Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keza verdwijnt in de Rimboe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Keza verdwijnt in de Rimboe

    Korting op 420shop
    High all,

    ik heb een paar LR #2 en AK-Snow maar deze blijven mooi in me achtertuintje waar ik veel liefde en zorg voor heb,

    ik ga er ook een paar in de rimboe zetten en dat zijn
    - Hollandse Hope
    - Danish Duck
    - pDucky 46

    het zijn sterke soorten en ze zijn redelijk snel klaar met bloeien dus knippen,wegwezen,drogen en dan het mooiste ritueel roken

    Aangezien ik bij veel bossen woon kan ik daar vast wel wat neerzetten, ik heb via google earth een prt scrn gemaakt en daar markeringen gezet waar ik ze kan plaatsen vervolgens ben ik naar de spots geweest er komt niemand en mooi veel zon en brandnetels (ideale grond)
    dat zijn al wat kleine voorbereidingen.
    Ik heb ook nog Canna Terra en Vega maar dat ga ik alleen gebruiken als het noodzakelijk is,

    wanneer zijn ze sterk genoeg om voor zichzelf te kunnen zorgen? als ze internode 2/3 hebben?

    ik moet de foto's uploaden via url maar dat heb ik niet en dat kost ook veel nutteloze moeite, hoe kan ik gewoon bestanden uploaden via me telefoon? tijdje geleden kon dat nog...

    ik hoor het wel

    peace'
    Keza
    12
    Jazeker
    75,00%
    9
    Voordeel van een twijfel
    16,67%
    2
    Denk het niet
    8,33%
    1
    Stop er maar gelijk mee
    0,00%
    0
    Last edited by Keza; 3 June 2011, 14:08.
    Long time ago, Back on track.

    #2
    Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

    nice man, ben benieuwd!
    hoeveel ga je er neerzetten?
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

      ik laat ze 2weken voorgroeien dan in de volle grond en afhankelijk van het weer nog es water gaan geven

      Comment


        #4
        Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

        Zo'n 16 stuks, maar er zullen vast wel wat mannen tussen zitten dus houdt je er zo'n 8 over,
        misschien gaan er nog 2 dood omdat ze zullen worden opgevreten of ziek, dus houd je er 6 over maar dan ben ik nog steeds hartstikke tevreden
        zou toch wel uitmoeten gaan van 100gram droog per plantje als het meer wordt spring ik een gat door de lucht !

        peace'
        Keza
        Long time ago, Back on track.

        Comment


          #5
          Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

          Voor guerilla gaat er niets boven Osmocote + een handje Lavameel of magnesiakalk. !!

          Succes, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

            Ik had jullie foto's beloofd!

            en ik ben een man van me woord dus hier zijn de foto's.
            De grootste 7 van de kleintjes gaan als eerste de volle grond in, de andere bied ik nog iets meer zorg als ze wat sterker zijn gaan die natuurlijk ook de volle grond in.
            Verder heb ik vandaag met joekie 3 LR #2 zaden geruild voor 3 UK 08/09. 2 UK's gaan ook de volle grond in, Ik heb ook nog een paar White Widow zaden maar die durf ik eigenlijk niet in de volle grond buiten te zetten i.v.m. toprot en dat is zonde van de zaden omdat ze een lange bloei hebben. Wel heb ik nog wat Power Plant zaden die ik nog kan planten. maar voor nu is dit voorlopig genoeg,
            Is het nog mogelijk om rond 15-20 juni te ontkiemen? Mocht ik van gedachten veranderen en toch nog wat te ontkiemen.
            Hier zijn de foto's: en nog even voor de duidelijkheid ik kweek voor me plezier en niet voor het geld! Want wiet koop je maar bij een coffeeshop en niet bij mij.

            Ik ben ook nog van plan om bij me guerilla plek een paar dagen te overnachten voor me plezier als de planten eenmaal wat hoger zijn metertje 1 of 1.50 en dan een beetje "een met de natuur te worden" lijkt me gewoon leuk om te doen met me broertje (17) nemen we gas stelletje mee en wat eten en dan een beetje survivalen. en niet te vergeten een zakje zelfgekweekte wiet,
            Welcome to Jamaica
            IMG00564-20110603-1337.jpgIMG00563-20110603-1337.jpg

            peace'
            Keza uit het Rimboe Bos
            Last edited by Keza; 3 June 2011, 20:59.
            Long time ago, Back on track.

            Comment


              #7
              Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

              Ja hoor je kan nog zaden ontkiemen.
              Een guerrilla plek in het bos daar moet je zo weinig mogelijk komen zo dat niemand je ontdekt.
              Er bij gaan kamperen lijkt me niet zo slim de kans op ontdekking maak je dan echt groot.
              Vergeet niet wat je ook doe en waar er is altijd 1 persoon die het ziet... en dan is het maar de vraag wat die persoon er me doe.
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Long time ago, Back on track.

                Comment


                  #9
                  Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

                  Als je al door water moet lopen is de kans zeer minimien dat ze gevonden worden , succes !

                  Comment


                    #10
                    Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

                    Klopt popos mensen zijn geen kikkers dus hangen niet graag in het water
                    Long time ago, Back on track.

                    Comment


                      #11
                      Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

                      Ziet er goed uit! Succes met de planten!

                      Comment


                        #12
                        Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

                        thanks Alfa,
                        woensdag gaan de eerste 7 er in,
                        misschien nog wel meer,
                        Long time ago, Back on track.

                        Comment


                          #13
                          Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

                          Hi all,

                          dan toch maar even overschakelen op de oude Windows XP,
                          ik heb weer wat fotootjes gemaakt. En laatst op de chat had ik het erover dat ik een korte broek heb met skisokken eronder die dan helemaal optrek als ik eenmaal de brandnetels in duik, ze doen het goed, en waarschijnlijk gaan woensdag de eerste 7 de grond in kan al bijna niet meer wachten eigenlijk en vind het ook best wel spannend
                          een vraag:
                          - Als ze in de volle grond staan moet ik ze dan eventueel nog water geven de eerste paar dagen/weken ?
                          - Denken jullie dat het nog nodig is er een kippengaasje omheen te doen?

                          De eerste 7 soldaten die het in hun uppie moeten doen in de Rimboe.
                          IMG00578-20110606-1434.jpg
                          De andere zijn nog in training en die gaan binnenkort ook de Rimboe in.
                          IMG00577-20110606-1433.jpg

                          En als laatst de Skisokken.
                          IMG00588-20110606-1439.jpg

                          peace'
                          Keza in de Rimboe.
                          Long time ago, Back on track.

                          Comment


                            #14
                            Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

                            heb je je grond voorbewerkt met cocos/turf , dan houdt de grond beter water vast . in bos is grond erg droog door wortels bomen maar je moest door water dus waarschijnlijk niet zo diep grondwater . zelf ben ik al aardig wat plantjes verloren de afgelopen tijd door de Extreme droogte . nu is het land wat ingeregend en zou je nog 1 a 2 keer eens gaan wateren dan kan het niet meer stuk. als het meer dan een week niet meer gaat regenen dan opletten. trouwens om meers ucces te hebben kun je je planten op TK's (15*15*20) voorgroeien tot een 15 a 20cm en dan hebben ze nog meer wortel om aan te schieten .
                            veel succes ermee . is erg sterke plant , gewoon zorgen dat ze het grondwater vind en de rest loopt vanzelf
                            en rustig op de voeding ( veel voeding is opgeblazen toppen is schimmelkans , ... )

                            greetz
                            ph

                            Comment


                              #15
                              Re: Keza verdwijnt in de Rimboe

                              Ik heb net even wat geplant, het was echt pik en pik donker en had er veel moeite mee,
                              de rest ga ik overdag doen met vogelspotter kleding, dit was echt moeilijk in het donker,
                              nu maar hopen dat ze het overleven. de Deense Soldaten

                              peace'
                              Keza
                              Last edited by Keza; 7 June 2011, 00:15.
                              Long time ago, Back on track.

                              Comment

                              Bezig...
                              X