Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla EL G goes natural

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla EL G goes natural

    Korting op 420shop
    toen ik hier nieuw was heb ik min of meer beloofd dat ik dit jaar ook eens een guerillaquakje zou doen.
    die dag is gekomen. vandaag voor het eerst wat planten op verplaatsing gaan zetten..

    ik woon in een rustig dorpje omgeven door agrarisch gebied, de boeren in de streek zijn bij deze gewaarschuwd. EL goes Guerilliero todo natural.

    google maps bekeken en een mooi plekje gevonden dat mogelijks kon dienen voor mijn quakje.
    een veldje omgeven door behoorlijk wat bos en makkelijk bereikbaar met mijn fiets, jah mijn ijzeren ros heb ik voorzien van fietszakken en zo kon ik een viertal voorgegroeide plantjes meenemen. die vier plantjes zijn opgekweekt uit eigen fabricage zaad en komen uit de 'overschot' die ik had bij ronde 7 uit mijn koelkastkunstjes kweekverslag..

    het is uiteindelijk een noordelijk gelegen berm aan een reeds ingeplant maisveld geworden, terplekker zie je pas echt wat bruikbaar is en wat niet .. het bospad dat ik gebruikte om naar mijn spot te gaan is voor iedereen toegankelijk dus ik heb een beetje bekeken hoe en waar het best kon. de natuurlijke golving van de veldrand een beetje gevolgd om zo ten allen tijde uit het directe zicht van het pad te blijven. er staan een aantal bramen en brandnetels in de buurt en de berm is op haar beurt aan de noordzijde voorzien van een aantal vruchtloze bomen. deze leken me ook niet onbelangrijk om een beetje de wind te breken en vooral dekking voor het oog te geven.

    het is mijn eerste guerilla poging dus ik zei al eigen zaad (zelfgekozen naam LG Ghermaneros F1) maar ik maak ook geen gebruik van ongediertebestrijdingsmiddelen, antirot-producten noch andere additieven of voedingsmiddelen. ik ga ervan uit dat een beekberm waar een hele winter water in heeft gestaan gelegen aan een bemest veld voor mais voldoende voedingstoffen bevat ..

    ergens in juni zal ik een eerste keer updaten.

    de fotoos:



    Last edited by EL Guerilliero; 23 April 2013, 17:49. Reden: kleine tekstuele aanpassingen

    #2
    Re: Guerilla EL G goes natural

    wie weet een mooi nieuw buitenplantje die LG Ghermaneros F1 van je
    Geen gaas tegen de konijnen of kopertape tegen slakken?
    Ben wel nieuwsgierig of ze hard gaan groeien zo pats boem in de berm. Ik zou ook in de gaten houden of je de direct omliggende begroeiing af en toe moet kortwieken zou sneu zijn als de brandnetels het zonlicht en de wind vangen.

    Succes ermee, ik kijk in juni weer verder.

    Comment


      #3
      Re: Guerilla EL G goes natural

      ik hoop dat de konijnen/slakkengoden je gezint zijn
      we zullen voor je bidden AMEN.

      Comment


        #4
        Guerilla EL G goes natural

        Toch wel handig indd om iets te doen tegen ongedierte misschien?
        Ik had vorig ook wat plantjes langs de berm gezet en een paar dagen later stonden er alleen nog stammen met zijtakken, geen blaadjes niks meer verder...
        Daarom is het in ieder geval voor mij een strijd tegen de slakken dit jaar!
        Ik hoorde dat slakken ook niet tegen mos kunnen, dus misschien kan je dat gewoon in een kringetje om je planten heenleggen, gratis en 100% nature
        Veel succes met je kweek verder, ga je blijven volgen!

        Comment


          #5
          Re: Guerilla EL G goes natural

          ziet er mooi uit, succes!

          Comment


            #6
            Re: Guerilla EL G goes natural

            Gogogo El G , succes ermee!! Zet alvast me stoeltje
            sigpic

            Comment


              #7
              Guerilla EL G goes natural

              Veel succes El

              Comment


                #8
                Re: Guerilla EL G goes natural

                Bibber ende beef, want hier is EL! de guerillia teef

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla EL G goes natural

                  Het valt in ieder geval (nog) niet op tussen de brandneteltjes.
                  sigpic

                  Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerilla EL G goes natural

                      Ha ha, je moet er wat voor over hebben.

                      Lichtstress is toch alleen als ze in de bloei zijn? Dan moet het echt donker zijn.

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: Guerilla EL G goes natural

                        Ghehehe..ik zie het helemaal voor me, dwalend door een donker bos
                        Ik lees dat je geen Escar-go korrels wil gebruiken., dus misschien binnenkort nog wat potjes bier ingraven ? Slakken zijn verzot op bier.
                        Koffie is leuk, maar schijnt alleen tegen kleine jonge slakjes te helpen. (Link in English)
                        Succes.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Guerilla EL G goes natural

                          Ghehe guerilla avontuur altijd leuk. (achteraf vaak)
                          Lekker potje bier voor die slakkies hebben die ook nog es good times gehehe. Kopertape kan ook doet niet echt kwaad. ah wat je wil natuurlijk. Koffieprut of gewoon een bakkie koffie rondom je plant werkt wel tegen de mieren. Voordat je een mieren/luizen boerderij op je plant krijgt. Werkte bij mij vorig jaar iig.

                          Comment


                            #14
                            Last edited by EL Guerilliero; 30 April 2013, 10:16.

                            Comment


                              #15
                              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                              Comment

                              Bezig...
                              X