Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

werkstuk medicinaal gebruik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    werkstuk medicinaal gebruik

    Korting op 420shop
    Hey daar,

    Ik moet voor school een groot werkstuk maken over het medicinale gebruik van planten, en ik wil natuurlijk deze plant niet negeren.
    Ik wilde dus vragen of jullie jullie persoonlijke ervaringen wilden vertellen. Dit hoeft niet via mail of van die dingen, je mag gewoon hieronder posten.
    Het blijft anoniem, je gebruikersnaam komt er zelfs niet in te staan, ik wil gewoon een paar ervaringen er tussen kunnen zetten.

    En in plaats van iedereen die medisch gebruikt een pb te sturen dacht ik gewoon een topic te openen waarin alle ervaringen in verzameld kunnen worden.

    Ik wilde ook vragen of mensen die er gewoon iets meer over weten ook wat info wilde posten. Dat is ook altijd interessant!

    Ik wil jullie alvast bedanken voor de medewerking!!

    groetjes

    LL

    #2
    Re: werkstuk medicinaal gebruik

    Draadje van ons aller forum met redelijk veel info over de werkzame stoffen en de klachten waarvoor het gebruik wordt :
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...iet-voor-noobs

    Comment


      #3
      Re: werkstuk medicinaal gebruik

      Dank je

      Comment


        #4
        Re: werkstuk medicinaal gebruik

        de rest staat ook wel op 't forum dacht ik, nauwelijks reden tot reposten met zo'n geweldige zoekfunctie
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: werkstuk medicinaal gebruik

          Je moet van je school helemaal niets, behalve zelf onderzoek doen, ...........................wel, doe dat dan.

          Grtz, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: werkstuk medicinaal gebruik

            Nou ik denk dat er meer dan genoeg info staat op dit forum over medicinaal gebruik van cannabis
            Medicinaal cannabis Lees daar even mocht je achter af nog vragen hebben dan weet je me tevinden

            groetjes Belladonna
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: werkstuk medicinaal gebruik

              Dank je belladonna maar ik heb alle info al gelezen, ik probeer nu gewoon een paar persoonlijke ervaring te verzamelen over het medicinale gebruik.
              Je mag natuurlijk ook een persoonlijke ervaring schrijven over medicinaal gebruik van andere planten.

              Comment


                #8
                Re: werkstuk medicinaal gebruik

                Nou als je alles al gelezen hebt dan had je daar ook kunnen lezen hoe mensen hun persoonlijke erv er ook bij schrijven .
                Op dit forum staan ervaringen van mijn met cannabis gebruik en ook met gebruik van andere planten in de tuin.
                Wat jij eigenlijk vraag in deze post staat al lang op dit forum .

                Groetjes bella
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: werkstuk medicinaal gebruik

                  sluit het topic maar, ik vraag wel aan andere mensen om mij te helpen

                  Comment


                    #10
                    Re: werkstuk medicinaal gebruik

                    Om diegene, die toch iets wil neerschrijven een kans te geven, lijkt het me verstandiger het open te laten.....

                    Comment

                    Bezig...
                    X