Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Whoopi Goldberg schrijft colum over medicinale wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Whoopi Goldberg schrijft colum over medicinale wiet

    Korting op 420shop
    Whoopi Goldberg werkt tegenwoordig als columnist bij de website The Cannabist. De 58-jarige actrice schrijft dat medicinale marihuana haar leven op magische wijze heeft veranderd.

    Whoopi, een groot voorstander van legale mediwiet in de Verenigde Staten, maakt sinds ruim een jaar gebruik van een verdamper om zonder te roken marihuana te kunnen gebruiken. "Ik nam een flinke teug en sindsdien kan ik niet meer zonder", aldus de actrice.


    Whoopi gebruikt de drugs om de hoofdpijn te verzachten die wordt veroorzaakt door de oogaandoening glaucoom. "Ik gebruik het heus niet omdat ik graag de hele tijd stoned wil zijn. Maar het verlichting mijn pijn", schrijft de Hollywoodster. "Het is belangrijk dat mensen weten dat er alternatieven zijn om met pijn om te gaan en deze manier is magisch."

    Omdat het apparaat niet overal in de Verenigde Staten legaal verkrijgbaar is, raadt Whoopi haar vrienden aan naar de staat Californie aan de westkust te reizen. Whoopi Goldberg loves The Netherlands.

Bezig...
X