Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC _ ventilator's vragen !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PC _ ventilator's vragen !!

    Korting op 420shop
    Hoi ,

    Ik heb een aantal vraagjes (:let wel ik ben noob, op het vlak van Micro-kweek)

    Eumm, ik ga beginnen met een micro -kweekje , en heb al redelijk wat uren opzoekingswerk gedaan, en heb gelezen dus dat je "best" 2 pc ventilators gaat gebruiken :
    Namelijk 1 voor verse , en 1 voor slechte weg te doen !!
    Ik herinnerde me dat ik ng een oude pc had staan, en heb die dan maar gaan open breken, ik heb 2 ventilators nu ( lol je moet ergens beginnen ntrlijk )
    Mijn vraag 1 is , ik heb 1tje van DC: 12V, 0.70A en 1tje die kleiner is van 12V, 0.25A
    Kan ik die alle twee gaan gebruiken, kan ik vb de grotere gaan gebruiken voor verse lucht , en de kleinere voor slechte lucht , of omgekeerd ---> wat is het belangrijkste ?? of moet ik best ook 2 zelfde hebben, in dit geval 2 van 12V, 0.70A ?? ->> of is dit ook ng niet genoeg?
    Ik heb ook al een adapter gevonden en gestript en ze werken beide , maar op de grotere fan zitten er 3 draden (->zwart , rood, wit ) en die zitten voolopig ng in een bruine plug in elkaar gedraaid , als ik die bruine plug verwijder wat doe je dan met die witte draad, versta niet goed wat zijn functie is , aangezien de fan werkt met de rode en zwarte draad !!

    Mijn vraag 2 is, vragen i.v.m montering, dus je gaat je fan's "best" aan de binnenkant monteren heb ik gelezen, alletwee met de voorkant in het kastje toe ?? of moet je 1 van de 2 omgekeerd monteren ofzo ?? Omdat je toch verse lucht moet inblazen en slechte lucht eruit ?? + voor de luchtstroom , maak je dan een gat de grootte van je fan's of boor je gewoon wat enkele gaten

    #2
    Re: PC _ ventilator's vragen !!

    Op jou eerste vraag weet ik geen antwoord, sorry man maar op "vraag 2" je fan is normaal tog een vierkant, met daarin ene cirkel (de fan zelf). je boort 1 groot gat even groot als de cirkel, dna heb je nog jou vierkant, dat maak je gewoon vast & jah eentje moet omgekeerd voor de slechte lucht eruit te doen MAAR VERGEET NIET, de lucht die er in komt moet beneden (niet helemaal maar tog goed laag) & de slechte lucht die naar buiten gaat moet vanboven!!! grtz six
    >>> Loving The Green Herbs <<<

    Comment


      #3
      Re: PC _ ventilator's vragen !!

      Bedankt voor je reactie!

      Comment

      Bezig...
      X