Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek in bos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweek in bos

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    dit jaar zou ik graag een eerste guerilla kweek doen in het bos. Ik heb 10 pp zaden gehaald en wil deze graag direct in de volle grond planten omdat ik nog thuis woon en deze dus eigenlijk niet kan ontkiemen. Nu is mijn belangrijkste vraag eigenlijk of ik nog op tijd ben om een beetje een fatsoenlijke oogst te behalen, door omstandigheden heb ik niet eerder kunnen beginnen namelijk. Of kan ik wellicht toch beter een autoflower nemen omdat het al juni is? Graag hoor ik van jullie.

    Peace ,

    Conky

    #2
    Re: Kweek in bos

    try before you die (en zet er voor de zekerheid wat autoflowertjes rond )
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Kweek in bos

      zijn er al foto's?

      Comment


        #4
        Re: Kweek in bos

        Hi guys,

        Ben wezen kijken alleen nog niets bekend uitgekomen. Heb 2 weken
        Gelede al geplant, kan het zo lang duren of gaat er iets mis?

        Comment


          #5
          Re: Kweek in bos

          beter had je je zaden ontkiemd en in een potje geplant...
          denk nie dat er nu nog veel gaat uitkomen...

          Comment


            #6
            Re: Kweek in bos

            Ja dit is wel erg balen ik had niet gedacht dat dit zoveel verschil zou maken. Was helaas ook niet in de mogelijkheid te ontkiemen maar het kan toch niet zo zijn dat er niks uitkomt?

            Comment


              #7
              Re: Kweek in bos

              Hmm 2 weken en niks ... geen goed nieuws. Ontmoedigd mij al een beetje voor volgend jaar... nee toch niet
              Je had ze sowieso beter laten kiemen begrijp niet dat je dit moet verbergen ? Tenzij je minderjarig bent OMG
              Kan zijn dat er binnen 2 maanden bomen van planten staan ook hoop het voor jou. En natuurlijk neem je best een auto !
              PEACE
              Last edited by smoke187; 9 July 2013, 19:48.

              Comment


                #8
                Re: Kweek in bos

                De natuur is je dankbaar voor je vrijgevigheid. Het was lekker.

                Probeer deze maar http://www.growshopmarkt.nl/adverten...liere-zaden-3/
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Kweek in bos

                  Ben niet minderjarig alleen me ouders hebben het niet zo op wiet kweken.
                  Ik begrijp dus dat ik beter de hoop kan opgeven?

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweek in bos

                    Je kunt beter een eigen huisje zoeken misschien.
                    Als je niet eens 10 koffiebekertjes voor 2 weken in de vensterbank kunt zetten.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweek in bos

                      Een eigen huisje zoeken alleen om die reden vind ik een beetje vergezocht en we hebbe er uiteindelijk 50 gezet
                      Ipv 10 dus hoop toch nog iets van opbrengst te halen. Als ik geweten had dat er zoveel verschil zou zijn had ik
                      Wel iets geregeld maarja dat is nu dus te laat jammergenoeg.

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweek in bos

                        Met een AF zou het nog kunnen. Gewoon een koffiemok vullen met zaai- en stekgrond, paar zaadjes erin, bevochtigen, folie spannen en donker wegzetten op een plek van tussen de 20 en 25 graden. Mok wel heeeeeeeeeeeel goed verstoppen, want moeders weten ALLES!

                        En misschien beter een mok kopen die ze niet kent, anders mist ze er 1

                        Na een paar dagen zou je leven moeten zien en kun je ze buiten gaan planten. Ik heb mijn AF's na 1 week buiten gezet, zijn nooit meer binnen geweest en doen het, op wat vraatschade na, best goed.

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweek in bos

                          Ben net terug van vakantie en zal binnenkort nog eens langs gaan. Anderd misschien
                          Nog maar die autoflowers proberen ja. Kan me alleen echt niet voorstellen eigenlijk dat er nog niks
                          Zou staan maar ik houdt jullie op de hoogte.

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweek in bos

                            ben je al wezen kijken?

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweek in bos

                              Ja twas 3 x niks flink balen dit. Heb me les getrokken voor volgend jaar...

                              Comment

                              Bezig...
                              X