Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door 530d View Post
    wacht tot je dit hoort. vandaag dacht ik ff uitstapje te maken naar alien. heb me daar rond 4u een tentje gekocht met alles erop en eraan, koolstoffilter, afzuiging, klimaatregelaar, 7potten, 7zaden, 2zakken cultuurgrond, lampenhouder + spiegelkap, vsa, lichtmicroscoop en 2 flesjes meststof. ik zo fier als een gieter naar huis. onderweg controle van de douane . ik werd er als een echte crimineel in de boeien geslagen en heb 1st 2.5u buiten in de koude staan te verkleumen. douane heeft procureur of iets dergelijk opgebeld en die heeft beslist om me te arresteren tot het onderzoek is afgerond. M.A.W. ik in de cel van gent opgesloten tot er een huiszoeking was gebeurd. tegen half 11 mocht ik beschikken de zeikers. natuurlijk alles in beslag genomen en thuis ook alles weg, bladjes filters weed enz... echt schandalig vind ik dat, ik had precies iemand kapot gemaakt ofzo. tijdens huiszoeking heeft mn vader aan belgische politie gevraagd wat je nou eigenlijk mag bezitten, antwoord was absoluut niks, zelfs niet 0.1gr.(in belgie)
    ik hoop dat ik hier niet veel meer van ga horen maar zal nog wel boete ofzo krijgen verw8 ik. wel zonde van mn geld maar ja. niets aan te doen zeker?
    ps: zitten hier advocaten op't forum? deze ga ik mss nodig hebben.
    grtzz
    fuck dat is hard :/

    Comment


      #92
      Heb het gevoel dat het allemaal een beetje richting 'nultolerantie' aan het gaan is in Belgie (misschien gaat het wel de richting uit wat in Nederland aan het gebeuren is ...).
      Ik vermoed dat er nog steeds geen concrete zekerheden zijn omtrent wat mag en wat niet. Volgens mij is het dan ook een zaak van gewoon niet te opvallend gaan doen en alles wat 'low-profile' houden. Gewoon doen en niet te veel zever daar rond. Zolang het geen criminele proporties aanneemt ben je wel safe denk ik...

      Comment


        #93

        Comment


          #94
          Aangezien Noto niet meer actief is de laatste tijd en ik me nogal wat heb beziggehouden samen met hem wat de wetgeving betreft antwoord ik even op je vraag:
          Volgens de EUROPESE wet omtrent zaden is het LEGAAL eender welk soort zaad te VERPLAATSEN en dus logischerwijze ook te BEZITTEN, dus ook cannabiszaad.

          Het kweken van EEN PLANT wordt GEDOOGD, dus 'door de vingers gezien'. Zolang je geen overlast veroorzaakt en het maar op 1 plant houdt dan kom je er gegarandeerd met niks als straf van af, ze kunnen het wel noteren, maar daar blijft het dan ook bij. Je motivatie moet TEN ALLEN TIJDE zijn dat het voor EIGEN GEBRUIK is.

          En hoe zit dat omtrent de verzwarende factoren als 'minderjarigen in de buurt'? Wat als je vader bent en je wilt een kweekje houden, kan je dan opgepakt worden omdat je kweekt in de buurt van je kinderen?
          Ik raad het je sterk aan om dat op een plaats te doen waar je kinderen NIET/NOOIT komen en er alles aan doet opdat ze het niet te weten zouden komen, ze hebben het recht van niet in de buurt te komen van zo'n kweek. Jij moet je verantwoordelijkheid nemen, daar volg je me zeker in.

          En als je oogst heb je toch sowieso meer dan 3 gram?
          Ga dat misschien zelf eens gaan uitleggen aan de wetgever, hij wil het misschien van jou geloven...

          Wat voor een amateuristische regeling is dit?
          Blij dat je dat nog eens vriendelijk voor ons herhaalt

          Greetzzz

          Jona

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Kijken View Post
            Wat voor een amateuristische regeling is dit?

            prachtig geformuleerd gewoon

            grtz

            Comment


              #96
              Wat voor een amateuristische regeling is dit?
              Ja, en jij betaalt die amateurs trouwens

              Comment


                #97
                Weggegooid geld

                Comment


                  #98
                  da zijn belastingen meestal al

                  grtz

                  Comment


                    #99
                    ja zeker in belgie onze primier heeft den domste kop ooit

                    Comment


                      Ik vrees dat mijn antidemocratische stemming niet zal veranderen als ik al deze posts hier lees. Genoeg om te dromen dat al die zogenaamde mensen die flik zijn of flik willen worden met een koord rond hun hals zouden hangen naast hun geliefde ministers van wanorde, huichelarij, opgeblazenheid, criminelen die zich door hun rang hebben kunnen witwassen.

                      Wie kan dat nu in zijn hart bevinden om nog voor zo'n regering te werken? Want ja, had het maar rond cannabis gedraaid maar de regering is een blunder op zichzelf op alle vlakken van de maatschappij.

                      Wie wil er dus nog werken voor dergelijke regering? Wel, dat zijn flikken die flik willen blijven en ook nog de sadistische onbekwaamden die flik willen worden. De besten van al dat zijn die waarover men niet eens mag kwaadspreken want we leven toch in een democratie niet?

                      Dat alle cannabis gebruikers, voorstanders, kwekers, dealers es samen spannen zodat de straten overal es ondersteboven gekeerd worden. Dan gaan de cannabistegestanders es zien wat het verschil is tussen echte overlast en hun eigen ridicule onverdraagbare en uitdagende vervolgingen op cannabisgebruikers die zogenaamd chaos stichten.

                      Comment


                        Re: Belgische cannabiswetgeving

                        ze gaan blijven erover zeveren tot in de einde der tijden. Wie(t) ga dat nu nog tegen houden,ze(wetsstraat) weet dat ze het moeten legalizeren en dat ook de beste oplossing zou zijn. Maarja ken je belgie? khoop voor ons allemaal dat er rap verandering in komt amen


                        grtz and keep on smoking

                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          Oorspronkelijk geplaatst door sirhc View Post
                          ja zeker in belgie onze primier heeft den domste kop ooit
                          haha, volledig mee eens, we hebben veel politiekers met ne kluchtige kop, maar de zijnen toch et meest
                          Greetzz

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            illegaal ga het wel nog een eindje blijven. de visjes van de wetsstraat kunnen hun eigen problemen ni aan. Ze zouden beter een weekendje joints roken int parlement. dan zouden we mss verdr staan haha

                            grtz eeeeeeeeee

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              Oorspronkelijk geplaatst door 530d View Post
                              wacht tot je dit hoort. vandaag dacht ik ff uitstapje te maken naar alien. heb me daar rond 4u een tentje gekocht met alles erop en eraan, koolstoffilter, afzuiging, klimaatregelaar, 7potten, 7zaden, 2zakken cultuurgrond, lampenhouder + spiegelkap, vsa, lichtmicroscoop en 2 flesjes meststof. ik zo fier als een gieter naar huis. onderweg controle van de douane . ik werd er als een echte crimineel in de boeien geslagen en heb 1st 2.5u buiten in de koude staan te verkleumen. douane heeft procureur of iets dergelijk opgebeld en die heeft beslist om me te arresteren tot het onderzoek is afgerond. M.A.W. ik in de cel van gent opgesloten tot er een huiszoeking was gebeurd. tegen half 11 mocht ik beschikken de zeikers. natuurlijk alles in beslag genomen en thuis ook alles weg, bladjes filters weed enz... echt schandalig vind ik dat, ik had precies iemand kapot gemaakt ofzo. tijdens huiszoeking heeft mn vader aan belgische politie gevraagd wat je nou eigenlijk mag bezitten, antwoord was absoluut niks, zelfs niet 0.1gr.(in belgie)
                              ik hoop dat ik hier niet veel meer van ga horen maar zal nog wel boete ofzo krijgen verw8 ik. wel zonde van mn geld maar ja. niets aan te doen zeker?
                              ps: zitten hier advocaten op't forum? deze ga ik mss nodig hebben.
                              grtzz

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                530d! Fijn je weer eens terug op JDforum te zien, is weer een tijd geleden! Ik heb je verhaal al meerdere malen aan mensen verteld gewoonweg omdat het te belachelijk voor woorden is. Heel fijn om het vervolg te horen en zeker dat het enigszinds positief is aangezien je een minnelijke schikking gekregen hebt!
                                Het ga je goed man, hou ons op de hoogte van dit apenverhaal!

                                Greetzzz

                                Jona

                                Comment

                                Bezig...
                                X