Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ondergrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ondergrond

    Korting op 420shop
    Een vriend en ik willen een paar plantjes planten naast een maisveld (is van mn broer, dus het kan veilig). Het is alleen kleigrond, is dat geschikt? En zo niet, als we gewoon een gat met potgrond erin doen is het dan wel geschikt?

    Alvast bedankt!

    ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 20:47 ----------

    btw, ik ben ook net nieuw, dus als er nog wat algemene tips zijn is dat van harte welkom!

    #2
    Re: Ondergrond

    Ik geloof dat klei prima is, zeker waar de boer dat netjes bewerkt.

    Comment


      #3
      Re: Ondergrond

      als het bewerkt is door de boer dan is het inderdaad geschikt, klei en zo, geen idee
      maar zou het zelf gewoon doen, hebbe ze iets te kort kun je nog altijd voeding bij geven

      Comment


        #4
        Re: Ondergrond

        een ondergrond?.maar hoe zit het dan met je achtergrond?

        stel jezelf even voor

        Comment


          #5
          Re: Ondergrond

          Dat het van je broer is maakt nog niet veilig. Mijn tuin is van mijn ouders en mij, maar daar wordt ook geript. Als de politie langskomt ben je nat, en je broer ook. Punt.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Ondergrond

            Ik wil mezelf wel even voorstellen hoor, maar ik noem geen naam xd waar kan dat precies?
            En wiet kan toch slecht tegen mest? Tis trouwens niet in het maisveld, maar in een singel ernaast.

            Comment


              #7
              Re: Ondergrond

              Wiet heeft juist behoefte aan veel mest. Begin eerst maar eens te lezen, alvorens je er rijp of groen een paar vragen tegen aan knalt. En als je en heel klein beetje je verstand gebruikt had, had je ook kunnen constateren dat de forumleden zich van een "nickname" bedienen.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Ondergrond

                  Ik had ergens gelezen dat natuurlijke mest niet goed was. Kunstmest wel!
                  Mijn broer heeft ook geen ervaring met wiet, en als wiet even makkelijk was als mais dan zou heel nederland het wel doen!

                  Comment


                    #10
                    Re: Ondergrond

                    lees je in over auto flowers,en koop 7 liter potten,en sloop de bodem eruit,dan bij de growshop allmix kopen.graaf de pot in,vullen met allmix en gaangewone wietplanten worden te groot,en zijn pas heel laat klaar,kans op ontdekking is dan veel groter,succes

                    Comment


                      #11
                      Re: Ondergrond

                      Ik ga denk ik ook voor autoflower, en ik heb me trouwens ook voorgesteld
                      Hoe groot moet trouwens de emmer zijn waar ik hem in doe? Of maakt dat niet uit?

                      Comment


                        #12
                        Re: Ondergrond

                        je kan beter even rondlezen op 't forum, zoals een paar posts terug al is verteld..
                        al lees je een uurtje, dan hoef je dit soort vragen ook niet te stellen
                        sigpic

                        Comment

                        Bezig...
                        X