Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een idee, zou dit wat wezen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    een idee, zou dit wat wezen?

    Korting op 420shop
    hey mede growers


    ik zat zo te denken,
    ik ga samen met me neefje (21 jaar) beginnen met guerilla kweken.

    nu willen we het zo sfe mogelijk doen,
    en zat ik te denken om een nachtkijker te halen en 2 ghillie suit's voor savonds/snachs

    we willen dit enkel s,avonds en snachs gaan doen omdat er in dat gebied overdag redelijk mensen lopen nu word het dus een zeer goed plekje vinden om zo niet gepakt te worden maar met een ncht kijker en allebij een ghillie suit denk ik het toch wel redelijk safe te doen.


    hoor het graag

    greetzzz ferron

    #2
    Re: een idee, zou dit wat wezen?

    lol beter een overdagkijkerd en een vogelboek. snachts beweging in recreatiegebieden is vragen om getipt te worden. Beter loop je gewoon in het volle zicht gekleed als vogelaar.

    Comment


      #3
      Re: een idee, zou dit wat wezen?

      haha oke dan ja ik was al bang dat dit een domme vraag zou wezen maar dacht ken het proberen om me idee te delen met anderen, en zo dus afwachten op reactie,s

      bedankt voor snelle reactie ik ga zeker even kijken voor vogelboekje en een overdagkijkerd haha

      greetzzz ferron

      Comment


        #4
        Re: een idee, zou dit wat wezen?

        Je zou 's nachts maar eens tegen een mama everzwijn lopen met kroost.. Oeioei dat ga je voelen
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: een idee, zou dit wat wezen?

          jap, fotoesteltas en fototoestel werkt ook . ben dan ook hobby natuurfotograaf ...
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

          Comment

          Bezig...
          X