Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Time out van blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Time out van blowen

    Korting op 420shop
    Hoi
    ik blow al weer enkele maanden en wil voor me zelf een stop periode maken zo dat ik weet dat ik niet verslaaft ben en weet dat ik het zelf in de hand heb.
    Ik blowde elke dag in de avond 2 jaggie's met wiet uit eigen kweek en ja ik had zo veel over van mijn eigen kweek dat de pot niet leeg raakt.
    Zijn er meer mensen die wel is een time out nemen en hoe gaat dat?
    Slapen ze nog wel
    Ik ben gisteren gestopt en wil in de zomer weer beginnen ivm pijn.

    groetjes sandra
    God was never on your side..

    #2
    Ben na 14 jaar dagelijks blowen eens 3 weken gestopt, omdat mensen zeiden dat ik niet meer zonder kon. Om van het gezeur af te zijn heb ik een pauze genomen.

    De 1ste 3 dagen waren een hel, niet in kunnen slapen, zwetend wakker worden, dromen en heftige nachtmerries waar ik wakker van werd, onrustig, gebrek aan eetlust.

    Na deze 3 dagen ging het beter, en voelde ik mij prima ! Kon het goed hebben als mensen om mij heen wel blowden, maar alles onder het mom van ik zal ze een poepje laten ruiken !

    Na 3 weken was ik blij dat ik er weer 1 aan kon steken, werd van een kleintje behoorlijk gaar, en rook sindsdien weer dagelijks. Ik weet dat het verstandig is om af en toe een time out te nemen, maar vind het te lekker om te laten. Denk dan ook wel dat je gerust van een verslaving kunt spreken, alhoewel de meningen verdeeld zijn.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      ja kben ook 1.5 maan gestopt door kaak operatie .. toen ik men eerste rookte was het best fel ja gelijk je zegt Flip .. Maar ze zijden ook altijd dat ik eraan verslaafd was kben zonder problemen kunnen stoppen ale een operatie daar krijg je ook minder zin van om te roken ^^ .. heeft wel geholpen .. En het is idd ook heel irritant als je alleen rookt en je kameraden niet of anders om ^^ Maarja in de zomer zit niemand op een pause bij ons dus dat zijn wel fijne tijden in de winter is het geld te weinig nzu slecht weer kvind et geen weer om te blowen maarja

      Grtz Dr.green

      Comment


        #4
        als ge 3 weken kunt stoppen zijde echt wel nie verslaafd. da ge het aangenaam vind om terug elke dag te blowen is gewoon het feit dat het lekker is.

        nog mensen met zo een ervaring? als er hier geen mensen zijn met een negatieve ervaring is dit wel een goed signiaal naar de buitenwereld toe.
        Last edited by janleuri; 27 January 2009, 02:01.

        Comment


          #5
          ik heb 10 jaar geblowed ongeveer toen gestopt zonder problemen en blow nog steeds niet

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Ja daar ben ik het mee eens vdb.
              grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                oh ik ben er zeker verslaafd aan ik moet toch echt wel een jointje ehad hebben voor het slapen gaan anders gaat me dat slapen echt niet lukken

                maar zolang ik er niet door in de problemen kom, en er geen dikke schulden aan overhoud, en er niet minder door ga presteren, zie ik het nog gewoon als luxe product, en niet als verslaving

                maargoed ik ben ook van mening dat ALS ik wil of moet stoppen ik ook wel kan stoppen. zowiezo als ik iets wil dan lukt me dat, en anders zorg ik er wel voor dat me dat lukt.

                groet

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                  als ge 3 weken kunt stoppen zijde echt wel nie verslaafd. da ge het aangenaam vind om terug elke dag te blowen is gewoon het feit dat het lekker is.
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #10
                    Geen excuses voor zo'n lap tekst, het is heel goed geschreven en ik ga volledig met je akkoord, altijd de gulden middenweg nemen

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Begrijp me niet verkeerd, ook ik ben die middenweg wel eens kwijt, maar dat realiseer ik mij terdege !

                      (wil hier niet overkomen als het braafste jongetje van de klas, maar met 2 kinderen en de dertig gepasseerd ga ik over dingen nadenken)




                      *** Leest terug en is verbaasd van zichzelf ***
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #12
                        Hallo
                        Ik had al een post gedaan maar hij staat er niet bij vreemd
                        Ik ben in middels nog aan het blowen maar wel veel minder helemaal stoppen ging nog niet
                        Ik ben bang voor de nacht merries das ook een reden dat ik blow en mn reuma dan.
                        Ik ben nu wel aan het minderen en wil het zo een beetje af bouwen.
                        Lief dat jullie allemaal reageerde nu weet ik dat ik niet de enige ben die stoppen moeilijk vind
                        Groetjes sandra
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Daar had ik ook last van tijdens de eerste dagen, levensechte, gekke, absurde, benauwelijke dromen. Soms was dat behoorlijk flippen. Veel sterkte!!

                          Comment


                            #14
                            gaha en ik was juist ff gestopt omdat ik al 10 jaar geen dromen meer had gehad

                            groet

                            Comment


                              #15
                              Dromen is ook heel belangrijk. Je verwerkt de gebeurtenissen van die dag en je komt in je REM-slaap. Deze REM-slaap heb je nodig om uit te rusten. Met een joint kom je niet of moeilijker in je REM-slaap.

                              M.a.w. ; het lijkt wel of je met een jointje op beter slaapt, maar in werkelijkheid is dat niet zo. En slaaptekort lijdt weer tot psychische en lichamelijke klachten.
                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                              Comment

                              Bezig...
                              X