Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik vroeg mij af of er hier al eens iemand bijna of helemaal gepakt geweest is met een guerilla kweek?
    want ik heb me al wel eens goed moeten verstoppen tussen de netels voor blauwe petten...
    was een zeer spannende namiddag

    Mvg

    #2
    Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

    Moet je in het vervolg enkel 's nachts je spot(s) bezoeken
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

      heel vroeg of snachts zitten die gasten aan de koffie namelijk met donuts

      Comment


        #4
        Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

        Nee, maar wel met andere dingen
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

          hangt een beetje van de locatie af eh
          als ze je snachts zien lopen met een grote zak of een zaklamp ben je ook direct verdacht...

          Comment


            #6
            Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

            Het is altijd handig om een argument te hebben waarom je je ergens bevindt. Een verrekijker en de Vogelgids van Thieme maken een amateur ornitholoog van je. Bovendien als je spot door een opsporingsambtenaar wordt ontdekt, trekt die simpelweg alle planten uit de grond. Ze gaan echt niet gedurende vele dagen 24 uur per etmaal op de loer liggen om je te betrappen hoor.

            Comment


              #7
              Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

              Wekelijks als je niet uitkijkt..
              Gepakt door de teken eh..

              Comment


                #8
                Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                Beter gepakt met een guerilla dan gepakt door een gorilla!

                Comment


                  #9
                  Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                  Valt nog te zien van welke kant Ganjax

                  Comment


                    #10
                    Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                    ik ben nog minder bang voor die blauwe petten(zijn 9 van de 10x toch te lui om te komen kijken wat je uitspook) dan ander volk wat je moestuintje leeg komt roven. en ipv een maglite een klein zaklampje pas als je op je spot bent wil ook nog wel is schelen

                    Comment


                      #11
                      Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                      @Snowkie: Zolang je niet van de oncomfortabele kant wordt benaderd is er niks aan de hand, anders krijg je zoiets
                      pwnedbyadog.jpg
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                      Comment


                        #12
                        Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                        BUKAKKE

                        Mooie hond trouwens, mechelaar denk je niet??

                        Comment


                          #13
                          Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                          mijn spot werd wel niet 24/24 bewaakt meer ze werd wel degelijk in het oog gehouden
                          ik zag ze gelukkig aankomen toen ik mijn spot verliet...

                          Comment


                            #14
                            op het terrein van de wouten zelf, en ze wisten niet dat er wiet stond (helaas niet kunnen oogsten daar, dat werd wat link)

                            Kies ze beter, zet minder planten per spot
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pure View Post
                              mijn spot werd wel niet 24/24 bewaakt meer ze werd wel degelijk in het oog gehouden
                              ik zag ze gelukkig aankomen toen ik mijn spot verliet...
                              Pure, wat lig je nou te lullen en te ouwehoeren. Hoe weet je dat je spot in de gaten werd gehouden? Op Indianenverhalen van Pure zit niemand te wachten. Probeer een wezenlijke bijdrage aan dit forum te leveren. Want wat je aandraagt, is kut met dt en dat is fout gespeld. Word toch eindelijk eens volwassen: ik geloof geen ene mallemoer van je verhaaltje en het zou me ten zeerste verbazen dat iemand anders dit wel deed. Zo dom zijn we nu ook weer niet. Denk eens na, zelfs in de eigen tuin wordt de gemiddelde teler, mits hij geen overlast veroorzaakt ongemoeid gelaten. Welke agent zou zo idioot zijn om in de bosjes te gaan liggen om jou te betrappen? En waarop kun je dan betrapt worden? Het zich bevinden in de omgeving van een aantal wietplanten in de vrije natuur. Dat is vooralsnog geen strafbaar feit hoor. Want het zo maar eens kunnen, dat een willekeurig iemand daar rondloopt die niks met de planten te maken heeft. Een gemiddelde politieagent is weliswaar dom, dan wel slecht opgeleid: Mavo of Havo schijnt reeds genoeg te zijn om agent te worden, maar dat is volgens mij wel voldoende om gekke fratsen, zoals onbemande spots in de gaten te houden te voorkomen.
                              Last edited by Xtreme; 11 December 2012, 18:14.

                              Comment

                              Bezig...
                              X