Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    Meeting organiseren hieromtrent is misschien een eerste stap,

    de koppen bij elkaar steken met gelijkgestemde zielen.

    Samen bekijken wat er mogelijk is, bv: bepaalde politiekers persoonlijk aanschrijven om hun mening rond deze materie.

    Zorgen voor juiste informatie naar de bevolking toe.

    Indien we genoeg mensen kunnen verzamelen kunnen we misschien een actie opzetten.

    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

    Comment


      Re: Belgische cannabiswetgeving

      Mensen die hier lid zijn van TUP(Trekt uw plant)
      Together we stand,Alone we fall dat weten we allemaal.

      musketier88@hotmail.be is mijn email.
      Ik werk in de horeca dus als we alle mailadressen bij elkaar al hebben kunnen we datum afspreken.

      Iedereen is welkom.
      Laten we Brussel afspreken als ontmoeting plaats.
      Maar wat is voor meeste beste naam Belgische Cannabis Consumenten Bond of Vlaamse Cannabis Consumenten Bond?
      Mij maakt niet uit.MAAR...Belgie staat bij mij nog altijd onder trouw zweren aan Koningshuis en daar wringt het schoentje een beetje.Denk niet dat royalisme de zaak gaat vooruit helpen.Ben geen Vlaams Nationalist eerste uur.
      Walen zijn meer dan welkom maar we moeten wel zien welke koers we willen uitvaren.

      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        we hebben allereerst iemand nodig die ff gaat rekenen!
        tel een alle inkomsten op en trek daar de uitgaven vanaf.... ga daarmee naar de politiek...
        BTW BCCG VCCG doet er niet toe maar maak er een vzw van, mss volgend jaar heb je al geld genoeg om die berekening te laten uitvoeren door een of ander buro
        ik schrijf me alvast in en heb er wel wat lidgeld voor over, maar zelf de tijd niet momenteel om zoiets op poten te zetten
        succes

        Comment


          Re: Belgische cannabiswetgeving

          Dat wil dus zeggen Rekenknobbels contacteer mij aub....

          Comment


            Re: Belgische cannabiswetgeving

            Oorspronkelijk geplaatst door Olliarts View Post
            12.2 procent van Belgen tussen de 15 en 64 hebben ooit cannabis gebruikt.

            19-24 en 25-34 jarige zijn met rond de 12 procent die dagelijks gebruiken
            Dat moet je me nu toch wel eens uitleggen

            Dus van de Belgen die ooit is cannabis geproefd hebben, zijn er 98,5% dagelijks blijven gebruiken? (98,5% van 12.2=12)

            Lijkt me bizar want dit wil zeggen dat iedereen (op 1,5% na) die ooit eens een trekje van een joint heeft genomen, daarna dagelijks is beginnen gebruiken.

            Comment


              Re: Belgische cannabiswetgeving

              Ben dagelijks met cijfers bezig, maar om hier een berekening op te maken heb je concrete cijfers nodig.

              Ik ben zeker present als er iets concreet gepland wordt. Maar ga men e-mail adres hier uiteraard niet verspreiden,

              pm me maar even als je men e-mail nodig hebt.
              Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

              Comment


                Re: Belgische cannabiswetgeving

                ik mail wel wat rond op zoek naar cijfertjes en pm ze dan door naar corsa, dan kan die kijken of we er ergens mee komen of niet...

                Comment


                  Re: Belgische cannabiswetgeving

                  Oorspronkelijk geplaatst door Deerriz View Post
                  Dat moet je me nu toch wel eens uitleggen

                  Dus van de Belgen die ooit is cannabis geproefd hebben, zijn er 98,5% dagelijks blijven gebruiken? (98,5% van 12.2=12)

                  Lijkt me bizar want dit wil zeggen dat iedereen (op 1,5% na) die ooit eens een trekje van een joint heeft genomen, daarna dagelijks is beginnen gebruiken.
                  Ahwel, daarom dat ik vraag achter rekenknobbels om dat ik zelf geen zak kan rekenen

                  Comment


                    Comment


                      Re: Belgische cannabiswetgeving

                      Inderdaad Berre, nog zo slecht niet he.

                      Niemand heeft geklaagd van overlast, toch ben ik toch wel 1200€ aan kweekmateriaal kwijt, en 5 dames die net net in de bloei gingen.

                      Toch niet zo'n slecht beleid he... Tot nadert order wordt elke melding, ongeacht of er sprake is van overlast, onderzocht, en je kweekspullen in beslag genomen... Ook al wordt ik niet vervolgd en krijg ik een minnelijke schikking van 15€, die 1200€ aan spullen is zwaar aangekomen hoor.

                      Zo mag je in principe ook 3g op zak hebben, ik loop nooit rond met weed in men zakken, maar ken genoeg kerels die een grammetje of twee mochten afdokken aan die smurven. Nochthans volgens de famueze rondzendbrief mag dit en zou dit niet in beslag genomen worden.

                      Eenzelfde feit bij de huiszoeking hier, 10.3g weed in beslag genomen... Hier wonen 3 volwassenen mag 3x5g in huis zijn.... Maar mee hadden ze het...

                      Lange blaadjes, bij mijn weten niet verboden.... toch ook een hele doos kwijt... Dank u smurven...

                      Sorry, kan niet met je akkoord gaan, het beleid is inderdaad niet zo slecht, er is gewoon geen rond deze materie... Tot op de dag van vandaag, hangt je lot af van de smurf die voor je neus staat, ofvan die die de melding van je kweekje binnenkrijgt. Is die goed gezind, mss neem je je weedje mee naar huis, of maakt die geen melding. Maar als die zen dag niet heeft, houd je dan maar vast.....

                      ---------- Post added at 21:39 ---------- Previous post was at 21:36 ----------

                      Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                      Comment


                        Re: Belgische cannabiswetgeving

                        bhoooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeee! ACAB!! kankerwouteuh!

                        ik moest derstraks vol in de remmen voor auto die tegenovergestelde richting door rood ging en ik wou afdraaien, aan de linkerkant stond een trapautotje van de blauwe vlam... ik krijg op mijne zak omdak bijna op ne auto rijd da door rood ga...
                        belgie... logica... Maar binnekort wordt het beter.... FILIP KOMT ERAAN!!!

                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          Wie is Filip?

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            de papegaai van jommeke
                            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              In 2009 zijn er in deze thread twee vermeldingen dat die ene gedoogde plant in belgie enkel buiten mag gekweekt worden. Ik kan hier echter nergens iets over terugvinden in de wetgeving. Heeft iemand hier meer informatie over?
                              Om het gedoogd te houden in belgie zou ik graag een scrog maken van 1 plant onder een 400W lamp indoor.

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                mr lucky, dat is volgens mij de juiste benadering, 1 plant scroggen tot dat ook een mooi bosje is
                                ik heb zelf de omzendbrief gelezen en er staat nergens iets in over lampen ed, eerder dat het geen overlast mag geven (waarvoor binnen me dan meer geschikt lijkt)
                                Je vindt hem trouwens terug op de website van vzw trek uw plant

                                Kan je ook aanraden om je aan te sluiten bij een van de vzw's.
                                Zoals diegene bijv die wij gaan oprichten gaan de vraag stellen voor meer planten te gedogen ivm elektriciteitsverbruik ed
                                Hoeveel meer mensen er zich achter de handtekening van de vzw zetten hoe meer kans op een transparant en bruikbaar beleid

                                Comment

                                Bezig...
                                X