Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

    Korting op 420shop
    Omdat binnenkweken geen optie meer is voor het moment wil ik een guerillakweek opzetten,
    ik ben vandaag enkele spots gaan checken en 2 van de 4 leken mij wel geschikt voor een kweekje.

    Spot 1:
    Ligt zeer afgelegen en is afgebakent door een slagboom. De lokatie zelf is redelijk open. Ik heb wel 1 spoor van platgetrapte planten gezien. Dit begon echter terug te groeien.
    Er lagen ook gekapte stukken hout. Deze waren echter al zo oud dat ze rot aan het worden waren.
    Er is ook een openstuk waarbij je een beek over moet. Mss is dit zelfs geschikter om de planten neer te zetten.


    Foto's:
    Plekjes aan de overzijde van het beekje
    P5290014.jpg

    Plekjes op het open terreintje
    P5290015.jpgP5290016.jpgP5290017.jpg

    Spot 2:

    Ligt in de nabijheid van een straat en windmolens. op de lokatie is veel begroeiing + deze is afgezet. Je kan er wel makkelijk door maar toch schrikt dit mensen af.
    Op de plaats zelf lag geen afval en ik was zelf bijna de weg kwijt. Ook hier zijn veel open plekken die afgeschermd worden door struiken.

    Foto's

    P5290018.jpgP5290019.jpgP5290020.jpg


    De soorten die ik zou willen zetten zijn skunk en supeh bud.
    Skunk omdat ik Hier nog enkele stekken van heb die al mooi gestruikt zijn. Ik zou hier graag nog enkele van nemen indien de mogelijkheid er is.
    Big bud omdat deze kleine struiken geeft met veel vertakkingen.

    Lijken deze spots jullie geschikt? Of moet ik opzoek naar nieuwe mogelijkheden?

    Groetjes
    Eerste guerillakweek Royal dane

    #2
    Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

    Als je er makkelijk kan komen, en je laat geen sporen na "makkelijk te vertrappen plantjes" waarom niet.. of spreid het risico en zet op verschillende plekjes wat neer! Succes

    Comment


      #3
      Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

      Ik was zowiezo van plan op meerdere plaatsen plantjes te zetten. Ik zou graag het risico beperkt weliswaar.
      Op de 2de locatie is veel ruimte, dus kan ik ze makkelijk verspreiden. Wat me dus ideaal lijkt .
      Eerste guerillakweek Royal dane

      Comment


        #4
        Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

        ga ik toch ff volgen, heb zelf geen tijd om zo iets tot goed einde te brengen maar
        ziet er mij fantastisch uit om onze dames vrij te laten :p

        Comment


          #5
          Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

          hoezo geen tijd ? Tijd heb je alleen als je het maakt of neemt

          kost je een keer een verkenningstochtje op de fiets, een keer een tochtje om de plantjes te poten, en maanden later weer een tochtje om te oogsten. Het werk doet dat plantje zelf wel

          spread your seeds !
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

            och dacht dat je geregeld op bezoek moest gaan voor onderhoudswerken
            als het maar paar keer zou zijn kan ik dit idd bolwerken :p
            Zit met veeleisende job , vrouw kind dus is niet evident moest ik elke week in de bossen moeten gaan klauteren he lol


            grtz
            sjakka

            Comment


              #7
              Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

              Er is vorst voorspeld in het weekend. Dus ik ga dit even afwachten en dan ga ik de dames de vrije loop gaan. Ik ga eerst de skunk zetten. dan de superbud laten kiemen en dan gaat deze ook naar zijn spotje . En hopelijk brengt het wat op.
              Eerste guerillakweek Royal dane

              Comment


                #8
                Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

                oei dan zit je wel wat noordelijker als ik hier denk ik
                hier koelt het af maar tot 8 graden min . mja met vorst op komst kunnen ze beter nog ff in moederschoot gehouden worden lol

                succes ben benieuwd naar de pics

                grtz
                sjakka

                Comment


                  #9
                  Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

                  heeee moooie spot hoooor ben benieuwt

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

                    succes ben benieuwd

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

                      Mijn 4 stekken zijn gestolen. Ze stonden thuis iets verder op een afgelegen plaats. De skunk zal dus niet meer gezet kunnen worden.
                      Dus na mijn examens ga ik nog 2 superbuds op de locaties gaan zetten en op hoop van zegen dat deze uitkomen.
                      Ik hou jullie op de hoogte.
                      Eerste guerillakweek Royal dane

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

                        Ow ow dat is minder natuurlijk dat is altijd het risico van guerilla kweek he als ik platgetrapte planten zie en kapotgeslagen stukken hout ga ik ze daar al zeker en vast niet zetten maar ik zie dat je nog 2 superbuds hebt mogen dat alvast mooie plantjes worden ! , en hopelijk stelen ze die niet
                        groetjes shining en suc6

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

                          Dat was nog niet op de locatie shiningsilverhaze. De stekken had ik tijdelijk buiten gezet vermits hier een huiszoeking kon komen. Maar omwille van examens heb ik ze niet naar men spots kunnen doen. En toen ik in de week ging kijken waar ze stonden ( tussen het onkruid) waren ze verdwenen.
                          Nu ga ik kijken voor superbuds te zetten en mss nog een ander buitensoortje. Als ik de zaden tijdig vind .
                          Eerste guerillakweek Royal dane

                          Comment


                            #14
                            Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

                            jammer dat ze waren gestole waarom blijve ze er gwn nie vanaf voor de andere 2 veel suc6

                            Comment


                              #15
                              Re: eerste guerillakweekje Skunk en Super Bud

                              die ga ik zondag kiemen en in men cartouche steken
                              ik ga voor de zekerheid nog es rondbollen op men fiets, voor eventueel nog beter spots te vinden
                              Eerste guerillakweek Royal dane

                              Comment

                              Bezig...
                              X