Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over wiet voor ernstige rugpijn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over wiet voor ernstige rugpijn

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik ben 51 en heb nog nooit wiet oid gebruikt. Nu heb ik enkele jaren geleden een zeer zware hernia operatie gehad en heb daar veel restklachten van. Elke dag pijnstillers gaat me tegenstaan dus ik wil graag wiet gaan proberen. Bestaat er een soort waar je rustig van wordt en waar de pijn van afneemt en waar je niet zo stoned van wordt. Mogelijk in thee vorm. Kunnen jullie me een advies geven.
    alvast hartelijk bedankt.

    #2
    Re: Vraag over wiet voor ernstige rugpijn

    Dan kom je waarschijnlijk uit bij een soort die zowel thc als cbd bevat. Druppelen in de vorm van olie verdund met olijfolie werkt ook heel goed en is erg makkelijk te doseren in een pipetflesje. Wiet is natuurlijk en de pijnstillers vaak niet. Wiet is een erg goede en relatief veilige keus om je pijn te stillen. Weet niet of u in de mogelijkheid bent zelf plantjes te zetten anders zou je via de huisarts op recept een soort kunnen krijgen die zowel thc en cbd bevat.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment


      #3
      Re: Vraag over wiet voor ernstige rugpijn

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...oede-medi-wiet
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

      Comment


        #4
        Re: Vraag over wiet voor ernstige rugpijn

        Cannabis helpt ontspannen, maar met rugpijn (hernia) had ik vaak last van stuiptrekkende spieren in m'n rug, daar hielp bij mij geen wiet tegen.
        Diclofenac hielp bij mij wel supergoed. (ook in gel verkrijgbaar, om te smeren)
        Kleine pijntjes kun je wel goed onderdrukken met cannabis, maar wiet werkt in de hersenen, en de uitwerking is m.i toch voor iedereen een beetje anders.
        Misschien ben je er wel goed mee geholpen.

        Ik zie niet waar je vandaan komt, maar als je een goeie coffeeshop in loopt kunnen ze je daar ook wel info geven.
        Dan haal je wat wiet, zet je er een theetje mee, en kijk je wat het doet voor jou.

        Je kunt hier ook diverse recepten met wiet vinden om te zien wat je nodig hebt.

        Succes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Vraag over wiet voor ernstige rugpijn

          Zoals ze hier zeggen betreffende wietolie hangt er allemaal van af of je Belg of Hollander bent betreffende de aanschaf in de apotheek.

          En doe niet zoals ik zelf beginnen met links of rechts te kopen om uit te testen, maar spreekt je dokter/prof erover aan
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

          Comment


            #6
            Re: Vraag over wiet voor ernstige rugpijn

            Tja, da's natuurlijk de beste manier.
            Ik begreep dat Neeltje eerst zelf eens wat wilde proberen.
            Voor je zo'n heel traject uitgezocht hebt ben je weer even verder denk ik.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Vraag over wiet voor ernstige rugpijn

              hajsolie? is dat niks?
              Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

              Mike's 5x special kush #1 (RQS)

              Comment

              Bezig...
              X