Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gele bladeren die naar links of naar rechts omkrullen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gele bladeren die naar links of naar rechts omkrullen

    Korting op 420shop
    hee allemaal, ik heb een powerplant buiten in een pot staan. Ik geef hem 2x inde week voeding en verder hou ik de grond vochtig. Hij is nog in de groeifase en is ongeveer 1 meter 20 hoog met 5 of 6 grote toppen en een paar kleinere. Tot een paar weken geleden ging alles goed en hij groeide mooi, maar nu worden sommige bladeren geel en krullen naar links of rechts om. Weet iemand wat er aan de hand is, ik dacht aan magnesium tekort maar dat weet ik niet zeker.

    #2
    Re: gele bladeren die naar links of naar rechts omkrullen

    hoi

    ik denk te veel voeding - gewoon tijdje geen voeding geven, nu de bloei er toch inkomt groeit ie er wel overheen.

    succes

    greetz knock

    Comment


      #3
      Re: gele bladeren die naar links of naar rechts omkrullen

      ok thanks, maar moet ik in de bloeifase dan wel bloeivoeding geven, en zoja hoeveel?

      Comment


        #4
        Re: gele bladeren die naar links of naar rechts omkrullen

        De bloei is begonnen, tijd voor bloeivoeding.. Je zou een foto moeten maken. Het krullen van blad lijkt op teveel voeding.. Alhoewel geel worden tekort kan zijn. Zou het effe moeten zien met total plantshot

        Maar ja een grote plant zal altijd wel enkele gele bladeren hebben, zeker in potten. Zolang je plant mooi groen is geen probleem. Zou toch effe stoppen met voeding, tis slecht weer...

        Comment

        Bezig...
        X