Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer guerilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste keer guerilla

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Dit is de eerste keer dat ik zelf wiet wil gaan kweken.
    Ik heb niet de mogelijkheid om voor te kiemen dus ik ze als zaadje in de grond stoppen, weet iemand hoe diep het zaadje moet en hoe weet je welke kant naar boven?
    Ook, welk zaadje raden jullie aan? Heb een goed plaatsje in een bosje gevonden redelijk ver van het pad waar veel brandnetels enzo staan.
    Ik dacht Feminised White Widow, kan aan 11 zaadjes geraken voor 40euro, is deze goed of niet?

    Graag wat meer info

    Alvast bedankt.

    #2
    Re: 1ste keer guerilla

    van fem zaden weet ik niet zoveel, maar persoonlijk vind ik white widow wel lekker spul ! de prijs is wederom niet beste weet!
    Nu ik ga zelf denk ik ook wat zaden in het bos laten kiemen, maar ik ga ze er niet zomaar in de grond steken... mijn plan is een gat in de grond te graven zo ne halve meter diep. deze vullen met een mix van potgrond en kokos, zaadje ongeveer een halve vinger diep de grond in. Dan ga ik er wat kippegaas rond spannen en vanboven dichten tot hij wat gegroeid is! Ik weet niet of deze manier werkt! het gaat ook maar een test zijn van dit jaar! Maar dit is maar de methode die ik ga proberen toe te passen

    Cheers
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

    Comment


      #3
      Re: 1ste keer guerilla

      kun je je zaden echt niet thuis kiemen? je hebt maar een klein bakje voor nodig als het worteltje eruit is dan overplanten op de plek als het niet anders ken

      Comment


        #4
        Re: 1ste keer guerilla

        Kiemen is niet zo belangrijk, als je ze een cm in de grond stopt gaan ze het echt wel doen zolang de grond niet uitdroogt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: 1ste keer guerilla

          Zaden kan je goed outdoor kiemen. Steek 4 stokken in de grond en omwikkel het geheel met vershoudfolie, en je kasje is gemaakt. Gebruik plastic bekertjes om in te kiemen en dek deze evt. af met hetzelfde doorzichtige folie.
          Voor guerrilla zou IK ook echte guerrilla soorten nemen. Soorten die gewent zijn aan het buitenleven en ook nog eens zeer vroeg afbloeien, gezien het land waar deze strains veredeld zijn. Kijk hier eens, voor de prijs hoef je het niet te laten. Royal dane en RD x Thyphoon, Henkes lolland en Manitoba x Henke's Lolland zijn zeer interessant.

          Greetz Kitefreak
          Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
          Blow it and you'll know it!!

          Comment


            #6
            Re: 1ste keer guerilla

            Je kunt ze outdoor kiemen maar duurt dit dan meestal niet langer?

            Comment

            Bezig...
            X