Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Een maat en ik hebben besloten om eens een guerilla kweek te doen. het is onze eerste guerilla dus alle hulp is zeker welkom!
    We hebben gekozen voor de soorten Top 69 AF van Advanced Autoflowers en Barney's farm LSD. De Top 69 is zeer geschikt volgens wietzaadjes.nl voor guerilla kweekjes. We verwachten de zaadjes maandag in de bus, dus moeten we daarop nog even wachten Foto's worden zeker en vast nog gepost en er word een mooi verslagje bij gemaakt!
    We hebben wel onze 2 plekjes al helemaal voorbereid. We hebben een kleine omheining gemaakt van takken en touwen en een gat gegraven en dat helemaal gevulde met stekgrond(zo een 15 liter per gat).
    IMAG0779.jpgIMAG0778.jpg

    Hebben jullie hier nog iets op aan te merken? Wij horen het graag van jullie!

    Grtz, 2 Belgen
    Last edited by nathandax; 13 July 2012, 11:42.

    #2
    Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

    Ziet er goed uit jongens veel succes!

    Comment


      #3
      Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

      krijgen ze daar genoeg zon? heb ook eens in een bos/moeras gekweekt maar ze waren helemaal uitgestrekt ...

      Comment


        #4
        Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

        Oorspronkelijk geplaatst door greekindicalover View Post
        krijgen ze daar genoeg zon? heb ook eens in een bos/moeras gekweekt maar ze waren helemaal uitgestrekt ...
        Ik denk van wel aangezien ze beiden op open plekjes staan, het is wel beperkt... Ik heb vandaag nog eens gekeken en heb eigenlijk een betere plek gevonden denk ik. Deze is bijna helemaal open en VOL met brandnetels. Misschien toch maar verplaatsen naar daar Foto's zal ik morgen of overmorgen eens posten.

        grtz, 2 belgen

        Comment


          #5
          Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

          Oorspronkelijk geplaatst door nathandax View Post
          ...een gat gegraven en dat helemaal gevulde met stekgrond(zo een 15 liter per gat)...
          Waarom zoveel stekgrond ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Waarom zoveel stekgrond ?
            We hadden al eens wat kweekverslagen doorgenomen en we dachten dat dit ongeveer goed ging zijn. Is dit teveel volgens jullie?

            Grtz, 2 belgen

            Comment


              #7
              Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

              Ik zou er een zak bemeste tuingrond (met bijv. wat cocos erdoor) in gooien, en dan daar een kuiltje in maken, waar je een liter of twee stekgrond in gooit.
              Zo hebben de kleine plantjes in het begin geen last van 'hete voetjes' en als ze wat groter worden kunnen ze bij de bemeste grond.

              Puur stekgrond klinkt ook nogal in als het nat wordt, het wordt blubber. Worteltjes hebben liever wat luchtiger grond.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                ik zou de omheining wat hoger doen volgens mij als ik een konijn ben zou ik nog bij je plantje komen,ha ha maar goed je kunt je aarde nu ook mengen dan blubert het nie,normaal gewoon losmaken ontwortel de grond kalk erover en later bemeste en dan je plant erin,zoals het eruit ziet lijkt het net een beshut plekje misschien wat te beschut ? licht is het belangrijkst beter ochten zon en middag dan midag avond zon .

                Comment


                  #9
                  Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                  Denk je niet dat dat heel erg opvalt als er iemand langs loopt?

                  Comment


                    #10
                    Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                    Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
                    Denk je niet dat dat heel erg opvalt als er iemand langs loopt?
                    Het zou mij verwonderen want ze staan ongeveer 40 meter van een fietspad. En je moet eerst door een brandnetelveldje wandelen :d

                    Comment


                      #11
                      Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                      Je kan mesten, graven, ontwortelen, extra voeding gooien... maar zoals er al werd gezegd, EERST zonlicht daarna de andere problemen. Misschien ff kijken hoe de zon staat en gaat op die locatie. En zoals je al had vermeld je moest DOOR een brandnetelveldje lopen... is daar ook iets aanwezig van brandnetels? Want het lijkt erop dat je een beetje tever bent doorgelopen..
                      SUCCES en ik ga deze volgen omdat je LSD hebt van BARNEYS en die heb ik ook ga die scroggen in mijn tuin... L.S.D., dat is mijn soort wiet. HEEEEEERLIJK...
                      Last edited by Rebeltje; 18 May 2012, 19:02.

                      Comment


                        #12
                        Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rebeltje View Post
                        Je kan mesten, graven, ontwortelen, extra voeding gooien... maar zoals er al werd gezegd, EERST zonlicht daarna de andere problemen. Misschien ff kijken hoe de zon staat en gaat op die locatie. En zoals je al had vermeld je moest DOOR een brandnetelveldje lopen... is daar ook iets aanwezig van brandnetels? Want het lijkt erop dat je een beetje tever bent doorgelopen..
                        SUCCES en ik ga deze volgen omdat je LSD hebt van BARNEYS en die heb ik ook ga die scroggen in mijn tuin... L.S.D., dat is mijn soort wiet. HEEEEEERLIJK...
                        Al het groen dat je op foto's kunt zien zijn netels!

                        En mijn zaadjes zijn nog altijd niet aangekomen alhoewel ze vrijdag (11 mei) zijn verzonden. Ik heb ze bij wietzaadjes.nl besteld. Weet iemand of dit normaal is want ik wil zo snel mogelek beginnen kweken

                        edit: ze zijn aangekomen!
                        Last edited by nathandax; 21 May 2012, 18:22. Reden: gewoon

                        Comment


                          #13
                          Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                          De LSD is al tevoorschijn gekomen! Ook hoop ik dat het top69 zaadje nog naar boven zal komen aangezien het zaadje een beetje blootgesteld was aan de zon (met het water te geven is er wat aarde weggespoeld..) en nu het juist 27 graden is....

                          Foto van LSD:IMG_20120527_145848.jpg

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                              Ik zou het niet weten... Ik zal ze maar snel in een andere pot zetten om het op veilig te spelen want ik ben niet zeker.

                              Comment

                              Bezig...
                              X