Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spliff seeds blue berry

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spliff seeds blue berry

    Korting op 420shop
    Hallo allen samen......
    Hier zijn we weer met een nieuw verslagje.
    Dit verslag is een FILMVERSLAG.

    Dus weinig foto's (af en toe eens natuurlijk) maar voornamelijk gemaakte films.
    Niet zoals de andere SPLIFF SEEDS verslagen maar beelden die zijn omgezet naar 1 minuut.
    Ik film met een webcam (logitech C910) die ingesteld staat om gedurende de dagperiode te filmen van 19:15 tot 06:45 uur. Dus de gehele dagperiode.

    Daarna neem ik alle 7 films van de afgelopen week samen en plak ze aan elkaar.....verklein de boel wat samen zodat ik op ongeveer 1 minuut film uitkom.

    De zaden of planten die we te zien krijgen zijn BLUE BERRY van SPLIFF SEEDS uiteraard.
    Ik heb de andere bijna klaar dus weer tijd voor de nieuwe.
    Blue Berry.jpg

    Deze zijn reeds al 2 weken in de bloei fase maar om de boel spannend te houden heb ik vanaf het eerste begin al een filmpje gemaakt. Toen nog met de gewone foto's uiteraard. De eerste week van de bloeifase is uiteindelijk het filmen begonnen.

    Waar starten we mee:
    -ontkiemen op slecht 32 uur was alles uit, in sproudpads!!!
    -Daarna zijn ze geplant na enkele dagen in bekertjes.....
    -vanaf de bekertjes zijn ze verpot naar 4 liter potjes en meteen op een dimbare lumatek van 400 watt gezet. (ZONDER VENTILATOR)

    -vanaf dat ze na 8 a 9 dagen op 12 uur licht zijn gezet zijn ze ineens behoorlijk hard gegaan......
    -Uiteindelijk kwam er een ruimte vrij en zijn ze als laatste x 2 dagen geleden (week 2 van de bloeifase) omgezte naar 7 liter potten........

    Dit keer verkies ik de voedingslijn (deels) van CANNA (canna A en B)
    -de eerste dagen zijn ze voorzien van FISHMIX wat erg goed is voor de kleine dames.

    Verder hebben we een secret jardin met een 400 watter adjust awings erin...... en uiteraard de benodigde veiligheid wat zeker niet mag ontbreken en een afzuiger en 2 ventilatoren uiteraard.....

    Oordeel zelf zou ik zeggen...........
    greets kweker....




    tot volgende week.............

    PS: in het 3e filmpje is op dag 2 de camera omhoog gezet.............
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    #2
    Re: Spliff seeds blue berry

    Mooi Kweker, gaat lekker zo te zien.

    Grtz Trix
    sigpic
    Trixters kweekje

    Comment


      #3
      Re: Spliff seeds blue berry

      ziet er mooit uit wel zalig die filmpkes
      doe zo verder

      Comment


        #4
        Re: Spliff seeds blue berry

        Hehe , leuk man ! zijn mooi plantjes En GOAN !

        Grtz Hash
        Geniet nooit met mate !

        Comment


          #5
          Re: Spliff seeds blue berry

          En dan nog even een filmpje van de vorige week er bij zetten en we zijn weer compleet he..............

          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #6
            Re: Spliff seeds blue berry

            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #7
              Re: Spliff seeds blue berry

              Ziet er weer goed uit, altijd hetzelfde

              Kweker, je zei geen reclame te maken of via spliffseeds zaden hebt gekregen puur uit reclame oogpunt. Nu zie ik de url in beeld en merk iets anders op..

              Ik probeer zeker al anderhalve week een bestelling te plaatsen, MAAR de hele website ligt eruit...

              Probleem is het SEO/SEF verhaal van een website, maar dat mag geen excuus zijn om helemaal niets van je te laten horen.

              Ik had al twijfels over SS, ze zijn de laatste dagen alleen maar sterker geworden. Zo zag de website er ook uit, back to basic.

              Jij kunt daar niets aan doen, maar haal die url dan weg om alle tongen te sussen.

              Silas
              Veel gestelde vragen over het forum
              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL
              "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

              Comment


                #8
                Re: Spliff seeds blue berry

                Silas,
                ik wete niet wat je me nu allemaal verteld maar als ik het goed begrijp:
                1: heb je een probleem dat ik reclame maak??
                2: de site ligt er NIET uit hoor gewoon www.spliffseeds.nl daar kun je bestellen werkt toch iedere dag hier, gebruik bij voorkeur even de coupon code voor 10% korting, zo ben ik dan ook weer!!! pm me voor de code aub.
                3: Probleem is het SEO/SEF verhaal van een website, maar dat mag geen excuus zijn om helemaal niets van je te laten horen.???????????????????? geen idee waar dit over gaat?????????????
                4: Ik had al twijfels over SS, ze zijn de laatste dagen alleen maar sterker geworden. Zo zag de website er ook uit, back to basic.?????????????????? geen idee waar je het over hebt?? sorry..........
                5: welke url waar uit halen????????? om alle tongen te sussen?? zou niet weten wie er moet sussen???

                dus graag nader uitleg aub want ik snap er niets van???????????

                en trouwens als iemand commentaar heeft mogen ze dat gerust tegen mij zeggen.....
                Last edited by kweker; 24 January 2011, 22:14.
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #9
                  Re: Spliff seeds blue berry

                  Yoo kweker,

                  Filmpjes zijn vet man, is het een draadloze webcam waarmee je captured?
                  Kan je de volledige groei/bloei van je planten vastleggen.

                  Ben benieuwd naar je volgende film^^

                  Grtz..
                  Eens een paffer, altijd een paffer........

                  Comment


                    #10
                    Re: Spliff seeds blue berry

                    Oorspronkelijk geplaatst door Paffy View Post
                    Yoo kweker,

                    Filmpjes zijn vet man, is het een draadloze webcam waarmee je captured?
                    Kan je de volledige groei/bloei van je planten vastleggen.

                    Ben benieuwd naar je volgende film^^

                    Grtz..


                    Uhm..... lol... nee is geen draadloze cam, meestal is dat een IP cam.
                    Dit is gewoon een laptop webcam van Logitech..... groei/bloei van je planten vastleggen??????? volgens mij mis ik iets ahhahahaha

                    en nog een weekje geduld voor de volgende film he, 2 dagen zitten er al op dus nog 5 te gaan......en dan staat er weer een nieruwe

                    je vraagt ook: Kan je ook de volledige
                    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Spliff seeds blue berry

                        lol monty....complinogwat wete ik veel hahahaha dat is pas voor een paar weken he........... even geduld hahahhaahaha
                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Spliff seeds blue berry

                          lol... was geen vraag eingelijk meer bedoeld als vet je kan het volledig vastleggen/opnemen/bijhouden
                          Als je knetter bent kan je zins opbouw een beetje raar worden

                          Zat er ook al aan te denken om een webcam in de tent te installeren maar dacht dat het beeld continu zou flikkeren, maar zo te zien bij jou gaat het wel mooi!

                          Kan niet wachten tot je volgende filmpie...

                          Grtz..
                          Eens een paffer, altijd een paffer........

                          Comment


                            #14
                            Re: Spliff seeds blue berry

                            komt helemaal goed paffy, gewoon blijven volgen hehehe....en na al die weken komt er .....(speciaal woord voor) waar vanaf begin tot einde alles te zien is...................
                            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                            Comment


                              #15
                              Re: Spliff seeds blue berry

                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment

                              Bezig...
                              X