
    De Vapir Classic koord Vaporizer is universeel voltage, zodat het kan worden gebruikt overal in de wereld. (U kunt adapters kopen stekker uit onze accessoires pagina)
    De Vapir Classic koord Vaporizer is volledig opgenomen in zowel Fahrenheit en Celsius.
    2 van de her-bruikbare lege kruid schijven.
    1 matrix bevestigingsadaptor *.
    De Classic Vapir Herbal snoer Vaporizer is makkelijk als 1-2-3-4. Verwarm de unit wordt opgestart, kruiden maal je zo fijn mogelijk, plaatst u de kruiden in de kruidentuin schijf, plaatst het kruid lade en inhaleren!
    De Classic Vapir Herbal snoer Vaporizer heeft een 1-traps ventilator en kan niet opgeblazen ballonnen damp.
    De Classic Vapir Herbal snoer Vaporizer maakt gebruik van een hoogwaardige keramisch verwarmingselement te voorzien in een zeer schone en smaakvolle damp.
    Dimensies van Classic Vapir Herbal Vaporizer : 11,5 cm x 3,5 cm x 3,5 cm.
    Vapir Classic snoer Vaporizer - Snoerlengte (uit het stopcontact trekken om het toestel): 6 meter.
    Gewicht in verpakking: 4 lbs.
    Deze zeer populaire Vapir Classic koord Vaporizer is wereldberoemd, in dienst gepatenteerde geforceerde lucht te verwarmen digitale technologie.

    De Vapir Classic snoer Vaporizer extracten de volledige en zuivere essentie van je kruiden aromatherapie sessie zonder rook!

    Het proces van verdamping wordt verondersteld om met roken te elimineren veel van de schadelijke teer, toxines en carcinogenen, die alle negatieve bijwerkingen die verband houden met. Geniet van een lichter en minder dicht verdampen sessie dan onze andere Vapir Vaporizers met deze Vapir Classic koord vaporizer.


    Ik heb nu keer of 3 gebruikt en kan niets anders zeggen dan SUPER makkelijk in gebruik
    Snel in gebruik na 3 min kan ik al dampen ik hoef niet aan het slangetje te zuigen want hij blaas
    alles zelf zo mn mondje in huppa.
    Mijn lichaam ontspan en mn handen en voeten worden weer warm en ik kan slapen als een roosje


    Thanks Knappert



    Vapir kopen Growshop Allien








    God was never on your side..

    #2
    Re: Vapir Verdampen

    Weet je misschien ook of er een adaptor is voor in de auto, 12 volt via aansteker?


    bart
    Bartjeboy
    Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
    Yoga en Japanse taal in Zutphen

    Comment


      #3
      Re: Vapir Verdampen

      Heey Bella,

      Die heb ik ook!
      Al wel een tijdje inmiddels. Ik sinds een half jaartje ook die vulcano. Deze is wel erg prijzig.
      De Vapir was zijn geld ook wel waard.

      Ciao TJ
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

      Comment


        #4
        Re: Vapir Verdampen

        @Weet je misschien ook of er een adaptor is voor in de auto, 12 volt via aansteker?

        Weet je misschien ook dat cannabis (en alcohol) in het verkeer op onverantwoordelijk gedrag duidt?

        Comment


          #5
          Re: Vapir Verdampen

          Autorijden en dampen is gevaarlijk maar de Vaprir bestaat ook met auto opladen Ja informeer eens bij Growshop allien

          Groetjes Bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Vapir Verdampen

            autorijden en blowen is wel errug lekker en ach wat, sinds ik stoned achter het stuur zit rij ik schadevrij...
            heb echt niet de indruk dat het mijn rijstijl en reactievermogen negatief beinvloedt, maar dat zal wel de blinde vlek van de gebruiker zijn...
            Bartjeboy
            Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
            Yoga en Japanse taal in Zutphen

            Comment


              #7
              Re: Vapir Verdampen

              Bartje?

              Jij gaat auto rijden terwijl je onder invloed van drugs bent? en je vind het ook nog lekker?
              Spoor je wel ? een verantwoordelijk mens kruipt niet met verdovende middelen op achter het stuur.
              Blinde vlek noem je dat je zal een ongeluk maken terwijl je cannabis op hebt......

              Wanneer je zo grote man ben om drugs te gebruiken gedraag je dan ook als een Man Geen Alcohol of drugs achter het stuur

              Slecht voor beeld ben jij
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Vapir Verdampen

                ik WIL oook eeens aan zo'n pijpje lurken
                Geniet nooit met mate !

                Comment


                  #9
                  Re: Vapir Verdampen

                  ewel sprong eens binnen ,,kheb er 1tje staan,,
                  chill and good vibes grtzzz B2

                  Comment


                    #10
                    Re: Vapir Verdampen

                    pprfrfrfrrrrr
                    Bartjeboy
                    Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
                    Yoga en Japanse taal in Zutphen

                    Comment


                      #11
                      Re: Vapir Verdampen

                      Beetje lavendel in mn cupje cannabis er bij jammie das ook lekker
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Vapir Verdampen

                        en dan nog steeds jammeren ik kan niet slapen vaker vaporizeren is het advies bella grtts climax

                        Comment


                          #13
                          Re: Vapir Verdampen

                          Nog meeeeeeeeeeeeeeer?
                          God was never on your side..

                          Comment

                          Bezig...
                          X