Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe gaat het vandaag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe gaat het vandaag

    Korting op 420shop
    Hoe gaat het vandaag?

    Heb vannacht slecht geslapen en merk dat ik ook haast niet beweeg in mijn slaap.
    En dat ik daardoor de hele nacht in 1 houding lig en dat maakt dat ik heel veel pijn in mijn rug en bekken ga krijgen als ik dan wakker word kan ik haast niet om draaien.
    Zou het kunnen komen door het blowen dat ik haast niet draai?
    OOk ben ik even tijdje bijna pijn vrij geweest maar het begin weer op te komen

    Herkend iemand slapen niet bijna niet kunne bewegen?

    Verder heb ik zo autorijles dus moet maken dat ik onder een warme douche kom

    Groetjes
    God was never on your side..

    #2
    Re: Hoe gaat het vandaag

    Je draait en beweegt in de slaap voornamelijk tijdens de rem slaap periodes. Het is bekend dat na het gebruik van cannabis de remslaap periodes verkorten en verminderen of zelf helemaal overgeslagen worden om meteen in de diepe slaapfase te gaan. Misschien dat het hierdoor te verklaren is.

    Verder zou ik ook eens kijken wat de ritalin met je slaap doet en de combi ritalin en cannabis.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Hoe gaat het vandaag

      RemslaapHet is een fase van de slaap waarin de hersenactiviteit in intensiteit toeneemt en de ogen kort en snel bewegen.
      Daarnaast kwam men tot de ontdekking dat dit de fase is waarin men droomt
      .
      Omdat deze verandering in hersenactiviteit zo verschilt van de andere fasen van de slaap, konden geleerden het inzetten van de REM slaap gebruiken als uitgangspunt voor verder onderzoek op het gebied van onder andere slaapstoornissen

      Iemand die slaapt doorgaat een viertal duidelijk onderscheidbare fasen waarbij de diepte van de slaap steeds toeneemt.
      Na de vierde, diepste slaapfase neemt die intensiteit weer af totdat de REM slaap intrede doet, tijdens welke men ook begint te dromen.
      Wanneer dit gebeurt, sturen de hersenen signalen naar de rest van het lichaam die ervoor zorgen dat de motorische functies uitgeschakeld worden en het lichaam in een soort staat van paralyse terecht komt.
      Dit betekent overigens niet dat men niks meer voelt tijdens de REM slaap. Iemand kan makkelijk wakker worden gemaakt in deze periode en zal zich in dat geval ook meer van de dromen herinneren dan wanneer men wakker wordt tijdens een andere fase.
      Het enige waarin men kan spreken van een paralyse in dit geval, is het compleet bewegingsloos worden van het lichaam.


      Fysiologische effecten Cannabis en Remslaap

      Marihuana is een uitstekende slaapverwekker.
      Een lage dosis verhoogt de totale slaaptijd, maar heeft verder geen effect op de slaap.
      Bij een hoge dosis echter worden zowel de duur van de REM slaap als de oogbewegingen tijdens de REM slaap vermindert.
      De duur van de stage-4 slaap wordt verlengd.
      De hartslag neemt toe tijdens gebruik, met een maximum na 15 minuten. Dit effect neemt toe naarmate de dosis groter is.
      Bij oraal gebruik komt de verandering in hartslag op een later tijdstip.
      Last edited by belladonna; 25 November 2009, 15:29.
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Hoe gaat het vandaag

        Conclusie

        Ik blow dus teveel waar door ik niet beweeg in mijn slaap en vervolgens pijn krijg.
        Dus minder in mijn jointje doen.
        Offf eigenlijk is mijn wietje veel te goed

        P.s Ritalin is een upper Monty dan kan je dus niet slapen maar in combi met Melatonine en niet te laat laatste ritalin nemen is slapen mogelijk.
        Maar dankje wel voor je info ben gaan zoeken en er uit gekomen.
        Mijn wietje is gewoon veel tegoed of ik doe er stiekem teveel in
        Last edited by belladonna; 25 November 2009, 15:31.
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Hoe gaat het vandaag

          Heb dat ook wel eens als ik wakker word dat ik dan pijn heb in mijn rug.
          Is ook een beetje men bed maar heb het toch harder als ik stoned ga slapen ^^

          Comment


            #6
            Re: Hoe gaat het vandaag

            een waterbed dan is dat geen optie ?

            daar blijf je in draaien toch

            Comment


              #7
              Re: Hoe gaat het vandaag

              Nou volgens mij blijf je zelfs dan in een water bed nog stijf liggen als je teveel blow
              Om die remslaap.
              God was never on your side..

              Comment


                #8
                Re: Hoe gaat het vandaag

                Een waterbed verdeeld je gewicht gelijkmatig,waardoor je geen drukpunten meer hebt. Zou een verlichting van je probleem kunnen geven.

                Maar omdat je zo relaxt ligt draai je daardoor ook minder in bed.

                Wordt een beetje een coma slaapje
                recht is recht. krom is krom.

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe gaat het vandaag

                  Als je slecht slaapt wordt je deltafase verstoort. Deze fase is juist belangrijk voor het herstel van je lichaam, heb ff een stukje van het web geplukt:

                  HGH (Human Growth Hormone) wordt voor 80% gedurende de deltafase van de slaap door de pijnappelklier aangemaakt en reguleert o.a. het herstel van het spierweefsel. Een verstoring van de deltafase vermindert de HGH productie.

                  Dus van slecht slapen krijg je spierpijn blijkbaar en heeft niks of weinig met REM en joints te maken?????

                  vale.

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe gaat het vandaag

                    Ik heb zo Nasa matras beste van beste zeggen vormt heel je lichaam na klopt maakt juist draaien nog moeilijk.
                    Water Bed zelfde verhaal je zakt in en maakt draaien nog moeilijk in water ned moet ik springen wil ik kunnen draaien.
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe gaat het vandaag

                      Ik slaap al meer dan 15 jaar in een waterbed vanwege rugklachten en geen klachten hier.
                      Op een gewoon matras heb je drukpunten, op een waterbed niet. De temperatuur is altijd 27 graden, maximaal gestabiliseerd.

                      vale.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe gaat het vandaag

                        En kan je dan ook goed om draaien vale?
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe gaat het vandaag

                          Jazeker wel, je partner verneemt niet eens dat je draait. En je draait zonder te weten ontelbare keren in je slaap. Dit gaat automatisch zonder dat je het weet.
                          Voor mij geen ander bed, kan ook niet goed op een normaal matras slapen btw vanwege de gewenning aan het waterbed.

                          vale.

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe gaat het vandaag

                            Hmm Ik ga der over denken Vale

                            Vanacht gelukkig beetje lekker kunne slapen
                            Vandaag lekker shoppen en beetje rommelen in huis
                            Hoe gaat het met jullie hebben jullie last van dat het kouder word?
                            Bij mij begin mn reuma weer terug te komen Grrrrr\
                            groetjes tot later Oja ga vandaag de rijst van kweker maken en mooie Dineetje op tafel zetten vanavond
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoe gaat het vandaag

                              Jazeker wel, je partner verneemt niet eens dat je draait. En je draait zonder te weten ontelbare keren in je slaap. Dit gaat automatisch zonder dat je het weet.
                              Voor mij geen ander bed, kan ook niet goed op een normaal matras slapen btw vanwege de gewenning aan het waterbed.
                              Wel een gestabiliseerd waterbed nemen dan anders word je echt wel zeeziek. Heb nu helaas geen waterbed meer maar er wel jaren heerlijk in geslapen. Kan het iedereen aanraden.

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X