Alle Coffeeshops in Zuid-Holland
Een aanrader voor kwaliteit zelfdraai-wiet. Voorgerolde zijn ook aardig te doen, alleen is de prijs: 3.25 natuurlijk niet lekker als je maar 3...
Het keldertje in Delft. Deze coffeeshop zit in de kromstraat. Het is letterlijk in een keldertje. Ik vind het een hele goede coffeeshop. Ze...
Smokey is een oase van de 7de hemel !!:lol: Me maat en ik gingen er naar binnen en werden verwelkomt door de beveiliger.En wat een vriendelijke...
Deze shop krijgt van mij toch echt wel een pluspunt..... Hele goede service, gezellige sfeer, en er is eventueel een ruimte waar je een drankje kan...
Ben vandaag voor de eerste keer bij sweet smoke geweest. Heb een grammetje jack herer gehaald goeie kwaliteit moet ik zeggen, hangt daar een relaxte...
Aardige shop met een goed wietje.. Het beste kan je de zelfdraai onzin hier halen, aangezien de voorgerolde niet echt lekker smaken altijd. Wat je...
Beste medeblowers en medegrowers, Ik zag dat er nog geen enkel topic was met enige reviews over coffeeshops te Rotterdam. Ik dacht er dan maar...
Koffie & dromen. Westeinde 86. Den Haag. Voor mij is dit de betere shop in Den Haag. Ruime lijst Sativa , Indica en Hasj-soorten. Zeker...
Leuk tentje, mooie prijzen
De Casa: De enige coffeeshop in de stad, helaas, want dit vind ik persoonlijk, en vele met mij, niet de beste shop die er bestaat. De wiet is al...
De Vrolijke Gaper : Een echte afhaal-coffeeshop! Geen tafels en stoelen dus. ;) Deze shop doet ook elk jaar mee met de Highlife Cup en heeft daar...
de joy is een kleine shop in het centrum van leiden het zit niet echt in de buurt van de anders shops dus er is ook niet zo veel politie enzo. het...
een leuke shop met redelijk aanbod en goede voorlichting sfeer erg gezellig, grote menukaart lekkere hash en weed Joost124
Goed bereikbare shop in centrum van Leiden. Ook een erg breed aanbod, voor wiet en voor hasj. (denk gem. zo'n 15 soorten). Voorlichting is ook...
Hallo allemaal, Hier een review over de Drechtsteden te Sliedrecht, aangezien ik hier nu een tijdje verblijf ;-): je komt er binnen en aan de...
coffeeshops in Dordrecht Hallo, Na enkele jaren in Nederland gewoond te hebben, ben ik terug naar België verhuisd wat wil zeggen dat ik nu...
jaja welke zou dat wezen ik weet dat er klanten komen uit rotterdam om daar een groene shit te halen het is Drechtsteden te sliedrecht vroeger...
Al tijden mijn stamshop. Waarom? Vooral omdat je er goed kan chillen, maar tegenwoordig haal ik er ook altijd omdat ze echt goeie hasjies hebben voor...
Havenzicht: Op 1ste zicht een kleine coffeeshop. Je stapt binnen en je kom meteen aan de balie om je wiet/hasj te kopen. (Geen lange wachttijden...
sinds in terneuzen alles dicht is en boz steeds minder en minder van kwaliteit word,rij ik sinds kort helemaal naar r/dam,woon in zeeland,dus best...
Er zijn 1 bezoekers in dit forum. (0 leden & 1 gasten)
Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.
Allows you to choose the data by which the thread list will be sorted.
Sorteer Topics...
Note: when sorting by date, 'descending order' will show the newest results first.
Forum Regels