Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn plantage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn plantage

    Korting op 420shop
    hallo ik ben al lang een blower ma wil eigenlijk eens mijn eigen wiet gaan maken maar ik heb een paar vraagjes ik heb zelf een secret jardin ds60-2 gekocht en wil er eigelijk een of 2 leuke plantjes in gaan kweke waar flink wat vanaf komt ma zouden jullie me kunnen vertellenwat de sanctie is en wat voor een watt lamp ik nodig heb en welke wiet soort egt aantrekkellijk is :: de tent is trouwens 60x60x140cm
    ik hoop van jullie te horen vriendelijke groet

    #2
    Ik wil je niet afzeiken maar je tent is veel te klein om een deftig resultaat te boeken toch met hps wt dan moet je een kanjer van een afzuiging en inblaas hebben in 60x 60x 140 lijkt me dit onmogelijk , dus zal je al voor led of tl verlichting moeten gaan , maar dan zal je opbrengst. Ook een beetje daalen... Om een mooi resultaat te boeken die haalbaar is sua warmte enz moet je toch min 1m60 en liefst 1m80 hebben als hoogte, tenzij je de tent open kan laten staan in een donkere ruimte dat de warmte daar weg kan? Ik zou ook in ieder geval zeker voor indica strains gaan want anders kom je zeker in de problemen met de hoogte, of bestaat de mogelijkheid dat je dit tentje eventueel kan gebruiken als voorgroei? Dan kan je afbloeien in een groter hok met hps! Hopelijk ben je hier een eindje verder mee... Grtzzz

    Comment


      #3
      Re: mijn plantage

      150 watt of 250 watt hps erin ,zet de soort die je lekker vind

      Comment


        #4
        Re: mijn plantage

        thanks dus kan gewoon een Northern Light Automatic met 250 lamp en lukt het dan en ik heb een zeer goede koelende ven.
        gr

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        als ik de ven zo zet daT HIJ DE LUCHT VIA De lucht uitgang met een sluis naar buiten blaast want ik zet mij ten op de badkamer naast het badkamer raam en aangezien ik toch op 2 hoog zit zal dar niemand last van hebben dus is dat dan gewoon mogelijk zoder afzuiging en filter
        gr

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        ik ben eens op zoek gegaan ik ben nu tegen een andere leuke tent opgelopen Homebox Light 100x100x200cm is deze dan wel geschikt het is aleen hij is niet geheellicht dicht ma hij staat dan na de hand bij ons in de woonkamer in een vrijwel donkere hoek??? en welke lamp advizeren jullie wil liver niet hoger dan 400 liefsteen 250 of 150 maar is dit dan wel te doen met een goeie ventilator ??? hoor graag van jullie ???

        Comment


          #5
          In die tent kan je de 400 erin steken, wat ook handig kan zijn is een elektronische ballast, evsa, dan kan je switchen tussen wattages, is makkelijk om met de temperatuur te spelen :p

          Comment


            #6
            Re: mijn plantage

            Ik zie niet waar je vandaan komt, dus dat over sancties moet je zelf maar even opzoeken in het forumdeel over beleid en wetgeving.
            In Nederland is binnen kweken gewoon niet legaal.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

              Say Cheese !!



              Comment

              Bezig...
              X