Alle kweekverslagen van 2009
Omdat het al vrij laat is om nu te beginnen met plantjes heb ik vandaag via via 5 zaailingen opgehaald. De zaailingen zijn 2 a 3 weken, en zijn...
Hoi allemaal, Een goede vriend heeft 10 zaadjes gekocht waarvan hij er 9 heeft kunnen ontkiemen. Eenmaal een centimeter of 10 heb ik er een...
Ik had 3 planten van een vriend van me gekregen, geen idee wat voor soort en hij wist het zelf ook niet, ze waren erg klein ondanks dat ze in...
Me eerste buiten kweek zijn al aardig ver mijn vraag hoelang moeten ze nog soort onbekend ze staan in vuilnis emmers wat vinden jullie hoelang? welk...
Na een geslaagde kweek WW op het balkon vorig jaar ben ik weer begonnen aan een nieuwe kweek. Dit jaar ben ik ipv stekken met zaad begonnen, ik had...
Dit is de eerste keer dat ik het probeer en tot nu toe zien ze er goed uit vind ik,nu maar hopen dat het dames zijn. Misty: Hollandse hop: ...
Ik was al begonnen met een andere buiten kweek maar de zaadjes waren via via gekregen en dus niet geheel betrouwbaar. Ik heb nu 15 zaadjes van...
Hee y'all... Ik ben echt totally new in de Cannabiskweekwereld... De komende tijd zal ik zo nu en dan verslag doen van mijn ervaringen en daar de...
Hey, zoals zovelen hier is dit de eerste keer dat ik "probeer" te kweken, ik steek er ineens een foto bij van mijn 4 plantjes (goedkoopste skunk...
Na een succesvolle oogst binnen vond ik het tijd om ook eens buiten iets neer te zetten. Ik heb ervoor gekozen om dit in volle grond te doen en heb...
Hee mensen, hier mijn foto's van mijn eerste plantjes. Ik zou graag wat informatie willen over wat voor soort het is, en of het enige zin heeft dat...
Hier wat foto's van onze 2 buiten planten (Purple). Denk dat ze zoals het nu lijkt over 3 weken geknipt kunnen worden Is het 3de jaar buiten, maar...
k had een stekkie gehaalt en hij gaat goed zo te zien tips zijn altijd welkom
Hee iedereen, ik wou ff weten hoe en wat, aangezien me planten al aardig groot beginnen te worden dus ik heb toch maar een account gemaakt :-)...
zo nu kan ik eff proberen of ik me foto kan laten zien hier .....we zijn net pas een maandje of 7 bezig ..me and my mattie ....ik heb zelf thuis 3...
hoi nou zal effe foto's plaatsen van hoe de plant was toen ik hem kreeg en tot aan de dag van vandaag alleen vind ik 1 ding raar als je 1 zaadje...
heyhey, Dit is mijn eerste kweekverslagje hier, ondertss men 3de jaar kweken... Vorig jaar Alien buiten gekomen met Maroc en EasySativa zaadjes,...
Bij deze een klein verslag, al zijn we al aardig op weg, van mijn balkonkweek. We beginnen met moeders die ik ergens in mei gekregen heb: En...
Nu ongeveer 5 weken geleden 2 plantjes gepot. Lekker in het zonnetje op het balkon, 2 x 0,5L water per dag per plant. 2 a 3 keer per week 10 ml...
24 september best wel groot maar topjes nog erg klein. http://members.lycos.nl/quakertd/21sept2009%20%282%29.JPG...
Er zijn 5 bezoekers in dit forum. (0 leden & 5 gasten)
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.
Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.
Sorteer Topics...
Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.
Forum Regels