Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet als slaapmiddel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wiet als slaapmiddel

    Pff dat is kut Bella, hoe pak je dit nu aan?

    ik heb in het verleden ook slaapproblemen gehad.
    Had een ''afwijking(??)'' in me slaapritme, dan wordt ik badend in het zweet wakker. Dromen zijn dan heel erg realistisch zelf wanneer ik wakker ben dan gaat het nog door. soort hallicuneren dus..
    hier een linkje: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...pwandelen.html

    Maar het gekke is... als ik savonds iets hasj of wiet in een sjekkie stop, heb ik hier totaal geen last van. eerder had ik het zo'n 3 x per nacht, maar gelukkig neemt het nu af tot 1 keer per maand. En langzamerhand verdwijnt het.

    Ik hoop dat je gauw je rust weer kunt vinden Bella, ik weet hoe het is om overdag als een zombie van onrust/slapeloosheid rond te lopen.

    grtz
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #17
      Re: Wiet als slaapmiddel

      Hey Peter
      We hebben neit zo goede start gemaakt maar ben wel blij dat je reageer.
      Ik slaap dus niet en als ik in slaap val word ik inderdaad wakker badend in het zweet zo erg dat ik 3 verschillende dekbedden naast mn bed
      heb liggen en onder dekens om toch droog te blijven liggen want krijg mega koud.
      ook mijn dromen zijn ware nachtmerry's geworden waar ik vaak nog de hele dag in blijf hangen , ze lijken zo echt dat is ze soms niet meer kan filteren.
      Overdag voel ik me zo moe en zo leeg , nu heb ik afgelopen nacht een coma slaper op en dus wel kunnen slapen maar met dromen.
      Wat het nadeel is dat mijn nacht rust echt nodig heb voor mijn lichaam want ik heb in tussen migraine gekregen door dat ik zo weinig slaap en over vermoeid raak.
      Ik ga je link lezen bedank voor je reactie

      groetjes bella
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Wiet als slaapmiddel

        Maak deze thee.
        Op de wiet na zijn de kruide te krijgen bij vd Pigge Haarlem en Jacob Hooi Amsterdam.

        Melisse 50 gr.
        Valeriaan 50 gr.
        Passieflora 30 gr.
        Ijzerhard 50 gr.
        Kamille 20 gr.
        Zoethout 50 gr.
        Cannabis 10-30 gr. Naar behoefte (gruis of kleine kopjes)


        Succes, HJM



        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #19
          Re: Wiet als slaapmiddel

          Oke da ga ik proberen even alle kruiden bij elkaar gaan zoeken maar dat gaat wel lukken op de valeriaan na want dat mag ik niet hebben in combi met mijn medicatie

          Thanks HJM
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...
          X