Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Belgische cannabiswetgeving

    voorlopig is het zo

    http://www.trektuwplant.be/csc/spip.php?article1

    Comment


      Re: Belgische cannabiswetgeving

      Gisteren voor de eerste keer gepakt geweest met openbaar blowen.
      Had 2 gram wiet op zak, een wat vergeperste ice hasj (geen idee hoeveel).

      Zal hier laten weten of er gevolgen zijn gekomen of niet...
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        Re: Belgische cannabiswetgeving

        heb je er afstand van moeten doen???
        Proces-verbaal opgestelt geweest?????
        Was het voor een schoolpoort????
        Zoniet dan zal je ook niets van horen.

        Comment


          Re: Belgische cannabiswetgeving

          Jup, ze hebben alles los in hun zak gestoken.
          Neen.
          Neen, wel op een publieke plek, maar in principe hoeven daar geen minderjarigen te komen, in praktijk is het wat anders. Was ook om 1 uur s' nachts...
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            Re: Belgische cannabiswetgeving

            ja dat zullen ze zelf oproken , ik zou het alleen afgeven als ik een pv mag hebben. mij nemen ze niks af alleen als het zwart op wit staat , dan hebben ze er zelf zeker niets aan

            Comment


              Re: Belgische cannabiswetgeving

              Daar moet altijd een pv voor opgesteld worden normaal gezien. Als dat niet gebeurd is zoveel te beter eigenlijk, kan er ook geen gevolg aan gegeven worden.

              Comment


                Re: Belgische cannabiswetgeving

                die flikken zullen inderdaad eens goed lachen denk ik, en daar modest voor bedanken

                Heb al persoonlijk eens op de bureau moeten zijn, en was vergeten om een grammeke goeie reukende kruid uit mijne rugzak te halen, en geloof mij, die flikken hadden het ook geroken.
                Ik met rooie kaken, maar op een stiekeme glimlach van de agent heb ik niets anders gehad.
                En het was ook niet op het 1ste verdiep dat ik toen zat.

                Een maat eens gecontroleerd geweest met een zakje van 3g. Maar diene flik zei dat hij onze moeder niet is.

                maar bij flikken altijd beleefd blijven en lachen, schijnheilig of niet :d

                Comment


                  Re: Belgische cannabiswetgeving

                  - idd beleefd blijven en je raakt ver

                  Comment


                    Re: Belgische cannabiswetgeving

                    Eigenlijk zou je heel blij moeten zijn als er geen pv opgemaakt word,dan hoor je er ook niks meer over.
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                    Comment


                      Re: Belgische cannabiswetgeving

                      Nou hier zijn ze wel anders hoor.. Hier gelijk bekeuring en gezijk. Nederland he. Kan me totaal niet vinden in jullie opvattingen. Hier krijg ik gelijk een boete voor de stomste dingen. Blijf trouwens altijd netjes, helpt soms, soms niet.

                      Comment


                        Re: Belgische cannabiswetgeving

                        Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
                        Nou hier zijn ze wel anders hoor.. Hier gelijk bekeuring en gezijk. Nederland he. Kan me totaal niet vinden in jullie opvattingen. Hier krijg ik gelijk een boete voor de stomste dingen. Blijf trouwens altijd netjes, helpt soms, soms niet.
                        - 1 oplossing weedfan ,verhuizen

                        Comment


                          Re: Belgische cannabiswetgeving

                          hallo, ik kom net terug van de rechtbank. ik moest voorkomen voor het kweken van 1 cannabisplant. de strafeisers vragen voor 6 maand gevangenis straf en een geldboete!!!. er zijn geen bewijzen van verkoop (omdat ik ook niet verkoop...),
                          en de politie had geen bevelschrift of toestemming om in mijn huis te zijn maar het was zogezegd een misdaad op heterdaad waardoor dit mag....
                          ik vind het vreemd dat hier in belgie mensen die moeten voorkomen voor handel van speed(zoals de beklaagde voor mij) minder zware straffen opgelegd worden dan iemand die een plant in ze tuin heeft.....
                          dus mensen die in belgie wonen: opgepast ook voor 1 plant kan je blijkbaar zwaar bestraft worden...
                          grtz wullox
                          1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                          Comment


                            Re: Belgische cannabiswetgeving

                            En wat waren de omstandigheden? Heb je er afstand van gedaan? Binnenkweek of buiten? Lijkt mij vreemd aangezien 1 plant gedoogd wordt. Die van trekt uw plant komen er mee weg... Hoe betrappen ze u trouwens op heterdaad in uw eigen huis met 1 plant?

                            Comment


                              Re: Belgische cannabiswetgeving

                              Ben ook wel benieuwd of dit binnen of buiten was?
                              - Fast Bud
                              - Royal Dwarf Auto
                              - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                              Comment


                                Re: Belgische cannabiswetgeving

                                Oorspronkelijk geplaatst door Bossman View Post
                                Ben ook wel benieuwd of dit binnen of buiten was?
                                buiten in een zelfgefabrikeerde sere. moet er wel bij zeggen dat het een giant was =) 2m op 2m op 2 m. hihi
                                ik heb eerst hun proberen tegen te houden maar na enkele dreigingen over oppakken en handboeien heb ik me er dan maar bij neergelegd want ze gingen haar zowiezo meenemen.

                                ik begrijp het ook niet hoe een misdaad op heterdaad in mijn eigen tuin kan zijn... maar toen mijn advocaat dit zei kwam de rechtster nogal boos en moest nieks meer weten, allemaal excuses zei ze...
                                grtz
                                1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                                Comment

                                Bezig...
                                X