Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een goede plek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit een goede plek?

    Korting op 420shop
    jo medekwekers,

    ik ben van plan om een guerrilla kweek te doen het enigste nadeel is dat ik in de regio haaglanden woon en daar niet veel plekken zijn om te kweken.
    eerst zat ik te denken aan een verlaten verlate fabrieks gebied maar ik kwam al snel tot de conclusie dat daar veel zwervers rondhingen dus was dit niet zoon goede plek. het in het zwarte gebied in nu weg.

    toen kreeg ik deze plek op het oog ( foto verwijdert op advies) en ik vroeg me af of dit wel een goede plek was het is een erg verwaarloosd stukje gebied waar veel begroeiing is en het lijkt mij niet opvalt als ik aan de kant van de snelweg ga kweken.
    ik wil graag jullie mening weten over deze plek ik hoor het graag.
    Last edited by usernameN; 8 January 2012, 23:05.

    #2
    Re: Is dit een goed plek?

    kan de foto niet zien,maar soms maaien ze ook langs de kant van de snelweg,zou de gok wel wagen,maar niet met planten die groot worden,zou voor lowrijders gaan.

    Comment


      #3
      Re: Is dit een goed plek?

      Kun jij de foto's niet op een andere manier laten zien dit werkt helaas niet.

      Groeten
      Eigen gekweekte zaden






      Comment


        #4
        Re: Is dit een goed plek?

        zou nu moeten werken denk ik

        Comment


          #5
          Re: Is dit een goede plek?

          Goed plekkie nu weet iedereen het meteen ik wed da jij je oogst kwijt raakt
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Is dit een goede plek?

            google earth is wel grappig voor een eerste selectie maar uiteindelijk moet je er toch met je snufferd bovenop staan om te kunnen bepalen of iets kan en kans van slagen heeft. De spots die je nu hebt gepost kan je inderdaad al vergeten > de regel is "security by obscurity" oftewel je vertelt NIEMAND waar je spots zijn tenzij je ervan af wilt of een afleiding wilt maken ergens voor.

            Ik kom zelf niet meer zo vaak in die regio maar kan me goed voorstellen dat er nog wel wat stiekems te doen valt in de scheveningse bosjes, rond kijkduin, achter dat Defensiecomplex schuin tegenover Bronovo en richting wassenaar en voorschoten. Op de fiets of brommert heb je meer zicht op mogelijke spots dan met de auto of met google earth... succes
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Is dit een goede plek?

              het lijkt me niet dat je aan een lucht foto kan zien waar het precies is, of wel ?

              Comment


                #8
                Re: Is dit een goede plek?

                dat zou je eens aan de CIA moeten vragen denk ik
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9
                  Re: Is dit een goede plek?

                  ?
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment


                    #10
                    Re: Is dit een goede plek?

                    de aanwijzing staat in je eigen bericht usernameN : je woont in de regio haaglanden en de kans is erg klein dat je ver wilt reizen voor je guerillaspots. De foto's zijn beide met wat geduld zo te traceren met die info

                    Maar ook als dat niet het geval is > je geeft toch aanwijzingen af die door mensen in jouw buurt/stad herkend kunnen worden. Hele sloten mensen brengen dagen achter mekaar door met koekeloeren wat er zoal te vinden is met google earth, dus het posten van dat soort dingen zou ik gewoon niet doen. Uiteindelijk moet je het zelf weten hoor, ik geef alleen mn mening maar. Vertrouwen is goed, controle is beter als het gaat om geheimhouding van evt guerillaspots. en controle betekend dan gewoon geen aanwijzingen whatsoever waar dan ook plaatsen of bespreken.

                    succes in elk geval
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Is dit een goede plek?

                      Ik denk dat ik dan maar toch de fotos weg haal, of toch de plek die ik nu op het oog heb.

                      Comment


                        #12
                        Re: Is dit een goede plek?

                        dit is ook een aanrader btw : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ds-naar-succes
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: Is dit een goede plek?

                          En wat vind men nu concreet van telen naast de autostrade?
                          Dat het bijdraagt aan het milieu weten we al, maar of ze er veilig staan?

                          Comment


                            #14
                            Re: Is dit een goede plek?

                            daarom altijd ACHTER de vangrail
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X