Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla nu nog starten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla nu nog starten?

    Korting op 420shop
    Zoals de vraagt al zegt, zou het mogelijk zijn om nu nog te beginnen het is begin augustus heb vandaag men zaadjes binnen gekregen, of zou dat door de licht uren hellemaal niet meer mogelijk zijn, weet dat het nogal krankzinnig is maar er zijn genioeg soorten die klaar zijn pas in oktober, zou daarom als het echt te doen is nu nog beginnen opbrengst is niet belangrijk! zolang er maar iets af komt is het goed

    #2
    Re: Guerilla nu nog starten?

    Probeer het gewoon zou ik zeggen, de temperatuur is goed dus ze zullen vrij hard gaan na de eerste 3 weken.
    Ik startte vorig jaar half juli en dat leverde ook rookwaar op, gewoon hopen op een mooie nazomer.

    Comment


      #3
      Re: Guerilla nu nog starten?

      niet schieten is altijd mis
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: Guerilla nu nog starten?

        aangezien bijna alle strains nu nog niet bloeien kan het perfect! de groeiperiode is gewoon veel korter waardoor de plant veel minder groot zal zijn vergelijk het maar met mensen die hun planten binnen direct op 12/12 zetten

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Guerilla nu nog starten?

            guerilla zou je nu het lekkerst opstarten met bewortelde stekken, liefst al van een cm of 20. Zaad vind ik persoonlijk te laat (tenzij hele snelle autoflower) maar zoals al eerder aangehaald door mito > niet geschoten...
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Guerilla nu nog starten?

              Inderdaad, het is nogal laat maar nog net doenbaar met stekjes. Voor zaadplanten is het al een maand of twee te laat. Volgens mij toch. Met een snelle autoflower kan je er nog net geraken maar als ik de verslagen van andere collega's zie wat betreft autoflowers ben ik toch wel voorzichtig. Vele growers hebben al zware toprot gehad door het vochtige weer.

              Het zal ervan afhangen of we een mooie nazomer hebben. Zolang de plant in een vegetatief stadium zit kan vochtig, broeierig weer niets slechts doen. Als er dikke goed ontwikkelde toppen zijn, wel. Door de dichtheid van de top kan het vocht niet zo snel verdampen en in aanhoudend vochtig weer is dit een ramp. Ik zou zeggen: go for it! Hoop alleen niet teveel...

              Comment


                #8
                Re: Guerilla nu nog starten?

                heb enkel bubblegum van female seeds liggen en dat is voornamelijk voor binnen maar kan buiten ook dus allezins ga een zaadje proberen later zien we wel wat het brengt
                voor budrot kan ik meschiens nog iets maken om af te dekken met doorzichtige plastiek, al weet ik nu niet hoe dat ziet met uv stralen en zo verder maar dat zijn kopzorgen voor later, allezins al dank voor de comments :')

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla nu nog starten?

                  veel plezier
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla nu nog starten?

                    heb er net 2 geprobeerd op 2 verschillende lokaties, als het al wat wordt, start ik er nog wel een topic over met verslagje
                    groetjes & dank je wel moreweed

                    Comment

                    Bezig...
                    X