Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

    Korting op 420shop
    Hallo Beste Medekwekers !
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog eens actief deel nam aan dit forum maar ben wel blijven lezen & leren

    Dit is NIET mijn aller eerste kweek ik heb er al drie binnenkweken achter de rug maar nog nooit buiten gekweekt
    Dit is 1 kweekverslag : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...x-FRUIT-SPIRITDSC00970.jpgDSC00972.jpg
    DSC00978.jpgDSC00974.jpgDSC00973.jpg

    2)Foto's Fruitspirit & 1 outdoormix zaadje :


    DSC00982.jpgDSC00979.jpgDSC00980.jpgDSC00981.jpg

    De blaren hangen een slap omdat de lampen pas aangesprongen zijn , de fruit spirit heeft ter prcies minder last van

    Reacties zijn altijd welkom DEEL UW KENNIS

    grttzz
    Last edited by moriskeuh; 1 May 2011, 17:25.

    #2
    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW)

    Handig zo een frigo om in ge kweken :p zou toch wel fotos maken van die royal queens zaden die niet ontkiemen en een mailtje naar de zaadbank sturen. Met wat geluk sturen ze je nieuwe zaden.

    gtz

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

      Ziet er goe uit e maat
      Hoe groot zijn die big devils nu mss bij u?
      Keep up the good work
      GrOeNe ViNgErS

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

        Ziet er goe uit e maat
        Hoe groot zijn die big devils nu mss bij u?
        Keep up the good work
        GrOeNe ViNgErS

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

          Dat worden bomen, zie ik nu al

          Comment


            #6
            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

            De Big Devils zaadjes zijn nog steeds niet aangekomen , had deze vandaag verwacht in de brievenbus .....

            Ik hoop dat het echte bomen worde SMOKIN'ACE !
            K moe wel zeggen dat ik er van verwondert ben hoe snel dat groeit buiten !
            In vergelijking met binnen in een kas !
            grttz
            Last edited by moriskeuh; 2 May 2011, 21:08.

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

              Buiten krijgen ze onnoemelijk meer licht, hun licht! En ze blijven nog even doorgaan daar, volle grond kan mij wel bekoren jah, vorig jaar een kleine honderd gram overheerlijke bubblegummer geoogst,
              zit er niet in voor dit jaar, alleszinds geen bubblegummer

              Comment


                #8

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                    Ik vind de nachten wel iets te koud... vanochtend was het hier 6 graden...aan de grond is het dus og iets kouder
                    gelukkig wordt het donderdag alweer 20 graden
                    Guerilla 2012

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                        [QUOTE=Smokin' Ace;193048]' gouden regel is ijsheiligen, 16 mei, erna is de kans op vorst nihil.

                        Dit is niet waar, heb wel eens een kweekjaar meegemaakt dat er in Juni nachtvorst is voorgekomen. Zeker is het nooit, ik zelf zet ze dan ook rond die tijd buiten.

                        Ontopic,

                        Ideaal die kweekkast zeg! je bladeren zien er mooi donkergroen uit!

                        grtz en growse
                        Is het glas halfleeg of halfvol?

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                          Aan iedereen bedankt voor de reply !

                          De 5 big devils zaadjes zijn ondertussen uitgekomen ! allemaal gelijktijdig oleee
                          Ik ga deze toch zo een 2 weken binnen laten voorgroeien of langer tot als ze sterk genoeg zijn om eventueel een frissere nacht te kunnen overleven !

                          De 2 planten die nu in de frigo staan ga ik buiten planten en de frigo gebruiken om een ww zaadje te scroggen , mijn eerste scrog

                          Morgen volgen foto's grttzzzz

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste keer guerilla: Outdoor mix (RQ) + BIG DEVIL (SW) UPDATE!!!

                            De 2 plantjes die binnen stonden heb ik nu toch buiten geplant.
                            Deze hebben ongeveer 2 maanden binnen voorgegroeit - ik verwacht meer opbrengst van deze 2 ! -

                            DSC00990.jpgDSC00989.jpgDSC00991.jpg

                            De andere drie :

                            DSC00983.jpgDSC00988.jpgDSC00987.jpgDSC00986.jpgDSC00985.jpgDSC00984.jpg

                            Op foto 5 zie je dat het plantje niet gegroeit is !
                            De andere 2 plantjes duidelijk wel , weet er iemand hier raad mee ? deel uw kennis

                            Grrrttzzz

                            Comment


                              #15
                              Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                              :alienstoned:​← klik hier


                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X