Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

    Korting op 420shop
    Ik ga dit jaar een guerilla doen.

    Dit is mijn tweede kweek: heb al eens lowrider op een balkon gedaan,
    maar heb de plant niet getopt, gwn laten groeien en een beetje voeding gegeven.
    Ik heb het plantje geoogst, maar ben te ongeduldig geweest met als gevolg dat ik het te vroeg heb willen ..

    Ik heb nu dus rond de 40 zaadjes(weet niet welke soort, wel grote plant),
    20 gewone zaadjes die ik bij mijn lowriders kreeg en ik heb nog eens 5 female Big Bangs besteld.
    Ik wil het deze keer goed aanpakken, toppen, voeding geven,...
    (Ik weet al heel veel door hier op het forum te lezen(Bedankt allemaal!), maar heb zelf heel weinig ervaring,
    vandaar dat ik ook een kweekverslag zal maken met allerlei vragen waarschijnlijk!)

    Aangezien ik heel vroeg wil oogsten,
    wil ik vroeg beginnen met het kiemenbuiten kan laten voorgroeien
    Dus in de maand maart tot en met 15mei(tot allerheiligen ofzoiets laatste vriesnacht).

    Iemand raad?

    Nu als het dan zover is en de kweek verloopt zonder fouten,
    moet ik alles BUITEN laten drogen,
    althans niet thuis en liefst niet bij kenissen..

    heb eens rondgekeken en kwam wel interessante dingen tegen:
    - een vuilniscontainer: maar dit is niet echt een oplossing, want ik wil zo weinig mogelijk opvallen
    en als de mensen mij met een container een bosje zien inlopen zullen die ook nogal raar opkijken.
    (weet ook niet exact hoe ik deze dan goed moet afsluiten.)
    - Shurgard:Ik heb geen tuinhuis of dergelijke in mijn buurt of omgeving..
    Een leegstaand pand ofzo kan wel handig zijn, maar wil echt niet dat men oogst gepikt wordt..


    Hulp!

    #2
    Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

    risico van jatwerk hou je toch met guerilla french, het is een aantal-spelletje, nooit een alleenstaand project > van de misschien wel 50 locaties hou je er een stuk of 5-10 over afhankelijk van je land van herkomst, meer als je ervaring groeit. succes !
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
      risico van jatwerk hou je toch met guerilla french, het is een aantal-spelletje, nooit een alleenstaand project > van de misschien wel 50 locaties hou je er een stuk of 5-10 over afhankelijk van je land van herkomst, meer als je ervaring groeit. succes !
      Wil je dan zeggen dat ik mijn planten over verschillende locaties moet verspreiden?
      Ik dacht ze allemaal op 1 plek te zetten..

      Comment


        #4
        Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

        tis jouw projectje joh, ik reageer alleen met hoe ik het doe. Als je de perfecte spot hebt is alles daar wel zo mooi natuurlijk. Ik kan nooit zeker weten dat ik de perfecte spot(s) te pakken heb, dus probeer ik risico te spreiden that's all
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Last edited by monty; 6 April 2010, 18:07.

          Comment


            #6
            Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

            mjah ik vrees dat met zaaien het meeste van men zaadjes niet zal uitkomen :s en dat risico wil ik niet nemen, dan zit er maar 1 ding op en dat is een locatie zoeken voor het voorgroeien!
            Maar als ik nu vroeger begin dan zullen de planten toch ook vroeger klaar zijn of heb ik dit totaal verkeerd?

            Comment


              #7
              Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

              Maar als ik nu vroeger begin dan zullen de planten toch ook vroeger klaar zijn of heb ik dit totaal verkeerd?
              Dat heb je idd totaal verkeerd. De plant reageert op het afnemen van het aantal lichturen en de verschuiving in het lichts pectrum van meer blauw naar meer rood. Pas dan gaat ze in de bloei. maakt dus geen bal uit hoevroeg je ze plant een plant die in maart geplant is en eentje die in juni geplant is gaan beide pas in bloei als de nachten voldoende lang zijn.

              Je hebt nog heel wat leeswerk voor de boeg merk ik maar tot half mei heb je nog tijd zat om je eens goed in te lezen in de levenscyclus van de cannabis.

              Grtz

              Comment


                #8
                Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

                Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                Dat heb je idd totaal verkeerd. De plant reageert op het afnemen van het aantal lichturen en de verschuiving in het lichts pectrum van meer blauw naar meer rood. Pas dan gaat ze in de bloei. maakt dus geen bal uit hoevroeg je ze plant een plant die in maart geplant is en eentje die in juni geplant is gaan beide pas in bloei als de nachten voldoende lang zijn.

                Je hebt nog heel wat leeswerk voor de boeg merk ik maar tot half mei heb je nog tijd zat om je eens goed in te lezen in de levenscyclus van de cannabis.

                Grtz
                Dat ik daar niet aan heb gedacht, dat cannabis op de kleurtemperatuur reageert! Bedankt!
                Heb je toevallig raad voor het drogen? :-S

                Comment


                  #9
                  Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

                  Ik dacht mss om men oogst buiten op men guerilla plek te drogen in een kampeertent, wat denken jullie?

                  Comment


                    #10
                    Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

                    wat zou jij doen als je ergens een onbewaakt tentje tegenkomt met keurig geknipte wietplanten erin ?
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

                      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                      wat zou jij doen als je ergens een onbewaakt tentje tegenkomt met keurig geknipte wietplanten erin ?
                      haha , moet je eerst de tent wel binnendurven gaan, maar ik heb echt geen ander idee om het buitenhuis te doen...
                      Wat denk jij?

                      Comment


                        #12
                        Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

                        vogelkastje ofzo, met een gaasje zodat er geen beesten bij kunnen.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

                          Als je een beetje kan klimmen is een vogelkastje nog niet zo'n stom idee...valt voor niemand op.Dat voorgroeien bij shurgard zou ik toch maar laten.Zoals monty zei begin mei zaaien in turfpotjes en tegen half mei buitenzetten.Komt wel goed als je goeie plekjes hebt.

                          Comment


                            #14
                            Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

                            LOl vogelhuisje, moet wel een heel groot vogelhuisje worden.

                            Wat je kunt doen om buiten te drogen is wat ik bij buitenlandse kwekers
                            heb gezien. Zij gebruiken grote tonnen die ze gecamoufleerd ondersteboven hoog de boom inhijsen.
                            Last edited by SnsieNL; 9 January 2010, 15:27.
                            recht is recht. krom is krom.

                            Comment


                              #15
                              Re: buiten voorgroeien(Maart)? Buiten drogen(September-oktober)?

                              ja lijkt mij wel interessant ,
                              vogelhuisje is inderdaad niet zo groot!
                              Alvast bedankt voor jullie tips!
                              en er zal nog wel een topic van mijn guerilla komen!

                              Comment

                              Bezig...
                              X