Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Kunstje Nijmegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    't Kunstje Nijmegen

    Korting op 420shop
    In de 2e walstraat in Nijmegen vlak bij het Vlaamsegas zit een 5-tal coffeeshops
    1 daarvan is coffeeshop 't Kunstje.
    Het is een kleine gezellige shop, met vriendelijk personeel. Ze hebben een bar en achterin bevinden zich een aantal pooltafels.

    Op de prijslijst staan een aantal lekkere wietjes en hasjies waaronder
    Haze (8,50), Witte de Wit (6,50), Jack herer en hasj Primera (7,50) en Casa. Hiernaast nog een aantal anderen, zal ze er snel bij noteren. Bij aankoop van 5 gram krijg je 2,50 korting.
    Heirdoor kom je met bv 5 gram Haze op een mooie 40 euro.
    Over de algemene kwaliteit heb ik alleen kunnen klagen in tijde dat het bij de andere shops ook niet echt veel soeps was dus dat zal ik zien als normaal.
    De kwaliteit van de producten op zich is over het algemeen zeer goed.
    De Haze is zeer sterk, ze zijn ook zo aardig om nog wel eens te waarschuwen als ze je niet goed kennen, dat het echt gevaarlijk is , geloof dat is hij meer dan vaak.
    Zeer cerebraal en sommigen die ik ken trekken em niet zo goed, heftig soortje, lekker kleverig.
    De Witte de Wit is ook zeer goed te roken, vergelijkbaar met een goede white widow, maar in mijn ogen toch sterker en voller.
    De hasjies zijn van zeer goede kwaliteit, geimporteerd en zeer lekker.

    Als je wat koopt word dit afgewogen, al hebben ze voor de liefhebbers van een mooie 5 gram altijd een mooi zakje klaarliggen.
    Ik klaag snel over hoeveelheden, maar dat kan ik van 't Kunstje niet zeggen
    hoeveelheden verdienen echt een dikke thumbs up, gezien het een mooie en goed gedroogde hoeveelheid is.

    De afgelopen periode viel vaker de kwaliteit wat tegen, maar dat was niet alleen hier.
    Veel buitenwiet kort gezegd.
    Maar met blijdschap lijkt het bij mijn vaste plekjes nu over dus kan weer met een opgelucht hart thuiskomen met een mooi zakje
    it's his line so only God knows
    Grtz Kush

    #2
    Re: 't Kunstje Nijmegen

    Ik heb er even overna zitten denken en volgens mij ben ik er ooit 1x geweest. Echter is dat al te lang geleden om daar mijn mening nu nog over te geven.

    Ik kom er niet omdat ik meestal dus naar de Jet Set ga. Wat ik zie liggen de prijzen wel iets hoger, zo heb je bij de Jet Set een mooie Santa Maria voor al 6€ per gram en bij de Lucky Luke al een Snow White voor €6 per gram. Echter valt er over dit verschil niet veel te klagen, ben eigelijk wel benieuwd naar die Witte de Wit. Misschien dat ik daarom toch een keertje langsga
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: 't Kunstje Nijmegen

        Naar hun eigen zeggen is de Hasj geimporteerd, zou via Marocco komen. Ik haal niet zo vaak Hasj bij de shop maar de kwalitiet was ik toen erg over te spreken al wisselt dit nog weleens wat.
        De primera herinner ik me als een donkere kleverige hasj, die snel zacht word. Ik gebruikte vrijwel nooit een aansteker om deze hasj te verwarmen
        it's his line so only God knows
        Grtz Kush

        Comment


          #5
          Re: 't Kunstje Nijmegen

          Zeer fijne shop. Goede lekkere koffie. Lekkere shiva 8/gram en primera xxxl 8?/gram. Gezellige en rustige bruine shop.

          Comment


            #6
            Re: 't Kunstje Nijmegen

            nu heb ik geen id, maar toen het kunstje nog in bottendaal lag (voor de mensen die dat uberhaubt weten) was het een goede zaak.
            vriendelijke mensen en de hasj was altijd goed te doen, ook kon je toendertijd buitenwiet kopen daar *purple* die niet eens verkeerd was voor die prijs.
            de koffie was altijd goed te pruimen en soms kreeg je een drankje op hun kosten.
            ben er al tig jaren (lees : hij zat in bottendaal) niet meer geweest...maar al is de kwaliteit nog maar half zo goed en de manier waarop je behandelt word....dan is deze shop zeker een aanrader

            Comment


              #7
              Re: 't Kunstje Nijmegen

              hele tent is verbouwd en ziet er prima uit. helaas is de Casa hash vervuild zoals de meeste hash tegenwoordig in nijmegen en kan het roken ervan je een fijne longontsteking opleveren.
              steek maar een stukje aan en kijk wat voor vettige zwarte roet er vanaf komt.

              jammer, als de kwaliteit niet meer voorop staat.

              Comment


                #8
                Re: 't Kunstje Nijmegen

                Vriendin van me is laatst in deze shop geweest, ze had er zeker geen slechte feedback over. 5 gram budda (of budha, idk) haze gehaald, echt een flinke aanrader!
                Keep blazin', keep blazin', keep blazin'!

                Comment

                Bezig...
                X