Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

648w led grow - BLOEI - Leds see....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

    Ola

    cool Stafford, k zal dit weekend wel ff foto update doen t begint er allemaal een beetje op te lijken. tis alleen ff wennen deze kweekstijl.. Door de daguren draaien bevalt ondanks het weer alsnog prima

    gisteren toch nog ff 2 stekkies erbijgezet ivm redelijk veel mannen en lege hoek , nu maar hopen dat alles ongeveer even hoog wordt, er zit (nu nog) flink hoogteverschil tussen de cheeseberry's. De kleinere hiervan maken de laatste dagen een groeispurt dus ook dit lijkt goed te komen..

    @Sjaak Skuff

    ik ben benieuwd wat het gaat worden met dat led licht, ik ga deze zeker volgen. Heb je de problemen met je irri al opgelost?

    Jazeker het irri systeem was in het begin wat lastig, ook hierin ben ik onervaren. toch was de Blumat nog wel redelijk eenvoudig bij te stellen.

    Er is geen drup meer onder de potten uitgekomen. Moet wel bekennen dak er een dikke week over heb gedaan alles een beetje onder de knie te krijgen. vandaar misschien ok het hoogteverschil tussen de berrys.

    vermoed dat ze nog wel ff doorgroeien, want ze zitten momenteel 12 dagen op 12 12.

    greetz knock

    Comment


      #32
      Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....




      dag 14 op 12 12







      greetz

      Comment


        #33
        Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

        ola!

        ff een update van deze ronde.. 3 weken 12 12

        het was een hectische week met die hitte, tuurlijk tis led maar rond 30 graden celsius binnen sommige dagen.

        ook flink met planthoogte geconfronteerd. het wordt iets groter dan verwacht.

        hier een paar plaatjes met lamp aan en met lamp uit. de lamp aan foto is na het knakken van de hoogvliegers (Black Widow..)










        tis net alsof ik voor de eerste keer kweek, echt heel anders dan met HPS, iig ff wennen

        ennuh Markster, die BW van jou is evil LOL

        greetz, knockie
        Last edited by knockie; 11 July 2010, 14:18. Reden: stoned als een aap

        Comment


          #34
          Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

          Mooi bosje groen en paars. Ze zien d'r goed uit. De bloei ervan wil ik wel eens goed bekijken.

          Comment


            #35
            Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

            staan er mooi bij !

            grtz hash
            Geniet nooit met mate !

            Comment


              #36
              Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

              chEErs Angelic2010 en Hasharin

              De eerste 4 weken 12 12 zitten erop en ik heb toch maar 36 uur de lampen uitgelaten nadat ik de onderkant nog een keer heb gedieft. Vind ze namelijk wel groot genoeg zo De stekjes zijn die dag lekker in het zonnetje geweest en op tijd verduisterd.

              Zodra er paars en groen op 1 foto te zien zijn dan komt dat door de flitser op mn camera.

              Gisteren 1 keer iets bijgevoed met 1 ml bac bloei per liter en dit ongeveer 1 keer per 5 dagen totdat ik in week 6 of 7 de green sensation erbijpak.

              De Biogreen Calgel geef ik vanaf volgende week ook 1 keer per week mee en dan 1/10 van de aanbevolen dosering ofzo.

              maar goed, hier een paar foto's van hoe ze er nu bijstaan..





              greetz, knockie

              Comment


                #37
                Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                heel mooi een bos vol hehehe,en ze beginnen te komen de knoppen.
                Gzz

                Comment


                  #38
                  Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                  juh zeg dat wel PietWeed, nu maar hopen dat het goed doorzet..

                  ben eigenlijk spaansbenauwd mbt het toedienen van voeding.

                  nog tips?

                  greetz knock

                  Comment


                    #39
                    Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                    he knocki
                    Zelf kijk ik eerst naar mijn planten en daar naar beslis ik of ze wat aan voeding moeten en hoeveel.Maar iedereen doet het toch opzijn eigen methode.
                    Gzz

                    Comment


                      #40
                      Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                      das idd de manier, alleen vind ik ze ietswat achterlopen.

                      of is het nou nooit dik genoeg?

                      stel je voor dat het dikker had gekund..

                      lolz

                      greetz, knock

                      Last edited by knockie; 19 July 2010, 10:58. Reden: chEErio

                      Comment


                        #41
                        Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                        Ik wil je niet ontmoedigen maar het spectrum klopt niet...

                        Comment


                          #42
                          Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                          hoe kun je dat nou zien op een foto? misschien is mn camera wel kaduuk

                          leg uit ennuh echt ontmoedigend vin in het niet hoor..


                          greetz

                          Comment


                            #43
                            Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                            Suc6 met je led project, ik wil proberen om voledig onder led te kweeken.

                            Huiswerk aan het doen voor spectrum uitbreiding.

                            Grtz

                            Comment


                              #44
                              Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                              Hoi allemaal

                              sorry voor de late reactie, huiswerk bleeeehhhhhh was afgelopen week erg druk maar hier weer een update van deze ronde..

                              de plantjes staan op de foto's ongeveer 6 weken op 12/12







                              voeding - bij de 2 Sannies buffertabs die al de gehele bloei in de potten zaten vorige week per pot 1 tab erbij gedaan. Hiernaast geef ik continu een kwart dosering Plagron green sensation en 1/20 Biogreen calgel mee.

                              heb ze helaas weer flink moeten martelen hehehe

                              greetz knockie
                              Last edited by knockie; 3 August 2010, 09:32.

                              Comment


                                #45
                                Re: 648w led grow - BLOEI - Leds see....

                                Oorspronkelijk geplaatst door knockie View Post
                                hoe kun je dat nou zien op een foto? misschien is mn camera wel kaduuk
                                leg uit ennuh echt ontmoedigend vin in het niet hoor..
                                greetz


                                @Knockie
                                Als je het beschouwd heb dat ik naar je aan het roepen was, mijn excuses.
                                Maar de beelden kwamen me pijnlijk rood over, vandaar de opmerking gezien vanuit mijn ervaring.
                                In het vervolg zal ik me van commentaar onthouden, maar 1200 watt led vind ik persoonlijk nogal "ruig".
                                En hoe het wel moet zal je toch uit eigen ondervinding moeten krijgen.

                                * Mijn vergissing
                                1200 watt

                                moet dus zijn
                                Secret Jardin DR150
                                300watt unit + 348 watt unit
                                Last edited by Prestin; 3 August 2010, 12:28.

                                Comment

                                Bezig...
                                X