Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 Haze*Skunk en 10 Bubblelicious zaai verslagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    10 Haze*Skunk en 10 Bubblelicious zaai verslagje

    Korting op 420shop
    Hoi JD ers,

    De haze hebben een score van 9 uit 10. De bubble heeft een score van 4 uit 10. Dit geeft aan hoe verschillende zaden potentie kwijt raken. Alles is volgens de regels gelopen en alles is gelijk.

    Ze zijn nu zo'n 10 cm en de 2e bladvorming is zichtbaar. Ik heb ze onder een TL staan, 2 keer 36 watt.

    Wanneer zou ik ze in mijn bloei ruimte kunnen plaatsen? Ze zijn nu nog te kwetsbaar, maar na ... dagen na het zaaien kunnen ze onder een hps?
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    Re: 10 Haze*Skunk en 10 Bubblelicious zaai verslagje

    als ze 15 - 20 cm zijn zou ik ze in bloei zetten.
    Je moet je lamp elke dage een beetje laten zakken.
    hoeveel watt is je lamp?

    Comment


      #3
      Re: 10 Haze*Skunk en 10 Bubblelicious zaai verslagje

      Welcome Silas,

      Alles valt in staat met de ruimte die je beschikbaar hebt, zkr qua moment van in bloei zetten, laat maar ff weten wat de afmetingen zijn.
      Je kan je zaadlingen meteen onder de hps zetten met de hps op minimaal 120 cm mits je de LV mooi hoog kan houden (90-100%), beter is om ze eerst de eerste 2 echte blaadjes te laten ontwikkelen alvoren ze onder de hps te zetten. Als is een tijdstip aan dit moment zou kunnen plakken dan zou ik uit me nek lullen, net afhankelijk van de omgeving waar de dames zich in bevinden en naar gelang hoe snel ze gaan.

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: 10 Haze*Skunk en 10 Bubblelicious zaai verslagje

        Mijn excuus voor mijn late reactie.

        @ama ik heb een 600 watter, maar de situatie is drastisch veranderd.

        @Psycho ik heb een hok van 1.3*1.3*2.25= 4 m3 inhoud.

        Omdat ik zag dat het niet goed ging met mijn zaailingen heb ik besloten ze uit de groeihok te halen en in een andere warmte gezet. Nu zijn ze allebei de soorten zo'n 50 cm hoog met grote lange scheuten, het geslacht is niet te zien. Alhoewel ik de echte groeiers voor mannen aanzie.

        Maar ik vraag me af wat nu. Kijk ik weet dat haze hoog kan worden, maar ik vraag mij toch echt af ik de top moet knikken?

        Wat heb ik gedaan vandaag: ik heb eerst alle bloeiers onderscheiden van de onduidelijken) Ik heb ook stekken staan van WW en G13 en die zijn goed aangeslagen en bloeien gestaag. Met andere woorden heb ik nu 6 planten in bloeiweek 4 en daaronder heb ik de stekken en zaailingen geplaatst. Ze krijgen genoeg licht. Wij zijn baas over de palnten en kunnen dan ook alles leiden..

        Reacties worden zeer op prijs gesteld.

        greetz Silas
        Veel gestelde vragen over het forum
        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL
        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: 10 Haze*Skunk en 10 Bubblelicious zaai verslagje

            hey monty,

            De stekken zijn goed aangeslagen en schoten direct in de bloei (sommigen). Die zijn gelijk in de bloeiruimte geplaatst. Nu heb ik dus 6 bloeiende moederplanten en daaronder de stekken. Het idee is dat als de bloei klaar is , de volgende kweek gelijk al kan beginnen. Ze zijn dan gewent aan 12 uur licht en laten nu ook al een groei En bloei zien.

            De zaailingen Haze*skunk en bubbles gaan als een speer. Vooral de eerste is al 80 cm. hoog en laat nu pas de top zien. MAAR ik verwacht ook nog een paar kerels dus dat is geduld hebben. Maar heb dan voor de volgende kweek wel moederplanten waarvan ik kan stekken kan trekken.

            Mijn idee is om de haze niet te toppen, maar te laten gaan zoals in de natuur. Hoogte in het hok is geen probleem.

            Tenzij er betere adviezen zijn?!
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment

            Bezig...
            X