Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

    Korting op 420shop
    Ik ben midden April thuis begonnen met 3x white widow en 3x amnesia haze.
    Deze heb ik 4 Juli verplaats naar het maisveld.
    Ze zijn nu rond de 1,50 mtr hoog maar het bloeien wil maar niet beginnen.
    Als dat maar goed komt. Want de boeren doen tussen half September en eind Oktober de mais af.
    Ik had misschien beter een andere soort kunnen kiezen.

    Midden Juni nog 5 Skunk zaadjes gekocht.
    Deze heb ik ook tegelijk met de rest naar het veld gebracht.
    Deze staan nu allemaal al flink in de bloei.
    De eerste is volgens mij zelfs bijna oogstklaar.
    Volgens jaar dus beter alleen maar Skunk nemen.

    Midden Augustus heb ik nog 5 stekjes gesneden in het veld en deze thuis in 40 en 50 Liter potten gezet.
    Eens kijken of ik die nog op tijd groot kan krijgen achter in mijn tuin.

    Het is mijn eerste keer. Dus ik ben vollop aan het experimenteren zoals je ziet.
    En volgend jaar ak ik het dan ook beter aan.

    #2
    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

    Mooi dat die Skunk het dan wel doet.
    Als die WW en AH nog geen bloei hebben komt dat niet goed voor half september.
    Amnesia heeft toch wel een weekje of 9 bloei meestal, dus stel dat de bloei er nu in komt, kun je tegen november oogsten.
    Skunk heeft een weekje of 8 nodig.

    Volgend jaar wat mooie buitensoortjes kiezen misschien.
    Elk jaar voor het buitenseizoen begint worden er tientallen topics geopend door kwekers die allemaal willen weten wat de beste buitenplant is.
    Misschien dat je hier of daar nog wat van die topics kan vinden.

    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

      De amnesia en de white widow beginnen nu langzaam in de bloei te raken. Ik zal de volgende keer als ik er ben wel een paar foto's maken ervan.

      Comment


        #4
        Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

        DSCN2150.jpgDSCN2154.jpgDSCN2155.jpgDSCN2151.jpgDSCN2152.jpgDSCN2153.jpgDSCN2156.jpgDSCN2157.jpgDSCN2158.jpgDSCN2159.jpgDSCN2160.jpgDSCN2161.jpg
        Hier zien jullie de foto's van plek 1. Hier staat een amnesia haze, white widow en Skunk. Ik denk dat de Skunk bijna klaar is. De andere soorten gaan het volgens mij niet op tijd halen. Maar dat ligt aan de boer. We zullen zien.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        DSCN2162.jpgDSCN2163.jpgDSCN2164.jpg
        Plekje 2. Hier staat 2x een Amnesia Haza. Ik heb net 1,80 mtr gemeten. Maar ik zie nog geen bloei.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        DSCN2167.jpgDSCN2165.jpgDSCN2166.jpgplek 3. Skunk

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        DSCN2168.jpgDSCN2169.jpgplek 4, hier staat een kleine skunk. maar wel een beetje kapotte bladeren

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        DSCN2170.jpgDSCN2171.jpgDSCN2172.jpgplek 5. hier staat 2x Skunk.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Dit is grotendeels wat ik heb. De Skunk blijken wel geschikt voor in de mais. Maar blijven wel klein. De Amnesia haze en de white widow hebben denk ik teveel tijd nodig. Deze blijken dus niet echt geschikt voor in de mais. Ik denk dat ik de skunk van plek 1 binnekort kan oogsten.

        Comment


          #5
          Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

          De skunk van plek 1 wil ik over 1 week oogsten. Wat denken jullie? Goed idee? Of niet?

          Comment


            #6
            Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

            Oorspronkelijk geplaatst door skunk123 View Post
            De skunk van plek 1 wil ik over 1 week oogsten. Wat denken jullie? Goed idee? Of niet?
            Ik begin langzaam allergisch te worden voor die vraag.
            Waarom wil je volgende week oogsten?
            Google ff wanneer oogsten wietplant trichromen of gebruik de zoekfilter.

            Comment


              #7
              Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

              Oorspronkelijk geplaatst door skunk123 View Post
              De skunk van plek 1 wil ik over 1 week oogsten. Wat denken jullie? Goed idee? Of niet?
              Als ik jou was zou ik nog een kleine 2 weken wachten, als je dat redt.
              Probeer die 2/3 bruine haartjes aan te houden

              Comment


                #8
                Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                Oorspronkelijk geplaatst door Outgrow View Post
                Als ik jou was zou ik nog een kleine 2 weken wachten, als je dat redt.
                Probeer die 2/3 bruine haartjes aan te houden
                oke. Ik zal dat aanhouden, en zal ook eens kijken of ik de trichromen zie.

                Comment


                  #9
                  Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                  Sonde jho zou als ik jou was ze nog zeker 3 weken laten staan als da kan dan zal je zien dat jou toppen veel dikker gaan worden en zwellen
                  als je nu oogst is sonde als je die top gaat drogen dan houd je niet veel over.
                  Zijn mooie planten die moet je echt zo lang mogelijk laten staan

                  Wanneer gaat het mais er af
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Sonde jho zou als ik jou was ze nog zeker 3 weken laten staan als da kan dan zal je zien dat jou toppen veel dikker gaan worden en zwellen
                    als je nu oogst is sonde als je die top gaat drogen dan houd je niet veel over.
                    Zijn mooie planten die moet je echt zo lang mogelijk laten staan

                    Wanneer gaat het mais er af

                    Comment


                      #11
                      Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                      Hier nog even een update van mijn plantjes.
                      De Skunk heeft al flinke toppen. Ik denk dat die in een week klaar is.
                      Degene met nagenoeg geen toppen zijn een white widow en Amnesia Haze. Die moeten nog heel lang
                      Bij de de Skunk lijken de trichomes wel Milky nu. Zo van de foto af. Het was net donker en had geen vergrootglas bij me. Het is constant natuurlijk een gevecht tussen wachten, en te lang wachten. De hakselaar kan natuurlijk vanaf 1 September natuurlijk aantreden maar kan ook pas in Oktober of November komen...
                      DSCN2175.jpgDSCN2176.jpgDSCN2178.jpgDSCN2180.jpgDSCN2183.jpgDSCN2191.jpgDSCN2190.jpgDSCN2193.jpgDSCN2194.jpg
                      Last edited by skunk123; 4 September 2013, 22:16. Reden: aanvulling

                      Comment


                        #12
                        Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                        Ja dat word elke dag leven met spanning

                        Ga eens langs bij de boer en vraag of je kan helpen met het snoeien van de mais

                        kan je paar plekjes perongeluk vergeten haha
                        Autoflower kweek 2014

                        Belgische wietroker

                        Comment


                          #13
                          Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                          Inderdaad haha. Ik zou best wel die skunk nu willen oogsten. En Anders wel volgende week.

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          ik heb mij net maar eens een goed vergrootgals gekocht met led lampjes erin. Dan kan ik ook in het donker kijken.
                          Over een paar dagen maar weer eens langs gaan. Eens kijken hoe het gaat met de trichomen gaat.

                          milky white = not ready.

                          half clear half amber = almost ready

                          fully amber = highest thc, totaly ready

                          Volgens mij zitten die van mij nu tussen milky en half amber. Binnen een paar dagen ga ik eens heel goed die Skunk bekijken

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Zomaar even een linkje wat ik vond wat zeker de moeite waard is om te bekijken als je de trichomen wil zien

                          http://www.youtube.com/watch?v=VW6PCgis
                          ... re=related

                          Comment


                            #14
                            Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                            DSCN2178 uitvergroot.jpg
                            Ik heb even een foto uitvergroot waarop mijn trichomen te zien zijn. Ze zijn nog lekker aan het groeien. Nog geen hakselaar te bekennen

                            Comment


                              #15
                              Re: Skunk, white widow en amnesia haze in maisveld

                              DSCN2203.jpgDSCN2205.jpgDSCN2204.jpgDSCN2204 uitvergroot.jpg
                              Zo ziet mijn Skunk er nu uit. De laatste foto is een digitale uitvergroting. Ik ben aan het wachten op mijn zakmicroscoop zodat ik van de week kan bepalen of die klaar is of niet.

                              Comment

                              Bezig...
                              X