Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang het nog duurt voordat mijn zaadjes boven de aarde gaan groeien.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe lang het nog duurt voordat mijn zaadjes boven de aarde gaan groeien.

    Korting op 420shop
    Hallo

    ik heb dinsdag de 15de mijn afghani skunk zaadjes gekocht bij Dutch headshop ik hep ze op natte wattenschijfjes gelegt en een bord eroverheen 3 zijn al ontkiemt voor 2 millimeter maar ik hep 1 de 21ste al gepot en de andere de 22ste, dit is mijn eerste keer dus ik weet niet of het normaal is dat het zo lang duurt. en ik heb mijn zaadjes nu in een propogator 43 maar ik weet niet hoe ik de temperatuur er tussen de 20 en de 25 graden kan houden.

    als iemand kan zeggen hoe dat moet dan zou dat mooi zijn

    alvast bedankt!!

    #2
    Re: Hoe lang het nog duurt voordat mijn zaadjes boven de aarde gaan groeien

    schuifje open zetten als het te warm is
    als het te koud is zorg je voor 'n warmere omgeving

    niet zo moeilijk dacht ik

    grtz angel777
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Hoe lang het nog duurt voordat mijn zaadjes boven de aarde gaan groeien

      maar hoelang moet dat gaan duren dan? en ik ben niet overdags thuis maar op school.

      Comment


        #4
        Re: Hoe lang het nog duurt voordat mijn zaadjes boven de aarde gaan groeien

        ik heb mijn zaadjes afgelopen zondag in turfpotjes gedaan.. en vandaag kwamen 9 van de 10 voor het eerst boven de grond

        dus denk dat je nog ff geduld moet hebben... ze komen denk ik morgen of overmorgen wel na boven.

        en de temperatuur.. mischien warmtekabel.. ik zelf doet het gewoon zonder warmtekabels of zoiets.. tis in mijn woning nu zelfs 24 graden.. en waar de plantjes staan 22 dus opzich lijkt het me geen probleem de boel op temperatuur te krijgen in deze periode van het jaar



        succes!

        Comment


          #5
          Re: Hoe lang het nog duurt voordat mijn zaadjes boven de aarde gaan groeien

          ik doe het nog niet zo pro, maar het is nu nog hobby kweken om te leren voor later.

          bedankt!

          Comment


            #6
            Re: Hoe lang het nog duurt voordat mijn zaadjes boven de aarde gaan groeien

            hier een paar foto's
            Attached Files

            Comment

            Bezig...
            X