Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jamaica in Nijmegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jamaica in Nijmegen

    Korting op 420shop
    Coffeeshop Jamaica is inmiddels heropend!
    Vanwege de veranderingen die de shop mee heeft gemaakt zowel als shop zijnde als qua organisatie heb ik besloten de openingspost aan te passen uit respect voor wat ze gedaan hebben
    met de onderneming en de qualiteit die ze leveren.
    De shop heeft een fris en modern uiterlijk gekregen met een met glas afgeschermde bar. .

    De producten die ze hebben zijn zeer divers en er staan zeer lekkere soortjes op de menukaart.
    waaronder: (dit is even uit mijn blote hoofd, ik heb lang niet alles onthouden, excuses hiervoor, maar alvast een voorproefje)
    Cheese
    Super Silver Haze
    Amnesia
    MasterKush
    Jack Herer
    Bubblegum
    en vanaf heden in het assortiment Cheeseberry-Haze ( blueberry cheese, super silver haze g13) (dit is echt een killer-weedje)
    ik had er wel over gelezen, maar ben er nog nooit mee in aanraking geweest.
    Ze waren zo vriendelijk om mij alvast een proevertje mee te geven en....echt wow dit is ongetwijffeld een culinair hoogtepuntje voor de wiet-connoisseur.
    Die heerlijke intense Cheezesmaak met een heerlijk vleugje fuitzoet en een fantastische high ( ik verklaar, amnesia deed me net niet zoveel vandaag en 1 jointje hiervan en whooheee!!!)
    edit: 2e jointje geeft mij toch aan dat dit echt een killertje is, te sterk voor de beginnende blower, maar een mooie ervaring voor de ervaren blower.
    Ik zal meer informatie posten zodra ik betere bezit (JA, ze hebben ook Hasj, dit volgt )
    Last edited by KushMasta TMHM; 27 February 2011, 03:50. Reden: wegens ander management/eigenaarschap schone lei
    it's his line so only God knows
    Grtz Kush

    #2
    Re: Jamaica in Nijmegen

    Zaden ogen onrijp zo op de foto maar wie weet gewoon kijken of dat kiemt. Is waarschijnlijk knetter vers zaad dus zal zonder koele rustperiode moeilijk kiemen. Best jeg je ze voor een maand of twee in de groentelaa van je ijskast alvorens je ze probeert te kiemen.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Jamaica in Nijmegen

      ah, thnx voor de tip monty, er zitten er een paar tussen die er aardig uit zien ( van de +- 30 st, 7 die er goed uitzien) de rest is zo groen als de pest en hun kontjes zien er niet goed uit.
      zal er zowiezo een verslagje van maken , altijd leuk als het iets word, was het tenminste het geld waard want lekker roken deed het niet
      it's his line so only God knows
      Grtz Kush

      Comment


        #4
        Re: Jamaica in Nijmegen

        jamaica in nijmegen is voorlopig gesloten. Er hangt een briefje op de deur alleen niet kunnen lezen zover. Er zijn geruchten maar daar zal ik me niet over uitlaten
        it's his line so only God knows
        Grtz Kush

        Comment


          #5
          Re: Jamaica in Nijmegen

          Ik had deze thread nog nooit gezien. Ik ben nog nooit bij de Jamaica geweest, weet hem zelfs niet te zitten. Tegenwoordig ga ik meestal naar de Jet Set, anders de Dreadlock, soms nog de Lucky Luke en af en toe De Wedren
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: Jamaica in Nijmegen

            Naar wat ik gehoord heb zal hij wel weer opengaan dus gelukkig bestaat er nog de kans om hun assortiment uit te proberen.
            Normaal gesproken heb ik zo mijn vaste shops, maar de kwaliteit wisselt toch behoorlijk hard, dat ik nu even geen vaste shop heb kunnen aanhouden.
            Maar wel weer wat verschillende soortjes getest, altijd lekker natuurlijk
            it's his line so only God knows
            Grtz Kush

            Comment


              #7
              Re: Jamaica in Nijmegen

              Mocht je toevallig weer zien dat hij weer open is, dan meldt het maar even. Dan zal ik hem zeker een bezoekje brengen

              Ik ging voorheen altijd naar de lucky luke. Daar kreeg je altijd wel een goed volle zak mee, alleen had ik een tijd geleden 2 maal achter elkaar niet echt wiet van goede kwaliteit.. Volgens mij was die te kort gedroogd. Ben toch altijd een stukje doorgelopen naar de Jet Set, die zit in het vlaamsegas. Tegenwoordig is dat 9 van de 10 x standaard 'een twintigje Santa Maria'. En zo af en toe neem ik nog wel eens een voorgedraaide extra daar. De gewone hasj kost 3€, de gewone wiet kost €3, de Jack Herrer kost nog steeds €3,50 en de Super Silverhaze is van €5 naar €4 gegaan. Meestal neem ik een Jack of een SSH (Dit zijn trouwens machinaal voorgedraaide joints, verpakt verpakking).

              De Jack Herrer is zeker een aanrader. Ook de SSH vallen niet tegen. De 'gewone' wiet zou ik niet nemen, voor die 0,50€ extra zou ik zeker voor de Jack gaan.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Jamaica in Nijmegen

                Coffeeshop Jamaica is weer OPEN!!! of heeft zijn deuren weer geopend, ieders wil.
                Ik ben er nog niet naar binnen geweest, gezien ik net inkopen had gedaan, maar snel eens binnenhoppen
                it's his line so only God knows
                Grtz Kush

                Comment


                  #9
                  Re: Jamaica in Nijmegen

                  Aha. Als ik er langskom zal ik wel even snel een keer binnen hoppen
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: Jamaica in Nijmegen

                    zelf ook even binnegehopt inmiddels.
                    Het is een mooie shop geworden. meer luxe, modern, en ruimte.
                    Het assortiment heeft ook een herziening gekregen, met een aantal haze soortjes dus het ziet er mooi uit (geheugen laat me even in de steek betreft de soortjes, komt door de Amnesia )


                    Startpost aangepast wegens het niet van toepassing zijn (ander management wellicht andere eigenaar vandaar een schone lei
                    Last edited by KushMasta TMHM; 27 February 2011, 03:24.
                    it's his line so only God knows
                    Grtz Kush

                    Comment


                      #11
                      Re: Jamaica in Nijmegen

                      Ik ben hier eindelijk ook eens binnen gewandeld een paar weken terug, een hele mooi zaak.
                      Met vriendelijk bediening, mooi overzichtelijk scherm waar je het menu vanaf kan lezen.

                      Met een flinke zak white widow weer vertrokken, die zeker de moeite waard was.
                      Van de prijzen weet ik nog dat ze amper verschillen met de dreadlock en de jetset.
                      recht is recht. krom is krom.

                      Comment


                        #12
                        Re: Jamaica in Nijmegen

                        Goede shop wel.Amnesia kei goede kwaliteit.
                        nie duur ook.
                        8 euro.hele mooie prijs.
                        S5 11 euro ook goed.

                        Comment


                          #13
                          Re: Jamaica in Nijmegen

                          Na jarenlang vaste klant geweest te zin vanwege goede kwaliteit
                          is me de laatste weken duidelijk geworden dat de jamaica in zijn huidige vorm en kwaliteit
                          met recht de SLECHTSE SJOP van Nijmegen genoemd kan worden.

                          Ze verkopen er diverse soorten waaronder haze-mix.
                          -deze mix bestaat uit mannelijke planten versneden en behandeld met een of ander goedje wat
                          een nogal kaneelachtige geur heeft, ook zit het vol met zaadjes, plastic, haar en andere ondefineerbare rommel
                          wat niet thuis te brengen is om blijkbaar maar iets in het zakje te kunnen doen, maar wiet is het zeker NIET.

                          Ook is de sfeer hard veranderd, en blijkbaar heeft de kale 20er achter de bar tegenwoordig hard geld nodig als je als sjop zijnde degelijke rotzooi verkoopt.

                          Ook de baas met de bril is tegenwoordig blijkbaar van het snelle geld over de rug van de klanten.
                          en dat had ik in eerste instantie niet achter deze sjop gezocht
                          OOk de door mij aangeschafte amnesie-haze is behandeld met diverse chemicalien en bevat zaadjes.

                          De kwaliteit is dermate slecht en zo duidelijk bedoeld om mensen te neppen dat ik serieus overweeg
                          om hier dan ook melding van bij de autoriteiten te maken zodat er tegen dergelijk gedrag opgetreden kan worden.

                          Moedwillig je klanten versneden rommel verkopen en hiermee de gezondheid op het spel zetten voor maximale winstopbrengst
                          is wat mij betrefd NOT DONE en ik gun deze sjop met een dergelijke manier van handelen dan ook een snel einde (falliet of gesloten!!)

                          Doe er je voordeel mee en weet wat je rookt als je hier wiet koopt,
                          het zal in ieder geval vaak geen wiet zijn en de gevolgen qua gezondheid zal ook niet gezond zijn

                          Groeten uit Limburg

                          Comment


                            #14
                            Re: Jamaica in Nijmegen

                            Mmmm... ik snap wat je bedoeld.
                            Maar ik denk dat het voor een groot deel ook de schuld is van het kutachterdeurbeleid en de opgevoerde 'hennepoorlog'.
                            Dus als je aangifte gaat doen kunnen kwaadwillige politici of 'wetsdienaars' daar ook nog op kankeren: 'zie je wel dat die coffeeshops rommel verkopen?!! Weg ermee!!'

                            Comment


                              #15
                              Re: Jamaica in Nijmegen

                              Beste Orgasmatron

                              Het is dat ook wat me nog tegenhoud idd,
                              Maar ik moet ook eerlijk bekennen, dat een dergelijke opstelling van een shop-eigenaar
                              ook de hele branche ondermijnt,
                              hij verkoopt nu eenmaal rommel dus automatisch zet hij daarmee zijn
                              goede collega,s ook in een kwaad daglicht dus vanuit die kant bezien zou het juist toegejuigd moeten
                              worden door de eerlijke verkopers om zo te handelen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X