Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De beste pijnstiller voor rugpijn! :D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De beste pijnstiller voor rugpijn! :D

    Korting op 420shop
    Ik moet zeggen, er helpt niets beter tegen mijn rugpijn dan een blowtje!
    Met paracetamol of wat dan ook blijf je gestressed zitten (proberen met je houding je rugpijn te vermijden)
    Maar met een blowtje is het gewoon WEG! je ontspant geheel, en het is pijnstillend!

    Ik merk gewoon dat het ook op de iets langere termijn een ontzettend fijne methode is om van je rugpijn af te komen.
    Omdat je niet alleen de pijn maskeerd zoals met een pijnstiller, maar dus je hele rug mee-ontspant, komt de rugpijn ook niet gelijk terug na het uitwerken!

    Zo fijn om meerdere fijne dingen te ontdekken aan het fenomeen blowen! (nog maar niet te spreken over het heerlijke slapen, het uberhaupt beter kunnen relaxen dan welke ritalin voor mijn A.D.H.D. dan ook)

    Meer mensen deze fijne ervaring bij gebruik tegen rugpijn?
    Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

    #2
    Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

    Ik ben twee maanden geleden gigantisch door mijn rug gegaan. Ik kon niet meer lopen; ik heb een avond lang letterlijk op handen en voeten door mijn huis moeten kruipen. (Een mens moet wel eens naar de WC, anders was ik blijven liggen.)

    Een wietje werkt dan inderdaad fantastisch - maar voor mij moet het dan wel een CBD-wietje zijn. Gelukkig had ik daar nog wat van liggen, zodat ik de valium van de buren vriendelijk kon afslaan. En inderdaad: Het ontspant je rug, en ook je geest, zodat je helemaal geen behoefte meer hebt om je rug in te spannen.

    Ik blow al bijna 30 jaar, maar de CBD-wiet was nieuw voor me. Echt een aanrader voor medisch gebruik.

    Comment


      #3
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4
        Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

        mijn ruggegraat is krom,dus heb ik vaak last van pijn in de rug.
        zonder te blowen zou er van werken niet veel in huis komen,kan soms met moeite op een stoel zitten door de druk in mijn rug...
        ga eens moeten informeren naar CBD,iemand lekkere voorstellen?

        Comment


          #5
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

            Wiet helpt wel ontspannen bij de doordeweekse rugpijn, maar als ik er weer eens echt door ga, dan helpt niets zo goed als een lekker Diclofenacje.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

              Haaa, in zo'n geval zit ik aan de fentanyl.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                in zo een geval neem ik iets en word ik 8u later wakker geef mij dan maar mijn spliff dan ben ik nog menselijk en vooral wakker!!!
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                  kenners, ik zie het al
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                    Rugpijnkenners?

                    Een vriendin van me rookte ook voor haar rugpijn, ik zou het bijna mijn vader aanraden haha.. maar die weet het nog wel van vroegah.. dus zijn keuze!
                    Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

                    Comment


                      #11
                      Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                      tsja, pijnstilling is niks meer dan symptoombestrijding, het doet niks concreets aan de onderliggende oorzaak.

                      Het is jammer dat hier in nederland in elk geval de echte bottendeskundigen in de zweefhoek zijn geplaatst, terwijl die bijv in de States volledig erkend zijn en zonder uitzondering universitair geschoold. Niet dat dat wat zegt tegenwoordig, het ijkt wel of er hier alleen maar gedresseerde aapjes van de uni af komen soms.

                      Maar goed, ik heb makkelijk praten (want geen rugpijn). Daar doe ik preventief wel het een en ander aan moet gezegd worden > buikspieren en rugspieren trainen, elke ochtend. Nou eum...bijna elke ochtend
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                        rugpijn in ernstige mate begint met 'n reis naar de psysiotherapeut
                        pijnstillers en blowen zijn geen oplossing maar eerder onderdrukkingsmiddelen!
                        ze verhelpen niet altijd het probleem maar maken het draaglijker.
                        ik zelf onderdruk door het gebruik van cannabis/wiet (of hoe je het ook wilt noemen) de MS probleempjes bij mezelf.
                        dus ik weet na 25 jaar wel waar ik over praat helaas
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                          Heb zelf al jaren chronische nek-en rugklachten, eigenlijk geen reet aan te doen,
                          ja, de rest van je leven naar de ostiopathieterapeut heen en weer hobbelen.
                          Gebruik het liefst geen pillen en poeders, maar goed..
                          Blowen is puur een onderdukkingsmidel, je spieren worden wat meer ontspannen.

                          Ach, we sukkelen wel door, op naar de 50!

                          Grtz, de hippie
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            #14
                            Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!

                            nog 5 jaar en 2 maanden en 3 weken en 3 dagen en dan word ik 50 met wat geluk
                            ofja laat ik zeggen het vleselijke omhulsel waar ik in moet leven
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #15
                              Re: De beste pijnstiller voor rugpijn!



                              een goede vriend die een rug- en nekhernia heeft opgelopen door de zware arbeid van de haven. Hij kon helemaal niets meer en kreeg een morfine pomp geimplanteerd. Dat was ook niet de oplossing,want hij lag alleen maar op de bank, laveloos. Wat een troep is dat, alleen goed voor het dood gaan.

                              Afijn door de wiet heeft hij minder morfine nodig waarmee hij tenminste nog een leven heeft. Het is geen oplossing, maar die was er ook helemaal niet. Ben blij hem te kunnen helpen.

                              Pijnbestrijding, geestelijk of lichamelijk, is denk ik de meest gebruikte reden voor medicinale patienten.
                              Veel gestelde vragen over het forum
                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL
                              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                              Comment

                              Bezig...
                              X