Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alle coffeeshops in Groningen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    als je dan toch in grunn bent kun je beter ff doorrijden naar zuidlaren.. topshop,topkwaliteit,redelijke prijzen en fatsoenlijk personeel..

    groet, Theo

    Comment


      #17
      Re: Alle coffeeshops in Groningen

      Ik ga binnenkort naar Groningen, welke shop adviseren jullie me?

      Comment


        #18
        Re: Alle coffeeshops in Groningen

        Persoonlijk vind ik de metamorphose de gezelligste shop, de wiet is bijna altijd van de betere kwaliteit.
        De hoeveelheid van de zakjes verschilt maar is vaak aan de krappe kant, de gram prijs is bijna altijd hetzelfde.
        De hasj zijn veel soorten van en het personeel kan je goed adviseren, de meta is benoemd tot ''beste shop van 2012'' in groningen.

        De reyjavik vind ik ook een goede shop, andere sfeer maar ook vriendelijk.
        De zakjes wiet zijn over het algemeen beter gevuld dan bij de meta, de gram prijs ligt dan ook lager.
        Het aantal soorten is wel beperkt.

        gr, 050
        ps Glory is gesloten doordat de vergunning niet werd verlengd. In de krant stond ivm vuurwapen bezit vd eigenaar

        Comment


          #19
          Re: Alle coffeeshops in Groningen

          Oke bedankt voor de info

          Comment


            #20
            Re: Alle coffeeshops in Groningen

            Even een vraagje, weet iemand ongeveer de openingstijden van de verschillende shops in Groningen? (vond beetje onzin om nieuw topic hiervoor aan te maken, dus daarom maar in het algemene topic)

            Comment


              #21
              Re: Alle coffeeshops in Groningen

              Weet iemand het bovenstaande? Oasis is 13.00-19.00 in ieder geval.

              Comment


                #22
                Re: Alle coffeeshops in Groningen

                de vliegende hollander van 10-22
                dees is iets van 14-2 ofzo
                upperten is van redelijk vroeg 11/ 12 tot2 a 3 uur snachts wel los
                de clown is van 9 tot 21 of van 9 tot 22 volgens mij
                oasis is op zondag trouwens gesloten!
                en je hebt nu ook de retro, schuin tegenover de simplon boterdiep. ook iets van 10-22 denk ik.
                Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                Schoffie's Geschoffel 2014

                Comment


                  #23
                  Re: Alle coffeeshops in Groningen

                  Alle shops zijn in Groningen zijn barslecht kwa wiet. Nooit constant. Ondanks ik in Groningen woon rij ik vaak naar drachten. Daar heb je tenminste een fatsoenlijk menu en altijd wel een zoet wietje. In groningen is het vaak altijd weer anders en vaak weer telleurstelling als ik thuis kom. De oasis kom ik nooit, maar schijnt wel oke te zijn. Meta vind ik ook een prettige tegnt. Al ben ik van mening dat er weinig mensen in groningen wonen die ECHT een kwaliteits wietje hebben gerookt die goed gespoeld en gecured is.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Retroooo? serieus wist ik niet eens?


                  Een nieuwe coffeeshop?
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    #24
                    Re: Alle coffeeshops in Groningen

                    retro, vlakbij simplon. wel aardige haze soortjes. mooite volle toppen van de caramela x haze van de week

                    k studeer in Leeuwarden . haal liever daar mijn wiet dan in groningen, aangezien de kwaiteit nergens top is in grunn.
                    kwaliteit is in leeuwarden vergeleken met groningen en drachten beter, en priijs is lager/

                    retro zt er nu net een maand denk ik
                    bah, ik baal ervan dat ik straks weer naar de shop moet. aangezien de plantjes nog lang niet klaar zijn.
                    kan je je weer lekker scheel betalen.
                    Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                    Schoffie's Geschoffel 2014

                    Comment


                      #25
                      Re: Alle coffeeshops in Groningen

                      Retro joh, wist ik helemaal niet eens. Ga daar maar eens kijken. Leeuwarden heeft idd topwiet al helemaal vergeleken bij Groningen
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment


                        #26
                        Re: Alle coffeeshops in Groningen

                        @Schoffie, mijn dank
                        Kwaliteit wisselt nog wel eens inderdaad, de prijzen die sommige shops durven te vragen staat niet echt evenredig met de kwaliteit ook.
                        Leeuwarden valt me de helft van de keren tegen, de helft mee, maar ben lang niet overal geweest.

                        Comment


                          #27
                          Re: Alle coffeeshops in Groningen

                          Retro vindt ik wel een top shop, vaak wel volle zakjes (Heb het nooit nagewegen moet ik maar eens gaan doen.) En vaak soortjes die bijv. De clown en meta niet hebben. Plus ze hebben een pinautomaat. Het jammere is dat het er niet echt gezellig is om te zitten. Een kale ruimte met hoge tafels en krukken.

                          Comment


                            #28
                            Re: Alle coffeeshops in Groningen

                            Welkom thomas! Idd dat je bij de retro kan pinnen is wel een uitkomst idd. Ik vind de rookruimte in de retro juist wel leuk. Vooral dat ze als verlichting hamerslag reflectors met n peertje eronder hebben. Vond ik wel leuk gevonden.
                            Voor de geinteresseerden, bij de vlieg kan ook gepind worden.
                            Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                            Schoffie's Geschoffel 2014

                            Comment


                              #29
                              Re: Alle coffeeshops in Groningen

                              Oorspronkelijk geplaatst door kroket View Post
                              Medley:
                              Op zich redelijk mooie zakjes, maar voor de sfeer kun je beter naar een begrafenis.
                              Haha, inderdaad :p geen zitgelegenheid oid. en ook erg beperkt aanbod (enkel powerplant de laatste tijd), maar prijs/kwaliteit is prima.

                              Comment


                                #30
                                Re: Alle coffeeshops in Groningen

                                Medley: die hebben volgens mij al 2 jaar alleen maar pp.
                                Laatste keer dat ik er kwam ben ik lachend weer weggegaan nadat die jongen me zn 'beste' zakjes liet zien. Je kan er zitten, alleen dan moet je door de vent aan de balie doorgelaten worden. Nooit behoefte voor gevoeld daar.
                                Eerste kweek ooit, 3x autoblueberry

                                Schoffie's Geschoffel 2014

                                Comment

                                Bezig...
                                X