Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ben een tijdje geleden met een kameraad begonnen aan voorgroeien van wat plantjes om ze vervolgens in het 'bos' te planten.
    Heb helaas maar plek om ong. 5 per keer voor te groeien. Heb 5x onbekende zaden geplant eind april, en staan sinds 4 dagen in de volle grond.
    Zo zagen ze er uit toen we ze net geplant hadden. Beetje slapjes maar is uiteindelijk goed gekomen..
    14-5-2012.jpg
    Dit was hoe ze er een dag later uitzagen, 1 plantje(beetje kapot gegaan tijdens het vervoeren) was verdwenen dus er zijn nog 4 over.
    15-5-2012.jpg
    4-5 Dagen later zien ze er zo uit.
    IMG_1806.jpgIMG_1803.jpgIMG_1807.jpgIMG_1809.jpg
    Daarna heb ik nog 5 zaden over, wat denken jullie dat het verstandigst is? Na deze ronde ook nog een tijdje laten voorgroeien voor ze de grond in gaan of gewoon als zaad in de volle grond stoppen? Grond opwaarderen?

    Hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben geweest anders hoor ik het graag! Tips zijn altijd welkom.
    Last edited by KlaasJan420; 18 May 2012, 17:04.

    #2
    Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

    laat dat lapje grond maar eerst eens bewijzen dat er uberhaupt ongestoord wiet kan groeien denk ik altijd... pas het tweede seizoen ga ik een specifieke plek voorbewerken (en meestal hoeft dat nauwelijks omdat de spots zo goed gekozen zijn )
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

      Ja dat is waar, maar wat raden jullie aan? Als zaad de grond in of 1/2 weken binnen voorgroeien?

      Comment


        #4
        Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

        Zou ze eerst even voorgroeien.
        Hoop niet dat het allemaal vrouwtjes zijn, want dan staan ze te dicht bij elkaar.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

          Okee bedankt Nee die er nu staan waren zaadjes uit een zak wiet, dus nog maar afwachten wat het worden.
          Er staan op het moment 5 Big Bangs voor te groeien, heb ze laten ontkiemen en gister in potten gestopt en zagen er net zo uit

          IMG_1826.jpgIMG_1827.jpg
          (En nog een autoflowertje die net begint te bloeien. Te weinig licht ik weet het, maar daar ben ik nog mee bezig.
          IMG_1828.jpg

          Comment


            #6
            Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

            heee moooi man lekkker naar buiten goooie met dit lekkere weer niks is beter als puuur zonlicht gratis en voor niets ook nog eens

            Comment


              #7
              Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

              goei bezig , leuk dat je kunt voorgroeien maakt een wereld van verschil
              GrtzZZ

              Comment


                #8
                Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

                Bedankt voor de reactiess vandaag stonden ze er zo bij (2dagen jong)
                IMG_1830.jpgIMG_1829.jpg
                Zouden ze het na 1 week al in de volle grond volhouden?

                Comment


                  #9
                  Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

                  ik zou ze nog ff iets langer voor laten groeien als je thuis voor kunt groeien zet ze onder een tentje lekker vochtig groeien ze lkkr hard

                  Comment


                    #10
                    Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

                    Ik ben aan het voorgroeien in een aqaurium.. wat is een goede manier om het vochtig te houden? Heb nog 5 zaden over die ik niet tegelijk kan ontkiemen.. word het dan niet een beetje laat om die nog buiten te zetten?

                    Comment


                      #11
                      Re: 1e keer. Guerilla 5x onbekend + 10x Big bang fem. + vragen!

                      Tis nooit te laat , doen zou ik zeggen .
                      Planten gaan net iets kleiner zijn, klinkt logische niet ?
                      GrtzZz

                      Comment

                      Bezig...
                      X