Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla kweek

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik ben een beginnende kweker en heb zo'n 2 weken geleden 5 gold rush outdoor zaden ontkiemt en in potjes gedaan.
    Heb een mooi plekje uitgezocht in natuurgebied en ze in een plastic kweekkastje gezet, nou zijn in de afgelopen weken 4 plantjes plotseling dood gegaan en toen kwam ik erachter dat de potjes helemaal vol zaten met mieren..
    Ik heb het laatste levende plantje miervrij gemaakt en mee naar huis genomen en haar op mijn vensterbank gezet maar nou weet ik niet precies wat ik ermee zal doen.
    Tips zijn heel erg welkom.

    grtz, jeroenCAM00132[1].jpg

    #2
    Re: Guerilla kweek

    Member introduction.

    Welkom op JD en succes in je zoektocht naar antwoorden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Guerilla kweek

      Comment


        #4
        Re: Guerilla kweek

        hallo jointdraaiers,

        Ik begin nu aan week 4 vanaf het zaadje en ben van plan om hem volgende week bij een vriend buiten in de volle grond te zetten, is dit te vroeg of kan dat gewoon?

        CAM00143.jpgCAM00142.jpg

        groetjes

        Comment


          #5
          Re: Guerilla kweek

          Ziet er nog wat klein uit.
          Zeker dat je hiermee zal toekomen? Als ik van jou was zou ik gewoon nog wat AF zaden bestellen, en deze in de grond pleuren.
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #6
            Re: Guerilla kweek

            Goede avond jointdraaiers,

            ik ben van plan om morgen samen met een vriend nog 5 ak automatic zaden van spliffseeds te halen en ze daarna te gelijk te ontkiemen.
            Is dit niet dit niet te laat? Ik dacht omdat het autoflowers zijn het nog wel zou kunnen.
            Graag uw mening hierover.

            groetjes

            Comment


              #7
              Re: Guerilla kweek

              Kan nog wel hoor.

              Comment


                #8
                Re: Guerilla kweek

                mooizo thx

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla kweek

                  goeiedag,

                  omdat de ak automatic zaden bij mijn plaatselijke shop op waren heb ik gekozen voor Fast Bud Outdoor.
                  Dit is een soortgelijke plant als mijn andere gold rush outdoor, ik heb 5 zaden onder de watten gelegt nou maar hopen dat ze het goed doen!CAM00148.jpg

                  groetjes

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla kweek

                    hallo,

                    de gold rush outdoor is de afgelopen dagen goed gegroeit en er begint al een lekker geurtje vanaf te komen!
                    Bij de fast bud outdoor zaden is het worteltje er nog niet uit gekomen maar dat zal vast wel goed komen.

                    Goodnight.

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerilla kweek

                      Het word vandaag lekker weer!CAM00150.jpg

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      goeiemiddag,

                      ik was van plan om de gold rush outdoor tot volgende week vrijdag op mijn vensterbank te laten staan maar ik zie al een wortel onder uit het potje komen.
                      Moet ik hem nu gelijk in volle grond zetten of kan dat nog wel een weekje wachten?
                      Alvast bedankt

                      jeroen

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ik heb toch maar actie ondernomen en heb haar overgepot, volgende week gaat ze de volle grond in.
                      CAM00152.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: Guerilla kweek

                        Ze is alweer lekker aan het groeien

                        CAM00155.jpgCAM00154.jpg

                        Comment


                          #13
                          Re: Guerilla kweek

                          Zet ze buiten. Achter het raam groeien ze veel minder hard omdat het glas licht tegen houdt

                          Comment


                            #14
                            Re: Guerilla kweek

                            @greenfarmer als de zon gaat schijnen zet ik direct het raam wagenwijd open dus licht krijgt ze genoeg

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            en vandaag regent en waait het alleen maar dus ik denk niet dat het zo verstandig is om haar vandaag buiten te zetten

                            Comment


                              #15
                              Re: Guerilla kweek

                              Dat is goed maar het gaat niet alleen om het zonlicht. Zonnenpanelen doen het ook beter als het bewolkt is dan wanneer ze in de zon staan. Ondanks de bewolking komt er veel door de wolken heen wat dan alsnog voor het grootste gedeelte wordt geblokt door een raam.

                              ik had zelf ook 3 plantjes achter het raam gezet met lamp erbij maar die gingen strekken. Heb ze toen buiten gezet met twee weken bewolking en ging meteen veel beter. Regen en een beetje wind is niet zo erg. Tuurlijk moet je opletten voor teveel water of te harde wind maar over het algemeen maakt dit de plant alleen maar sterker

                              Comment

                              Bezig...
                              X