Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis eten!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis eten!

    Korting op 420shop
    Na een poosje verdampen, en dat doe ik dan 's avonds voor het slapen. Ben ik het nu ook gaan eten. Thee vind ik niet echt wat, werkt wel als je het gelijk gebruikt maar de volgende dag vind ik het niet echt effect meer hebben. Als ik dezelfde hoeveelheid gebruik als bij het verdampen heb ik geen stoned effect, maar de pijn is wel voor het grootste gedeelte weg. Kan het dus gewoon gebruiken zonder dat iemand iets aan mij merkt. Om een indicatie te geven van hoeveel ik gebruik, met 5 gram doe ik een maand.

    Greeds Chris
    "Medicinaal kweker en gebruiker"

    #2
    Re: Cannabis eten!

    Hmm dan zitten we kwa gebruik op het zelfde .
    Maar als ik zou eten zou ik denk ik de roes gaan missen die ik nu door roken wel heb
    Maar zou het allicht is en keer kunne proberen?
    eet je zo gewoon een plukie op? of maal je het door eten heen?
    En als je dat gedaan hebt word je pijn minder en je voel je niet zo stoned?
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Cannabis eten!

      De pijn neemt tot wel 75% af, en heb geen roes. Als je meer neemt dan komt de roes denk ik wel weer, maar daar neem ik het niet voor. 's avonds is het wel lekker dan slaap ik goed, maar dan verdamp ik.
      "Medicinaal kweker en gebruiker"

      Comment


        #4
        Re: Cannabis eten!

        Eindelijk iemand die het ook zo doet! Ik doe het al anderhalf jaar zo. Gewoon plukje, goed kauwen en slikken maar. Ik zit ook op 5 gr per maand overigens.
        "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

        Medigebruiker

        Comment

        Bezig...
        X