Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

legaal en medicinaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    legaal en medicinaal

    Korting op 420shop
    goedendag

    ik heb een vraag weet niet zo goed waar ik hem plaatsen moet dus hopelijk staat die op de goeie plek

    eind vorig jaar is er bij mij een inval gedaan door een aantal agenten na een tip van de buurman aangezien ik legaal vuurwerk naar binnen aan het brengen was
    na veel gezeur zijn ze door de woning gaan kijken omdat ze dachten dat er meer vuurwerk was maar dat was niet het geval het geval was wel dat er boven een kleine hennep kwekerij stond en de wiet die er stond was ook voor eigen gebruik en nu begrijp ik wel dat mensen kweken maar voor mij is dat verhaal net iets anders

    vanaf ik klein was had ik al last van een agressie probleem denk aan een klein jongetje van 4 die ze hoofd stuk slaat tegen de muur zulke fratsen dus de reden dat ik wiet ben gaan roken is omdat het mij rust geeft in me hoofd zo dat het niet zo druk is want juist daar door raak ik in de war en word ik sneller boos

    nu is mijn vraag dus of der iemand ervaring mee heeft of je door zo een reden mediwiet voorgeschreven kan krijgen? want de coffeeshop wiet vind ik niks ten eerste je weet niet wat er mee gedaan is en laten we eerlijk zijn er is geen wietje waar je lekkerder stoned van word dan eigen kweek

    graag jullie mening

    mvg
    Last edited by ceBep; 11 February 2014, 13:37. Reden: info aangepast, irrelevant
Bezig...
X