Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk soortje verkies jij in 2012 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welk soortje verkies jij in 2012 ?

    Korting op 420shop
    Beste mede ''guerilla'' collega's/vrienden !

    Heeft iedereen zijn voorbereidingen voor 2012 gedaan ?
    Ik heb het geluk dat ik mijn vaste trouwe spot heb , maar degene die nog moeten zoeken wens ik veel succes toe !

    Ik ben er niet meer geweest sinds ik geoogst heb , nu vraag ik mij af : Is het echt nodig om een bodemverbeteraar te gebruiken ?
    En in verband met de soort verkies ik een kortbloeier van 6 a 8 weken .
    Ik had de afgelopen natte zomer het meeste aantal gram/kwaliteit met zo een kort bloeier .
    Is dit een verstandige manier van denken .. Of nog beter WELKE SOORT VERKIES JIJ IN 2012 ..........................................-------->>>>>

    #2
    Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

    Ik ga voor de Royal Dane van de Frobanken. Deze is uitermate goed geschikt voor ons buiten klimaat en is klaar medio september. Hierdoor is de kans op toprot zeer klein.

    Gr Q

    Comment


      #3
      Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

      Ik moet me wel heel erg vergissen als ik dit niet kortgeleden ook al eens in een soortgelijk topic geschreven had : Purple Power hier.
      Bodemverbeteren door grond toe te voegen doe ik niet aan. Dat vind ik net zoiets als water naar de zee dragen.
      In december gooi ik een emmer kippenmest op wat plekken als de mogelijkheid er is.
      Als de bodem echt niet goed is, kies ik een andere plek.

      Moeder is pas geboren:

      QNQ400.jpg QNQ401.jpg
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

        QNQ : Die purple power waar bestel je die ?? Leuk idee om een moederplant te gebruiken ivm met stekjes nemen !
        Dus geen bodemverbeteraar ok ! mijn eerste gedacht was dus juist : als er netels staan kunnen er planten staan

        Quatrro : Waar bestel je die royal dane's ik heb mij al gek gezocht maar ik vind nergens een site waar ze je de zaden op sturen !!!! help ?
        Ik was de vorige ronde al zeer geintresseert in deze uiters gechikte soort voor ons klimaart grtzzz

        Comment


          #5
          Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

          Wild roze van sweetseeds, en wss Great white shark van greenhouse. Dit alles zal in volle grond staan.
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

            QNQ : de purple power heb ik gevonden op wietzaadjes . nl

            info :
            Purple power van Female seeds is een soort die niet geschikt is voor een binnenkweek, ze is dus ideaal om buiten te kweken! De purple power is een bekende en zeer gewilde soort. Ze bloeit vroeg en snel, ideaal voor buiten.

            Bloeitijd: 7 - 8 weken

            Oogstmaand buiten: Half tot eind september

            Opbrengst buiten: 400 - 500 gram per plant.

            Eigenschappen: Zeer geschikt voor buiten, kan wat schaduw verdragen zonder de opbrengst erg te beinvloeden.



            ---------- Post added at 14:21 ---------- Previous post was at 14:18 ----------

            thxs westport ! intressant ! zeker die wild roze ! ga je ze guerilla style kweken ?
            grttz

            Comment


              #7
              Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

              De mijne zijn juist besteld :

              Purple power 4 stuks - Female seeds
              Jack Widow 5 stuks - Seedmakers Seeds
              Special kush 5 stuks - Royal queen
              Great white shark 5 stuks - Greenhouse


              Allemaal vroegbloeiers 7a8 weken , ik heb geen enkele ervaring met deze soorten hopelijk kunnen ze tegen e stootje

              De royal Dane had ik er ook nog graag bijgehad maar 28 euro verzendskosten is een beetje erover als de zaadjes zelf maar 12 euro kosten .
              Nu heb ik gratis verzending + 3 zaadjes gratis , dank je wel !
              Er volgt een kweekverslag a la guerilla style en misschien komen er nog nieuwe soortjes bij

              Comment


                #8
                Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

                Nice, ik ga dit jaar ook een guerilla kweek zetten en purple power ziet er wel leuk uit, ik moet alleen nog een mooi stekkie zoeken. Gegroet

                Comment


                  #9
                  Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

                  Ik hoop dit jaar een paar Casey Jones te kweken.

                  Comment


                    #10
                    Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

                    Hetgeen dat ik hier nog liggen heb: LR2, Sour 60, AK-Snow, Danish Duck en PDucky. Allemaal zaden van Vale Beetje stom voor zaden te kopen als je er nog hebt liggen, ookal zijn er zoveel soortjes die ik echt wel wil proberen...
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #11
                      Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

                      3x LR2, 3x LR, 3x big bang, 5x green o matic
                      Het is me eerste jaar, dus ik test gewoon welke me het beste bevallen, en die neem ik dan volgend jaar

                      Comment


                        #12
                        Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

                        @ Boris : Eerste ronde
                        Mijn 2'de keer en met de kortbloeiers had ik het beste resultaat !
                        Komt er ook een kweekverslag ?

                        Grtz moris

                        Comment


                          #13
                          Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

                          Tuurlijk komt er een kweekverslag ! maar hetword een guerilla kweekje, dus ik moet wachten tot mei

                          Comment


                            #14
                            Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

                            ben van plan om wat guerilla te doen (sour 60, purple widow, hollands hoop )
                            stuk of 10 totaal

                            Comment


                              #15
                              Re: Welk soortje verkies jij in 2012 ?

                              Nicee Waarom nou juist die soortjes? White widow ken ik maar die andere 2 zijn dat ook AF's? wat is er special aan ?

                              Comment

                              Bezig...
                              X