Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beste beginnersplant tbv pijnbestrijding?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beste beginnersplant tbv pijnbestrijding?

    Korting op 420shop
    Ben net nieuw op het forum, wat een schat aan informatie heb ik al gevonden.
    Ik ben kankerpatient, "palliatief" zoals dat zo mooi heet, een mooi woord voor "alle tijd is meegenomen en we proberen er nog wat van te maken". Vroeg of laat zal ik morfine moeten gaan gebruiken voor de pijn en om dat moment zo lang mogelijk uit te stellen ben ik op zoek naar een pijnbestrijder die alles nog een beetje draaglijk houdt.

    Ik zag elders op dit forum al een mooi lijstje met diverse plantjes voor overdag en 's avonds.
    Maar wat is nu een goede beginnersplant voor medisch gebruik? Ik heb geen tuin dus moet binnen kweken, zonder al te veel poespas als lampen, ventilatie, enzovoorts. De sociale controle is hier in de straat ook erg hoog dus liever geen plant die uitbundig geurend haar aanwezigheid kenbaar maakt.
    Ben geen recreatief roker (helemaal geen roker om precies te zijn) dus de buzz is minder belangrijk.
    En wat is een geschikte site om zaad te kopen?

    In tussentijd ben ik aangewezen op de wietshop, denk ik. Daar ben ik TOTAAL onbekend mee, ik ken ook echt niemand die wiet rookt.
    Misschien een domme vraag, maar hoe werkt dat eigenlijk? Hoe weet ik wat een goeie shop is? Kan ik gewoon binnenstappen? Waar vraag ik naar? Ik zie mezelf nog niet binnenwandelen zo van "hallo ik heb kanker, heb je daar wat voor".

    Veel vragen, ik weet het. Het is allemaal zo nieuw voor me.

    #2
    Re: beste beginnersplant tbv pijnbestrijding?

    Een plant die niet ruikt zonder lampen en ventilatie...euh...dan gaat het geen wietplant worden, da's toch bijna niet te doen.

    Een coffeeshop kun je zo binnenstappen.
    Er zijn shops met heel goed personeel, die je kunt vragen wat je zoekt.
    Zoek je iets tegen pijn, of om te slapen bijvoorbeeld, of kun je nog af met iets lichters, zodat je nog een beetje sociaal aanwezig blijft.
    Er staan hier op het forum wat reviews van shops in het coffeeshop-topic, misschien staat er iets bij waar je wat aan hebt.

    Voila, verder gewoon vragen als je iets wil weten heh..en als een shop of de kennis van het personeel je niet aanstaat stap je gewoon weer op of pak je een bakkie thee

    Ik zou eens een dagje Amsterdam aanraden bijvoorbeeld, als dat gaat.
    Daar kom je al veel wijzer vandaan als je eens een praatje gaat maken in verschillende shops.

    Succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: beste beginnersplant tbv pijnbestrijding?

      hey ben ook gestart met eigen wiet te kweken ( autoflower om de 2 a 3 maand oogst)met het idee om het te doen zonder kweekmateriaal en vlug hier ontdekt door tips en lezen dat dit niet zal lukken, met geluk zal je misschien 5 gram hebben. Dus zoals ik zal je moeten investeren in je kweekplaats.

      Ik koop mijn wiet nu in bij een apotheek in sas van gent tegen de pijn. (Bedrocan). Ik raad je aan om even je apotheek binnen te gaan en om daar info te vragen, dan weet je voor 100% dat je de juiste info krijgt.

      Wat ook goed help hoor ik links en rechts is wietolie http://www.mediwiet.nl/info/wietolie-en-kanker/ even navragen in de apotheek.

      met vriendelijke groet en hou je sterkt
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

      Comment


        #4
        Re: beste beginnersplant tbv pijnbestrijding?

        Hoi Green

        Ik raad je aan om eerst maar eens bv wiet thee te proberen voor je gaat kweken .
        Cannabis kweken is best Intensief.
        Je kan in een Coffie shop gewoon 1 gram wiet kopen en daar bv een thee van zetten en uit proberen of het voor jou iets is.
        Als jij Kanker hebt kan je namelijk ook via jou arts Cannabis op recept krijgen Informeer daar eens naar.

        Thee maak je zo
        1 Gram wiet in 1 liter water zachtjes laten pruttelen klein beetje melk er bij en 1 klein kopje op drinken dan minimaal 2 uurtjes wachten voor je iets merkt.
        De thee zonder melk die over is kan je in de koelkast bewaren voor de volgende dagen je kan er 1 week mee doen ongeveer

        Gr Belladonna
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: beste beginnersplant tbv pijnbestrijding?

          Ah ok, ik ga shoppen. Bedankt voor de tips, allemaal

          Comment

          Bezig...
          X