Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

    Korting op 420shop
    Buenos Dias

    Dit jaar wordt het jaar van mijn eerste (guerrilla) kweek. En ik ga hier een mooi verslagje van maken.

    Heb een keuze gemaakt uit Candy Kush auto, Purple Kush auto en Northern light auto.

    Ik ben nog volop bezig met het zoeken van een goede plek. Had na een week zoeken een uitstekende plek gevonden, maar daar bleek al een collega bezig te zijn geweest (lag bloempotjes, emmers, kippengaas en folie op de plaats delict).
    Ben dus even verder gaan zoeken en heb nu een plek gevonden waar nog geen mens is geweest. Ik woon in een kleine stad dicht bij het centrum, en toch is de plek op nog geen kilometer afstand van mijn huis. Mooi beschut plekje tussen de bramenstruiken.

    Verdere informatie en foto's volgen snel, wanneer ik mijn spot ga voorbereiden op het seizoen.

    TSP
    Last edited by Tu sheng peng; 11 May 2013, 13:24.
    sigpic

    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

    #2
    Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

    Hee leuke plannen heb je voor guerilla 2013 als ik u was zou ik tog voor deense soorten kiezen die half sep afbloeien

    greetz

    Comment


      #3
      Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

      Heb zelf ook al zitten zoeken en heb een goeie plek gevonden... niet al te ver van waar ik woon.
      Ik zal je verslag zeker volgen.

      Succes met de kweek al is het nog wat vroeg he

      greetz
      HOMMEL
      Leren = Experimenteren

      Comment


        #4
        Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

        Kies voor je eigen gemak een deense soort idd!
        En houd vanaf het begin direct rekening met slakken!

        Succes!, Heribei

        Comment


          #5
          Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

          Succes ik ga het volgen!
          Wanneer ga je beginnen als je je plekje gekozen hebt?
          Livin' the goodlife.

          Comment


            #6
            Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

            Vandaag begonnen met het voorbereiden van mijn mooie stukje grond. Het is een klein stukje grond op de meest afgelegen plek die ik kan bedenken. Heb eerst 2 vierkante meter bramen weg moeten knippen voordat ik aan de slag kon. Gelukkig zijn die nu nog redelijk dood en makkelijk weg te werken. Heb mijn gereedschap in een gitaartas vervoerd om zo min mogelijk op te vallen. Ook de hond was mee.

            IMG-20130308-WA0010.jpg 20130308_162139.jpg

            De grond is redelijk vochtig en op sommige plekken zit er ook een hoop klei in de grond. (Weet niet of dit gunstig is). Ik denk dat ik de grond 50/50 ga mengen met potgrond.

            Ik ben dus van plan om 6 of 8 planten te gaan houden. Waarschijnlijk verdeelt over twee plekken, waarbij ik de meerderheid van de planten op bovenstaande plek wil gaan houden. Ik vroeg mij alleen af hoeveel ruimte ik moet hanteren tussen de gaten in de grond. (Heb niet heel veel ruimte)

            Over een paar dagen zal ik de grond verder omspitten en wat meer gaten graven waarna ik de gaten zal gaan vullen met grond en eventueel mest.

            Hier nog een foto van hoe het er nu bij ligt:
            IMG-20130308-WA0011.jpg

            TSP
            Last edited by Tu sheng peng; 26 April 2013, 21:39.
            sigpic

            Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

            Comment


              #7
              Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

              hey Tu shengpeng


              super mooie plannen heb je ik zelf wil het dit jaar ook voor het eerst gaan proberen,
              ik blijf je zeker volgen.
              dat van die gitaar tas is egt wel een super goed idee niemand die daar van zal denken dat daar tuin spullen in zitten haha
              die blauwe ton ga je die gebruiken zoja dan zou ik hem (dats mij gedachte) even een camo kleurtje spuiten dan val hij niet zo erg op of in graven maarja dan moet je zo diep gaan dat ga hem denk niet worden,
              verder egt super,
              ik denk dat je per gat wel 1 meter er tussen mag houden ze kunnen zo ver ik vaker gehoord heb flink groot worden.
              wel zonde dat die schep iets te lang is misschien iets inkorten dat hij precies pas, ik zelf ga zo een leger schepje halen die ken je in en uitklappen die zijn egt heel sterk.

              heel veel succes ermee en ik blijf je volgen
              ga zo door

              greetzzzz ferron
              Last edited by ferron; 9 March 2013, 08:23.

              Comment


                #8
                Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

                Het weer zat niet echt mee vandaag in friesland, maar mei nadert en het werk moet gedaan worden. Vandaag weer een stuk braam weggeknipt en de grond verder voorbereidt.

                Eerst:
                IMG-20130308-WA0011.jpg

                20130310_144808.jpg

                Eindresultaat:

                20130310_154828.jpg

                Volgende stap is gaten graven en vullen met grond en bemesten.

                TSP
                Last edited by Tu sheng peng; 26 April 2013, 21:40.
                sigpic

                Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                Comment


                  #9
                  Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

                  Vandaag de grond voor het laatst voorbereid. Deze is nu klaar om te worden beplant.

                  20130418_172224.jpg20130418_172226.jpg


                  Ook heb ik mijn plan gewijzigd. Ik ga nu ipv AMS en Big bang, Purple kush auto en Candy kush auto verbouwen.

                  TSP
                  Last edited by Tu sheng peng; 26 April 2013, 21:49.
                  sigpic

                  Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                  Comment


                    #10
                    Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

                    Vandaag begonnen met het ontkiemen van 2 fem white widows. Gratis gekregen bij een bestelling bij wietzaadjes.nl, dus ik dacht, laat ik deze alvast planten.

                    20130423_142836.jpg20130424_142650.jpg



                    Ze liggen er nu bij een lekker temperatuurtje bij, onder de tl lamp.

                    20130425_163926.jpg20130425_163836.jpg



                    Binnenkort even naar de Welkoop om een paar zakken potgrond te halen. Ze zijn in de aanbieding

                    En omdat ik een guerrilla kweek begin waarbij ik toch wel optimaal gebruik wil gaan maken van mijn mooie stukje grond heb ik een leuk modelletje gemaakt in sketch up.

                    plan.jpg

                    Er komen uiteindelijk 20 planten te staan. 5 Candy Kush autoflower van auto seeds, 5 Purple Kush autoflower van Buddha seeds, 5 Northern Light autoflowers van Royal Queen seeds, 3 white widow van wietzaadjes.nl en nog 2 autoflowers.
                    Ik heb zo ingewikkeld gedaan met greppels en dergelijken omdat de grond waar ik ga planten zeer nat is. En om de wortels toch de ruimte te geven om vrij te gaan waar ze willen plant ik ze niet in potten.

                    TSP
                    Last edited by Tu sheng peng; 26 April 2013, 21:42.
                    sigpic

                    Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                    Comment


                      #11
                      Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

                      moet die tl buis niet wat lager? anders heb je kans dat ze hard gaan strekken! of zet de potjes gewoon wat hoger

                      Comment


                        #12
                        Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

                        Afstand is nu ongeveer 10 cm. Verkleinen tot 5 ?
                        sigpic

                        Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                        Comment


                          #13
                          Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tu sheng peng View Post
                          Afstand is nu ongeveer 10 cm. Verkleinen tot 5 ?
                          Dat is optimaal anders gaan ze strekken

                          Comment


                            #14
                            Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

                            Done

                            20130425_212858.jpg

                            TSP
                            Last edited by Tu sheng peng; 26 April 2013, 21:49.
                            sigpic

                            Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                            Comment


                              #15
                              Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013 - Big Bang & A.M.S

                              perfect succes man!

                              Comment

                              Bezig...
                              X