Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet Thee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet Thee

    Korting op 420shop
    Paar dagen terug kreeg ik van een vriend een zakje wiet thee thuis gestuurd 3 gram
    Ik kan het 3 keer gebruiken , ik moest het in 3 delen

    Eergisteren ik was er helemaal klaar voor 1 liter water op gezet \
    1/3 deel van het zakje wiet thee er in gedaan en 1 uur zacht laten koken.
    Voelde me echt vrouwke zo ind e keuken met mn brouwsel , ik had alles bij de hand voor als het mis zou gaan flesje water flesje jus orange bakje lekker gekoeld fruit en mn klein kopje thee om dat ik geen honing in huis had besloot ik dat ik een bikkel ben en drink het op zonder suiker of wat dan ook.
    Nou kan je vertellen das nou niet echt lekker maar alles op gedronken
    Na kleine 20 min zij mijn man wat heb je toch een rood kopie rode wangen en ik had het behaaglijk warm voelde me rustig .
    Na klein uurtje kreeg ik moeite om mn ogen open te houden en voelde me ik echt mega stoned moest beetje bewegen met mn armen.
    Ik lag eigenlijk op beestjes op de muur te wachten en hallucinaties enz maar zat er flink naast
    Misschien had ik stiekem op meer gehoopt (shame)
    Maar aj ik werd er super rustig van slaperig en heel warm gevoel en ontspannen eigenlijk wel lekker en ontspannen en ik moet heeeeeel veel plassen
    Dus thee is best goed tegen pijn en als je moeilijk kan ontspannen .

    Groetjes Belladonna
    Last edited by belladonna; 25 March 2010, 22:55.
    God was never on your side..

    #2
    Re: Wiet Thee

    Kan het zijn dat je een tolerantiepauze hebt genomen en dit de eerste keer is dat je weer cannabis gebruikt? Zo niet dan kan het zijn dat de soort wiet een sterke psychedelische high geeft.

    Comment


      #3
      Re: Wiet Thee

      Ben ook wel eens met thee aan het knoeien geweest. Werkt rustiger en langer dan roken, maar dat meerdere dagen bewaren werkt niet. Vond dat de volgende dag de werkzaamheid flink minder was. En om het iedere dag te pruttelen duurt mij te lang. Gewoon eten werkt ook. Ik hou het nu gewoon bij vaporiseren vind dat de meest fijne methode zeker voor een niet roker.

      Greedz Chris...
      "Medicinaal kweker en gebruiker"

      Comment


        #4
        Re: Wiet Thee

        Ik rook elke dag dus dat was het niet en het was Doubelfun theetje maar behoorlijk heftig vond ik.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Wiet Thee

          dat kan bij wiet roken verlies je ook een deel van de wierrie volgens mij 40% en met space cake en thee krijg je de volle 100% dus dat slaat altijd in als een bom

          Comment


            #6
            Re: Wiet Thee

            Vond het behoorlijk heftig maar ga nog een keer proberen hoor
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Wiet Thee

              Ik denk bij wietthee dat het effect een stuk later inslaat, maar ook een heel stuk heftiger vooral tijdens het liefdespel. Heeft er iemand ook ervaring met "vrolijke pizza's"?!
              Last edited by DaGanjaMan; 7 November 2011, 14:56.

              Comment


                #8
                Re: Wiet Thee

                Oorspronkelijk geplaatst door joswa View Post
                dat kan bij wiet roken verlies je ook een deel van de wierrie volgens mij 40% en met space cake en thee krijg je de volle 100% dus dat slaat altijd in als een bom
                Dat is niet geheel juist: in de lever wordt heel veel thc afgebroken voordat dit de bloedbaan bereikt. Maar dat het inslaat als een bom kan ik beamen. Ooit heb ik ongeveer 5 gram hasj opgegeten bij een arrestatie: het effect was behoorlijk traumatisch.

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet Thee

                  Ik maak men thee altijd van men takjes uit de toppen.. niets gaat verloren!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet Thee

                    Wat ook goed werkt is weed met melk koken , filteren en invriezen in ijsklont zakjes , bij kopje thee of koffie een weedmelkijsklontje erin ,lekker hoor


                    Ajo
                    Ventje
                    Living in Second live for real

                    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet Thee

                      Er wordt niet aan mijn koffie gerommeld !

                      lol@Xtreme
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet Thee

                        Ooit heb ik ongeveer 5 gram hasj opgegeten bij een arrestatie: het effect was behoorlijk traumatisch.
                        Hahahaha, lol xtreem.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet Thee

                          hasjomel is ook altijd lekker moet je we een klontje boter erbij en TB hasj

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet Thee

                            Allemachtig, wat zijn die wietgerechten toch uitermate lekker! Wietpizza's, wietdonuts, wietdrankjes, spacecake! Echt culinaire hoogstandjes. Het eerste wietgerecht of drankje dat echt lekker is moet nog uitgevonden worden en zal waarschijnlijk nooit uitgevonden worden. Ik heb ooit een partij spacecake gekregen, sommige met chocolade, andere met rozijnen en weer andere met honing. Ze smaakten, naar mijn oordeel, allen weerzinwekkend. Slechts de uitwerking was acceptabel. Maak maar een clisma van je hasjomel: dan proef je het immers niet. En het effect is vele malen hoger: via je darmen komt de thc rechtstreeks in je bloedbaan, terwijl ingeval je die rommel eet of drinkt er een heleboel wordt afgebroken in je lever alvorens het in je bloedbaan terecht komt. Mijn volgende recept zal bestaan uit hasj-lariekoek!

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet Thee

                              Een tampon in hasjolie drenken en anaal inbrengen?

                              Comment

                              Bezig...
                              X