Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

meningen over mijn spots

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    meningen over mijn spots

    Korting op 420shop
    hey ik ben een beginnende wietkweker en ik zou volgend jaar april 2012 guerilla wiet willen gaan kweken. niet op grote schaal(10-20 plantjes) ik heb al op heel veel forums informatie opgedaan en ben tot de conclusie gekomen dat de spot heel belangrijk is.

    ik ben vandaag alvast een beetje gaan rondkijken voor een spot en heb 3 spots gevonden maar ik weet niet echt welke ik zou nemen en welke niet.
    daarom vraag ik jullie mening.

    al deze spots zijn niet al te ver van mijn huis maar ze liggen wel dicht bij een weggetje (wel 1 dat doodloopt voor auto's). maar de spots zijn niet zichbaar vanop straat denk ik.

    spot 1:

    CIMG0214.jpgCIMG0215.jpgCIMG0216.jpgCIMG0217.jpgCIMG0218.jpg

    ik vraag mij af of op deze spot wel genoeg licht is (foto 5 is vanaf de straat gezien)

    spot 2:

    CIMG0219.jpgCIMG0220.jpgCIMG0221.jpgCIMG0222.jpg

    idem als de eerste spot (foto 1 is vanaf de straat gezien) maar dit ligt zoals je kan zien aan mijn fiets hoger dan de weg en op die berm staan doornstruiken

    spot 3:

    CIMG0223.jpgCIMG0225.jpgCIMG0226.jpgCIMG0227.jpgCIMG0228.jpg

    ik denk dat deze de beste is zoal je op de eerste foto ziet is het afgeschermd met prikkeldraad en er zijn ook veel netels en doornstruiken. foto 3+4 laten je de plaats zien waar ik ze wil zetten. ben wel nog niet langs de prikkeldraad geweest. op de vierde en vijfde foto zie je het zicht langs de weg. er is veel hoog gewas dat mijn wiet plantjes verschuild. en omdat het zo verwilderd is denk ik dat de mensen van wie die grond is er bijna nooit komen. achter de vierde en vijfde foto staat wel straatverlichting. zou dat kwaad kunnen voor mijn plantjes (de afstand is minimum 90 meter)

    zo dat waren ze ik hoop dat hier veel meningen op komen want ik wil het niet slecht doen.
    11
    spot 1
    0,00%
    0
    spot 2
    9,09%
    1
    spot 3
    90,91%
    10
    Last edited by nielzzz1993; 2 August 2011, 22:11.

    #2
    Re: meningen over mijn spots

    spot 2 is de beste van de bosspots
    bosgrond : humusrijk maar zuur en droog
    spot 3 is beste ; dat hoog gewas is maar 1.5 meter (max 2 meter)
    en een deftige plant komt daar gemakkelijk boven uit
    straatverlichting lijkt me ver genoeg te staan
    zo niet dan ben je gewoon 10 daagjes later met oogsten

    als je het niet slecht wilt doen dan raad ik je aan je spots te gaan voorbewerken in november
    en op te waarderen in maart dan doe je het nooit slecht

    Comment


      #3
      Re: meningen over mijn spots

      spot 3, met aantekening dat je wel ongezien bij je planten moet kunnen komen >> hertepaadje zoeken wat een eindje van de normale "ingang" start. Je wilt geen gemakkelijk te volgen voetspoor naar je plantenschatkistje. Kies een lage soort.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: meningen over mijn spots

        Het ziet er best wel goed uit. Ik heb een locatie op een vergelijkbare plek. Daar worden mijn planten ongeveer 1 meter. Ik had vijf Ice planten verdeeld over drie locaties en in het bos presteert de Ice het best. Vreemd genoeg zijn mijn Kush en Queen even hoog terwijl de Ice moeilijker is om te kweken.

        Moest ik jou zijn zou ik de plekjes voorbereiden voor volgend jaar: ieder plantgat 20 liter goeie tuinaarde. Daarmee loop je niet verkeerd. Hopelijk kan je op de locatie geraken zonder dat iemand je ziet! Met supplies door de struiken lopen valt op. Guerilla is niet te onderschatten en vergt veel toewijding.

        Veel succes nog met je projectje!

        Comment


          #5
          Re: meningen over mijn spots

          Is het ook een optie om vloeibare Meststoffen te gebruiken die vallen niet zo hard op.
          Ik ben zowiso van plan om wortelstimulator te gebruiken voor beter resultaat ofniet?

          ik ben juist de weide ingegaan(spot 3) en heb foto's getrokken van het deel waar ik mijn plantjes zou zetten.

          CIMG0214 (2).jpgCIMG0215 (2).jpg

          wel 1 probleem dat ik heb gezien is dat er voetsporen liepen naar deze plaats maar wel nog bijna niet zijn bewandelt want er was alleen gras en onkuid platgelopen. ik dacht even dat iemand daar zelf wat had staan dus ik dacht ik ga eens kijken maar niets ook niet de voetsporen houden op 1plaats gewoon op dus dat vond ik raar. ik zou deze plek echt niet willen opgeven dus ben van plan deze plek goed in het oog te houden en kijken of er iemand in deze wei komt.
          (eerste foto is een foto naar het straat toe)
          Last edited by nielzzz1993; 3 August 2011, 13:14.

          Comment


            #6
            Re: meningen over mijn spots

            mooi stukje grond, tijd genoeg om je grond voor te bereiden en alles biologisch aan te pakken, beendermeel is eigenlijk een natuurlijke wortelstimulator, als je die en al de rest van de nodige
            bouwstenen voor de winter onder je stukje grond mengt en zorgt dat er geen andere vegitatie opgroeit, tegen dat de lente begint, heb je het beste stukje grond!

            opletten voor die platgelopen stukken,wind en regen zorgen soms ook voor stukken die net lijken of ze platgelopen zijn, zeker als de vegitatie hoger dan een meter groeit, soms best tricky

            Comment

            Bezig...
            X