Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Spint vs. PVP ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spint vs. PVP ???

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb nu al 2 week spint in mijn tentje rondlopen en ik heb sinds vorige week wat roofmijt uitgezet.
    Nu heb ik het idee dat dit tot nu toe weinig heeft geholpen en ik heb Plant Vitality Plus besteld.

    Kan ik dit nu gewoon over mijn plantjes spuiten of zou dit ook mijn roofmijt doden?

    #2
    Re: Spint vs. PVP ???

    hallo ik gebruik het produckt van bayer had ook last van spint heb al mn poten uit mn hok gehaald en
    de plant helemaal onder gespoten ook goed onder de bladeren als je al je planten gedaan heb dan spuit je ook je tent
    helemaal dr onder daarna neem je even een vochige doek en maak je tent weer even droog en zet je je planten weer terug in de tent
    hou er wel rekening mee dat je planten gaat spuiten dat net het licht uit gaat ga je spuiten om 8 uur terwijl je licht pas 12 uur uit gaat heb je kans dat je bladeren verbranden .ik
    denk dat je gaat spuiten voor de 2x dat je roofmijt ook kapot gaat gr cocos
    Last edited by cocos; 2 March 2010, 14:00.

    Comment


      #3
      Re: Spint vs. PVP ???

      niet altijd zijn de duitsers het best,
      als je wil ausrotten
      spintoxine is beter

      Comment


        #4
        Re: Spint vs. PVP ???

        zie mijn dinges.spint VS roofmijt.........helpt voor geen meter vind ik...........probbeer dit maar eens dat zal WEL werken en goed.............. ... http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...453#post124453
        Last edited by Smoking Fifi; 10 May 2010, 18:18.
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #5
          Re: Spint vs. PVP ???

          Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
          zie mijn dinges.spint VS roofmijt.........helpt voor geen meter vind ik...........probbeer dit maar eens dat zal WEL werken en goed.............. ... http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...453#post124453
          Haha! Hoe bedenk je het? Wel geniaal als het echt werkt!
          Ik zal het indien nodig de volgende oogst eens gaan proberen, op dit moment het 2x PVP redelijk zijn werk gedaan, er is nog wel spint aanwezig maar nauwelijks...
          Last edited by Smoking Fifi; 10 May 2010, 18:17.

          Comment


            #6
            Re: Spint vs. PVP ???

            PVP is het zelfde als vertimec, levensgevaarlijk bij gebruik zonder bescherming

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment


              #7
              Re: Spint vs. PVP ???

              Hoi waar krijg je dit product alleen in de chop of bij thuincentra gr andre

              Comment


                #8
                Re: Spint vs. PVP ???

                PVP helpt geen meter tegen spint, Massai (bayer) ook niet. Na drie keer spuiten zijn de beestjes immuun.
                Probeer Spintoxine of Abamec... Paardemiddel en niet overal zomaar verkrijgbaar, maar 't werkt tenminste.
                Grtzz N.

                Comment


                  #9
                  Re: Spint vs. PVP ???

                  heb/had ook spint. 2 dagen achter elkaar je planten onderkant/bovenkant goed innevelen en potten en grond ook met Massai van Bayer. na 1 week nog 1x herhalen en dan zou het een heel eind goed moeten zijn. Bij mij helpt het in ieder geval goed. Een mondkapje is tijdens deze bezigheid een echte must !

                  Succes!
                  Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

                  Comment


                    #10
                    Re: Spint vs. PVP ???

                    Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
                    zie mijn dinges.spint VS roofmijt.........helpt voor geen meter vind ik...........probbeer dit maar eens dat zal WEL werken en goed.............. ... http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...453#post124453
                    Fantastische oplossing !

                    Roofmijten helpen normaal gezien ook wel hoor. Maar, natuurlijk gaan roofmijten niet alle spint opeten, er zullen er steeds een aantal overblijven,
                    maar natuurlijk zorgen de roofmijten voor een drastische reducte in de spintpopulatie..
                    de roofmijten in onze serre eten toch lekker veel spint hoor, ookal zit er her en der nog een aangetast blad.. Logsich natuurlijk, mijten zien niet alle spintbeesjtes hee.
                    Zolang de spint maar geen plaag vormt, is er geen echt probleem. En daar zorgen dus de roofmijten voor; inperken & verhinderen van plagen, geen totale uitroeiing (want dan gaan de roofmijten naderhand zelf doood, als alle spint opgegeten is..)
                    Last edited by Shades of Green; 12 September 2010, 14:25.

                    Comment


                      #11
                      Re: Spint vs. PVP ???

                      PVP is het zelfde als vertimec, levensgevaarlijk bij gebruik zonder bescherming
                      Ook al is de post oud, verdiep je eerst in dingen voordat je slechte aviezen gaat geven..
                      PVP is biologisch afbreekbaar en dus niet giftig!!
                      2de growverslag:

                      **Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

                      Comment

                      Bezig...
                      X